@Femke dat van de kleertjes met de autootjes snap ik wel ?. Ik heb hetzelfde met disneyfiguurtjes en dergelijke ?. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke kleurtjes en printjes te vinden ☺️. En het klinkt alsof je al een goed plan met waarden en normen hebt klaarliggen voor je kleine gentleman ??.
Zo, ben net terug van de osteopaat. Toch ook een hele belevenis, haha ?. Kom je voor pijn aan je ribben en rug en begint die daar aan je oren en je tenen te trekken ?. Volgens hem en volgens wat hij me ook had laten voelen, zat de hele linkerkant van mijn lichaam eigenlijk geblokkeerd: schouder, heup, bekken. Mijn middenrif, wat 'de motor van je bewegingsapparaat' is (?), zat eigenlijk geblokkeerd waardoor dus die linkerkant niet meewerkt en waardoor ik dus last krijg aan de rechterkant. Zo had hij het toch ongeveer uitgelegd. Ik zou echt niet meer kunnen beschrijven wat hij nu net allemaal gedaan heeft, maar aan het einde kon ik wel voelen dat hij het een en ander heeft losgemaakt. Volgens hem zou ik de komende dagen dus verbetering moeten beginnen voelen aan mijn ribben en dan zou het zinvol zijn om over een week of 3 terug langs te gaan en een week of 2 voor de bevalling ook nog een keer om mijn bekken vrij en los genoeg te maken om goed te kunnen openen tijdens de bevalling. Dus we wachten af en duimen ondertussen dat er effectief resultaat zal zijn.