PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Nies; wat een leuke koffer! Leuk bedacht! 
In de twee weken dat ik vakantie heb gaan we alles voor bereiden voor de kleine. We zijn pas al een paar dagen op vakantie geweest in Nederland. Met de Corona durf ik ook niet overal heen te sjouwen. 

Momenteel zit ik in het ziekenhuis voor de suikertest. Het drankje viel me mee moet ik zeggen, had viezer verwacht. 

@Niess ja ik moet zeggen dat ik al iets minder last heb. Misschien ook omdat ik nu eindelijk een plan heb aangereikt gekregen en dit minder stress geeft ofzo? Geen idee. Kiné-afspraak ligt vast voor volgende week en osteopaat is ook gecontacteerd. Het anderhalf uur platte rust heb ik de komende weken ook telkens al vastgezet in mijn agenda zodat ik daar zeker niets anders plan. Heel leuk koffertje inderdaad ?! Zullen de ouders zeker blij mee zijn ?. En mijn beste vrienden wisten het ook al best snel. Ik kan dat ook gewoon echt moeilijk verzwijgen ?.
@heefteenwens Succes met de suikertest! Mijne staat gepland op 27 juli. Valt me enkel heel erg tegen dat ik er nuchter voor moet zijn en van 20u de avond ervoor niks mag hebben gegeten. Ik ga zo'n honger hebben dan ?. Ik neem zeker een boterham mee voor nadien denk ik haha.

@mateke wel naar zeg al die kwalen he?! Maar we weten waar we het voor doen! Alles om geen letrozol meer te hoeven slikken haha. Als ik daar aan terug denk dan krijg ik weer de bibbers

@heefteenwens hier nog lang niet alles in huis haha. Heb wel al een ledikant, kast, commode, kinderwagen en maxicosi. De baby kamer is nu nog een kamer vol dozen van de verhuizing. Met 30 weken hoop ik het meeste wel te hebben gekocht en op orde te hebben athans dat is het plan.

Volgens mij wordt ik vanaf volgende week ergens ook gebeld voor een thuis afspraak met de kraamhulp. 23 aug heb ik pas de 22 weken prik en voor de suikertest moet ik nog een afspraak maken. Oepsie vergeet nog al veel de laatste tijd haha.

@nies oo wat een magische tijd was dat die eerste weken met het vertellen en geheimpjes hebben enzo! Geniet er maar van want de weken vliegen voorbij. Ik heb echt te weinig genoten door mijn angst in het begin en nu heb ik spijt dat ik niet van elk moment heb genoten!

Fijn weekend meisjes!

Nies; Hoe was je weekend? 

Ik had vrijdag mijn suikertest, helaas positief op zwangerschap suiker. Gister bij de diabetes verpleegkundige geweest. Momenteel 4 keer daags prikken. Tot nu toe zijn de waardes goed. 

@stephanie Haha ja van die letrozole had ik anders minder last ??. Dat vergeten is heel herkenbaar, haha. Overal heb ik lijstjes rondslingeren omdat ik anders alles vergeet ?.
@heefteenwens oh vervelend! Hopelijk kan je het onder controle houden en heb je er niet te veel last van.

Heey meiden!

Hoe gaat het hier? 

@heefteenwens ow wat vervelend zeg. Hopelijk kan je het goed onder controle houden en krijg je er niet teveel last van. 

Het weekend was erg leuk, erg leuke reacties ook allemaal. 
Wel grappig want ik had echt verwacht dat mijn schoonouders wel iets doorhadden en die waren echt compleet verrast en mijn eigen moeder zei dat ze al wel een voorgevoel had. 

@Mateke fijn dat je wat minder last hebt en dat het wat beter gaat. Wanneer moet je deze week naar de kiné? 

Haha dat verzwijgen is ook echt wel heel lastig hoor, blij als ik na dit weekend ook niet maar telkens gekke smoesjes of dingen hoef te verzinnen. Soms wordt er ook naar het ziekenhuistraject gevraagd en voel me dan soms ook zo schuldig dat ik dan niet gewoon al zeg dat het gelukt is. 

Wij hebben gister ook de intake gehad bij de verloskundige, aardige vrouw. Volgende week nog een afspraak voor de prenantale screenings, wij willen eigenlijk sowieso wel voor de NIPT gaan. 
Nu nog de kraamzorg en de opvang haha.

@Niess Fijn dat je een leuk weekend had en dat je het nu gewoon lekker kan zeggen ?! Het gaat hier met de pijn echt heel erg op en af ?. Onvoorstelbaar. Maandag verspreid over de dag 4,5 uur gewerkt en gisteren tussen 4 en 8 2,5 uur gewerkt en mijn rug was zo erg verkrampt toen ik klaar was. Zelfs met veel liggen, warme kersenpitjes en een paracetamol werd het niet beter ?. Nog wat harde buiken erbovenop en het feest was compleet. Vandaag hebben we nationale feestdag in België dus even een dagje volledig rust. Vrijdag kan ik naar de kiné. Ben benieuwd of zij iets kan betekenen voor mij. De komende 2 weken hebben we 2 weken vakantie en ik kijk er zoooo naar uit!

Terug
Bovenaan