PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@bloem Fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat een zelfbeheersing! Haha ?. Die envelop zou bij mij al lang geopend zijn ?. Wel echt een leuk idee met de cupcakes ?
De kinesitherapeut heeft de spieren rond mijn ribben nog eens losgemasseerd en wat extra stretchoefeningen meegegeven, maar ze zei zelf ook dat ze niet veel meer kan doen voor mij. Tijdens het autoritje naar huis voelde ik ook al niets meer van het masseren ?‍♀️. Kiné is dus nu van tafel. Mijn terugbetaalde beurten waren nu ook op. 9 augustus heb ik een afspraak bij een osteopaat dus we wachten even af of die iets kan betekenen voor mij. Morgen gaan we voor een paar daagjes naar zee. Even uitwaaien. Het weer zou niet geweldig worden maar gewoon al even weg zijn, gaat zalig zijn volgens mij.

@bloem ik ben ook wel benieuwd naar jullie gender reveal ?
Gisteren weer thuis gekomen na een lang weekendje weg. Langs de ene kant heeft het deugd gedaan, zo een paar daagjes ertussenuit. Langs de andere kant ben ik er echt doodmoe van ?. We hebben het heel rustig aan gedaan. Iedere voormiddag gewoon rustig ontbeten en op het gemakje nog wat rondgehangen in de b&b en dan in de namiddag een klein uitstapje. Zaterdag waren we dan even naar het strand geweest en hadden we stralend weer! Ik heb wel iedere avond dan de prijs betaald voor ons gezellige namiddagje ?. Best wel wat pijn gehad. Maar goed. Nieuwe normaal zeg maar dus dat nemen we er dan maar bij. Vandaag was het in ieder geval ook al een hele dag rustdag en ik merk dat ik het nodig heb. Maar goed, we hebben nog een weekje gewoon vakantie thuis om uit te rusten en te ontspannen en dan vliegen we er weer in met werk, een bezoek aan de osteopaat en de gynaecoloog volgende week ?. 

@Mateke, lijkt me toch zo frustrend om elke keer weer die pijn te hebben. Deze week zit je op 27 weken toch? Ergens hoop ik voor je dat je straks in ieder geval niet over de 40 weken heen loopt met je zwangerschap. Geniet nog even lekker van je vrije dagen in ieder geval! Die gaan bij mij in ieder geval altijd extra snel, hopelijk is dat bij jou toch ook nog wel het geval ondanks de pijn. 

Hier morgen de 20-weken echo. Ik maak me er gelukkig niet al te druk om. Zou dus wel een klap zijn dubbel zo hard als er wel iets aan de hand zou zijn. 

@Femke morgen ben ik 27 weken inderdaad. Nu de gynaecoloog vorige keer ook al had gezegd dat we precies een grote baby verwachten, ga ik er eerlijk gezegd al een beetje van uit dat ik de 40 weken wel niet zal halen ?. Die vrije dagen mogen van mij eeuwig duren ?. Heerlijk, die rust. Succes met je echo ?! Alles zal wel in orde zijn.
Hoe is het met de rest?

Ow Bloem je houdt ons wel lang in spanning zeg!
@Femke, hoe was de echo gisteren? 
@Mateke, fijn even een paar daagjes weg. Vervelend dat je dan zo de prijs moet betalen, rust nog maar even goed uit deze week!

Wij hebben afgelopen maandag de termijnecho gehad. Zag er allemaal goed uit en beebje was ontzettend druk. Echt zo leuk om te zien, zit nog op een roze (of blauwe natuurlijk) wolk! De uitgerekende datum blijft 27 februari. Aanstaande maandag gaan we bloedprikken voor de NIPT en op 1 september hebben wij de 13 weken echo, spannend allemaal weer. Heb ook meteen maar de 20 weken echo gepland.We twijfelen nog heel erg of we tussen de 13 weken en 20 weken echo nog een pretecho voor de geslachtsbepaling willen doen. Daarna gaan we ook 2 weken op vakantie en als je dan terug komt hebben we alweer bijna de 20 weken echo (met 19 weken). Keuzes, keuzes, lastig allemaal hahah! 

@niesss aah wat fijn. Leuk is dat he? De 1e keer om het te zien bewegen. Het wordt alleen maar steeds leuker!

Hier was de 20-weken echo ook helemaal goed en het is nog steeds een jongetje. De placenta ligt aan de voorkant, dat vermoeden had ik al. Ik zit nu op 19+2 en kan niet wachten tot ik de baby echt overtuigend ga voelen. Nu twijfel ik nog een beetje.

Ik lijk trouwens toch meer last te krijgen van vermoeidheid nu. Eerst kon ik nog prima om 11 of 12 uur naar bed, maar nu vind ik 10 uur toch steeds een beter idee worden. ?. Al met al niets te klagen nog steeds!

Terug
Bovenaan