Hahaha net terug van de gynaecoloog voor de echo op 28 weken en ik ben er nog niet goed van ?. Alles was prima in orde met onze kleine meid. Ze begon volop te stampen toen de gyn aan de echo begon en hij schrok er precies even van dat ze zo hard kan stampen. Ja, welcome to my world ?. Ze is echt wel een drukke baby. Verder alle organen bekeken. Was allemaal goed. Dan begon hij aan de metingen van hoofd, buik, beentjes en we krijgen dus effectief een grote baby ?. Ze zit momenteel aan percentiel 85 qua gewicht, wat dus echt wel de uiterste bovengrens is van de gemiddelde zone ?. Ze weegt nu naar schatting 1,4 kg en is ongeveer 38 cm groot. Nu ja, zit in de familie bij ons, die grote baby's. Maar het is toch even schrikken ?. Ze gaan het nu heel goed in het oog houden en eventueel zou ik dan (wanneer het zover is) worden ingeleid als het nodig is. Op zich wel fijn om te weten dat de kans zeer klein is dat ik overtijd zal gaan en dat ze het allemaal zo goed in het oog gaan houden de komende weken.