PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Bloem wat fijn dat je echo goed was! Kleine druktemaker dus al haha!Fijn dat het met deze verloskundige ook beter klikt!

XxLara ik snap je punt helemaal, zo staan wij er ook allebei in. Eerder had ik gezegt kom maar op met die spuit maar hoelanger we erover na zijn gaan denken hebben wij ook zoiets van dan maar testen. 

Hier een heerlijk weekendje achter de rug, de kramp en buikpijn wordt ook steeds minder en voel me verder eigenlijk topfit. Gister op mijn verjaardag wel even spannend hoor, het valt toch op als je geen alcohol drinkt (als je dat normaal wel doet in ieder geval :') ) Maar eigenlijk geen vragen gehad, wel van mijn schoonmoeder en goede vriendin hoe het hele traject gaat en heb het er maar opgehouden dat ik afgelopen week ongesteld ben geworden en nu dus met een nieuwe ronde ben begonnen. Nog 2 weekjes voor de eerste echo en vind het oprecht nu al zo spannend... 

@Bloem- lijkt wel veel sneller te gaan bij jou dan bij mij?. Ga je ook de NIPT nog doen?
Is het trouwens niet beter om te wachten met de vaccinatie tot je wat verder in het 2e trimester bent? Na week 16 ofzo.. Ik dacht daar eens iets over gelezen te hebben. Zelf laat ik mij niet vaccineren voorlopig. Ik wil graag wat meer onderzoeksuitslagen hebben en hoop dat ze dat hebben zo rond september.

@Niess, niet te vroeg juichen hoor. Voor je het weet komen de kwaaltjes alsnog?. Dat eromheen draaien als ze vragen naar het traject ken ik wel ja. Wij zeiden altijd; de medicatie slaat aan, nu hebben we evenveel kans als andere mensen. Daar lieten we het dan bij.

Hoe gaat het bij de andere dames? Voelen jullie de baby al regelmatig? Hier donderdag de geslachtsecho. Zo spannend en leuk!!!

Hi meiden zo jeetje ik ben weer een beetje bijgelezen na 14 dagen haha!

@nies welkom! Hoop dat alles goed gaat bij jou?

@mateke fijn dat je 20 weken echo goed is gegaan!

Hier druk geweest met verhuizen. Alles is nog steeds een bende maar we zijn over. Merk dat ik wel snel geprikkeld en geirriteerd ben met de zwangerschap en geduld is wel iets wat mij op de proef stelt haha! Ik merk dat ik alles het liefst in 1x af wil hebben, lijkt wel een soort nestel drang al haha. Verder doodop hier heb als een man laminaat gelegd en spullen gesjouwd echt heel slecht maar we hadden eenmaal niet zoveel hulp.. gelukkig nu weer rustig aan doen. Nog een weekje vrij en dan weer werken. Morgen ga ik naar een kinderwagen merk waar ik een gratis kinderwagen kan uitzoeken als ik er een artikel over schrijf op mijn website dus super enthousiast over!

Hoop dat met jullie alles oke is?

Liefs!

Femkeeee haha nee ik juich ook zeker niet te vroeg, maar ik ben wel blij dat ik van die steken af ben nu, maakt je ook wel heel erg onzeker!
Oehh wat spannend de geslachtsecho, heb je zelf al een voorgevoel? 

@Steph-aniee dankjewel! 
Zal wel even afzien geweest zijn de afgelopen 2 weken dan, fijn dat je nog even een weekje kan bij komen voordat je weer aan het werk moet! Huisje helemaal naar je zin of moet er nog wel het één en ander gebeuren? 

Haha en die nesteldrang klinkt zo bekend, vorige week kwam onze nieuwe bank binnen en meteen moesten ook de accessoires in huis komen zodat het ook echt een beetje huiselijk word nu. 

En wat top zeg van die kinderweg, veel plezier morgen!

