PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Channie oh wat een droevig nieuws... Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en veel goede moed gewenst voor de rest van het traject! Hopelijk heb je gauw weer goed nieuws te melden. Neem eerst maar even de tijd om hiervan te bekomen. Succes!

Wat heftig Channie, heel veel sterkte gewenst! 

Het voelt nu ook echt een beetje dubbel om dit bericht te plaatsen...
maar wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien! Zijn nu ook klaar in het ziekenhuis. Volgende week de intake bij de verloskundige en 2 augustus de termijnecho. 

@Niess fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Dat geeft moed.
Ik heb er een half dagje ziekenhuis opzitten ?. Woensdag hebben we de volgende echo en controle maar ik heb dit weekend en vorige week nog zo erg afgezien met die pijn rond mijn ribben en rug. Echt niet normaal. Ik had zaterdag een hele dag eigenlijk niets gedaan behalve gerust en op de bank gelegen. 's Avonds waren mijn man en ik uit eten geweest. We hebben denk ik anderhalf uur daar op restaurant  gezeten en ik heb de rest van de avond en nacht zoveel pijn gehad... Niets hielp. Vandaag ook weer een halfuurtje therapie gegeven en weer zoveel pijn. En dan moest ik nog anderhalf uur. Dus ik dacht, ik bel gewoon naar de gyn en hoop dat ik wat vroeger kan komen. Aan de telefoon vertelde ik dat ik zoveel pijn had dat ik er niet van kon slapen en dat ik er harde buiken van kreeg en misselijk en duizelig van werd. De assistente aan de andere kant van de lijn stuurde me meteen door naar de spoed. Daar hebben ze bloed genomen, urine getest, bloeddruk gemeten, echo gemaakt en mij een halfuur aan de ctg gelegd. Alles was gelukkig in orde. Het verdict: 'nog even volhouden en af en toe een paracetamol tegen de pijn nemen, niets aan te doen'. Ik kon wel huilen. Morgen ben ik 24 weken dus nog 16 weken lang 'even volhouden'... Ik zie het even niet zitten. Woensdag bij de gyn dan toch nog maar even heel duidelijk maken dat ik nog maar amper slaap door de pijn en dat ik mijn werk gewoon niet meer behoorlijk kan uitvoeren. Een halfuurtje zitten lukt me gewoon al niet meer, laat staan een halve dag therapie geven. Zelfs als ik maar een uurtje therapie op een dag gepland heb staan, heb ik daarna de rest van de dag zoveel pijn. Fijn dat medisch gezien alles in orde is maar die pijn is me echt mentaal aan het kraken. Sorry voor het lange verhaal maar het moest er even uit ?.

Jeetje wat naar zeg Mateke, fijn dat alles in orde is natuurlijk maar die pijn is wel heel naar. En 16 weken is niet 'nog even volhouden', ik snap het helemaal hoordat je het even niet meer ziet zitten.

Even iets heel geks gezegd misschien hoor, maar heb je er al eens een fysio/chiropractor naar laten kijken? Ik heb een aantal jaar terug een zenuw gehad die knel zat en dat was echt heel pijnlijk. Toen met aantal fysiobehandelingen (en diclofenac) was het gelukkig na een week al een heel stuk minder...

@Niess het is geen zenuw. Als ik een hele dag op de bank kan liggen en rusten is er ook weinig aan de hand. Het is van zodra ik moet zitten, rondlopen, staan, ... dat ik last krijg. De laatste keer dat ik bij de fysio was voor mijn bekken had ik zo af en toe al eens wat pijn aan mijn ribben na een lange dag en had ik dit al eens laten vallen tijdens het oefenen maar zij kon er ook niets aan doen blijkbaar. Nu komt de pijn gewoon al zoveel sneller opzetten dan pakweg 2 weken geleden. Maar ja. Niets aan te doen. Tanden bijten en doorgaan en aftellen naar de bevalling ?. En de eerste vrouw die tegen mij nog durft te zeggen dat 'zwanger zijn toch zaaaaalig is', krijgt de volle laag denk ik ?.
Wat wel leuk is, is dat de baby de laatste dagen ook echt suuuuuuperveel wakker en actief is en dat ze ook wat begint te reageren op vb je hand op mijn buik leggen. Dan duwt ze terug ?. Genieten van die momenten en plannen aanpassen aan de mindere momenten ?‍♀️. Als we met vrienden afspreken, laten we ze nu steeds naar ons komen zodat ik steeds de keuze heb om even te gaan liggen of zitten waar ik wil en max. 1 dag per weekend plannen maken en de andere dag gewoon rust.

Terug
Bovenaan