@Femke oeh de geslachtsecho, spannend ?! Heb je een voorgevoel wat het zou zijn?
@stephanie Oef een verhuis zou ik op dit moment echt niet aankunnen. Knap dat je nog zoveel hebt meegedaan! Ik zou erna een week lang platliggen denk ik ?. Dat geprikkeld en geïrriteerd zijn herken ik wel ?. Ik zit de laatste tijd ook nogal snel op mijn paard. Mijn man heeft dit weekend onze slaapkamer afgemaakt en volgende maand gaan we aan de babykamer beginnen ?! Nu ja, 'we'. Ik zal waarschijnlijk alleen zeggen welke kleur op welke muur moeten en alles uitkiezen terwijl hij alles schildert en installeert ?. En superfijn van de kinderwagen! Lijkt me een goede deal ?. Geniet nog van je weekje rust!
Bij mij is de bekkeninstabiliteit weer op en neer aan het gaan. Zondag weer over mijn grenzen gegaan (terwijl ik zo ondertussen toch wel beter zou moeten weten) en gisteren toch proberen werken en nu zit/lig ik vandaag weer op de bank omringd door alle kussens uit onze woonkamer + zwangerschapskussen als steun. Eigen schuld, dikke bult, zeker... Fysiotherapie is afgerond omdat alle oefeningen goed gingen en ik het over het algemeen best wel onder controle heb. Ik heb nog 2 beurten staan maar die wil ik liever opsparen tot september ofzo. Denk dat ik ze dan misschien wel kan gebruiken. De komende maanden heb ik het in ieder geval rustiger op het werk tot de school weer start.

Ook ik ben even afwezig geweest.
Fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat! 
Vele echo's komen er weer aan deze weken en mensen die hun familie gaan inlichten! Leuk hoor! Leukste periode vond ik dat!
Momenteel ben ik 23 weken. Wat gaat het toch snel. Ik heb ook wel wat nestel drang.. over 2 weken ga ik alles shoppen voor de baby kamer! Zo zin in!?
Vanaf nu zal ik weer wat meer meelezen en persoonlijk reageren. 

Hier wordt (of is eigenlijk) het een jongetje!!! Ik probeerde mij vooraf vooral van alle verwachtingen weg te houden, maar had wel al het idee van een jongetje. Mijn vriend is een beetje overactief en dat was de kleine met de 8 weken echo ook al. 

Ik heb trouwens besloten mij wel te laten vaccineren nu. Ik heb overleg gehad met 2 artsen in de vriendengroep waarvan er 1 zwanger is en 1 net bevallen. Het idee van al die jongeren die nu los gaan met feesten met neppe testen of vaccins die nog niet goed zijn, dat beangstigt mij toch wel. 

@Mateke, hoe gaat het met je bekkeninstabiliteit? Weer rustiger?
@Steph-anie, raakt het langzaam opgeruimd in het nieuwe huis met alle dozen? 

Hoe is het met de rest? Iemand al een kinderwagen uitgezocht? Wij waren afgelopen weekend bij babypark en gaan waarschijnlijk voor de Uppababy Vista V2. Lekkere grote maand onderin voor boodschappen e.d., makkelijk uit elkaar te halen en goed plat in te vouwen. Nog even een paar weken wachten, want nu bestellen is nog wat vroeg.

Femke; Gefeliciteeerd! Leuk een jongetje! Ik hou daar zo van! 

Ik voelde vanaf vorige week mijn baby best actief als ik op de bank relax zat of in bed. Sinds dit weekend voel ik het een stuk minder. Maak me daar wel wat zorgen over. As donderdag weer controle. 
Ik dacht nog, misschien is de baby van houding veranderd waardoor ik het weer minder goed voel?! Zou dat kunnen. Ik heb de placenta aan de voorkant, as woensdag ben ik 24 weken. 

Ik ga denk ik nog steeds voor de Joolz Day plus kinderwagen. Volgende week, als ik de 24 weken over ben ga ik er een klap op geven en bestellen. 

Over dat vaccineren, ja ik begin ook wel wat te twijfelen vooral omdat er minder maatregels zijn en het delta variant in opkomst is.. ik kijk het nog even aan! 

Terug
Bovenaan