PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Wat fijn dat alles goed was Femke, weer een hele geruststelling! :)
Ja het is echt zo leuk om te zien en net wat jij zegt het word alleen maar leuker.
Ondanks dat de 13 weken echo wel weer spannend is kijk ik er ook echt wel weer heel erg naar uit om mini weer te kunnen zien. 

Wat betreft die vermoeidheid daar heb ik nu al zo'n last van, half 10 is ondertussen normaal aan het worden haha. 
Hoopte juist dat het in het tweede trimester beter zou worden :')

@Femke ah fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad ?! En die vermoeidheid, tja. Je lijf moet nu hard werken. Het hoort erbij hè ?. Ik had er tot 13 weken heel erg last van en nadien ging het bij mij wel weer beter in het tweede trimester. Nu het derde trimester er aankomt hier merk ik dat ik weer meer vermoeid ben. De onderbroken nachten met plaspauzes elke 2-3 uur, een stampende baby en de pijn die ik regelmatig 's nachts ook voel, helpen daar natuurlijk ook niet bij ?. Wanneer je kan, dutjes doen. Ik heb al lang niet meer zoveel gedut als de laatste weken ?.

Zo, weer even geleden meiden!
@Bloem, je houd ons wel in spanning. Ik ben erg benieuwd!
@Nies, ik had dat trimester 1 ook, trimester 2 was ik weer fitter en nu in trimester 3 ben ik weer veel vermoeider. Zo blij dat ik nu eindelijk vakantie heb!
@Femke, fijn dat de 20 weken echo goed was, toch altijd weer een geruststelling. Hier ligt de placenta ook aan de voorkant. Mijn ervaring is dat ik het nooit niet heel extreem voel. Het is te herkennen aan soort plopjes, borreltjes in je buik.
@Matele vervelend hè die vermoeidheid! Belangrijkste is toch wel je rust pakken als je het nodig hebt.
hier gaat alles opzich wel goed. Heb wel last van carpaal tunnelsyndroom wat heel erg vervelend is, dit komt door vocht vasthouden tijdens de zwangerschap. Vandaag alweer 29 weken zwanger, jeetje de tijd vliegt! Ik heb trouwens mijn eerste Corona vaccinatie toch wel genomen. Verder nu vakantie en lekker rustig aan doen. Of ik na mijn vakantie nog ga werken betwijfel ik. 

Femke; Gefeliciteeerd met je goede echo! Wat een geruststelling hè!
Nies; vanaf 14 weken zwangerschap begon ik me beter te voelen. Nu 28 weken en voel me de ene dag fitter dan de andere dag. 
Bloem; Je houdt ons zeker in spanning! Ik was ook je reactie af!
Mateke; balen zeg! Rustig aan doen en naar je lichaam luisteren!
Lara; fijn dat het opzich goed gaat. Ai tunnel syndroom! Schijnt pijnlijk te zijn! Succes ermee. Wil je stoppen met werk ivm Corona? Tunnel? Of het niet vol kunnen houden?
Bij mij is het gekken werk op het werk! Ik moet gewoon rustig aan blijven doen en dan hou ik het werk prima vol. Merk nu toch veel collega's met vakantie zijn je het voortouw wil nemen en alles wil regelen. Ik heb ook bijna vakantie, volgende week! Kijk er naar uit maar laat het werk ook met een dubbel gevoel achter omdat het momenteel heel druk is. 

Zelf ben ik heerlijk aan het rommelen op de baby kamer. Meeste grote spullen zijn binnen of komt volgende week binnen. Dan alle kleine spullen nog kopen en het einde is in zicht. Geboorte kaartjes heb ik al uitgekozen. Nu nog een adressen lijst maken. Al met al best veel werk een baby krijgen maar wel super leuk!! 

Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen?? 

@Lara Rust nemen lukt nu wel goed. Geniet van je vakantie!
@Heefteenwens Oef ja opletten dat je het nog rustig aan blijft doen. En aftellen naar je vakantie ?! Onze adressenlijst is bijna af. Geboortekaartjes ook gekozen en proefdruk goedgekeurd ?. Het eerste weekend van september gaan mijn man en de toekomstige peetvader van de baby haar kamertje schilderen ☺️. Binnenkort wil ik alvast de kleertjes en lakentjes enzovoort eens wassen nu ik er nog de fut en de tijd voor heb ?.

Oooh het is al even geleden dat ik hier heb gereageerd, drukke weekenden en extra moeten werken ? met de drukte op het werk ben ik 's avonds echt op ? de verleiding met de envelop heb ik kunnen weerstaan haha, vorige week vrijdag hebben we de cupcakes gehaald, het wordt een jongen! Om eerlijk te zijn had ik best wel een voorkeur voor een meisje en ondanks dat we een beetje hadden verwacht dat 't een jongen was moest ik er heel erg aan wennen, hormonen helpen dan natuurlijk ook niet mee ? ik heb een goede band met m'n moeder en heb zo'n beeld in mijn hoofd dat ik dat ook ooit met een dochter wil ? maar wil niet zeggen dat ik er nu niet blij mee ben, ik hoop dat ik hem binnenkort ga voelen, lijkt me heel bijzonder, ben nu 17+2 dus ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten, placenta ligt een beetje aan de zijkant geloof ik.

@Mateke lekker dat je er even een paar dagen tussenuit bent geweest, hopelijk kan de osteopaat nog wel iets voor je betekenen! Zo balen dat je steeds zo'n pijn hebt..

@Niesss wat fijn van je echo!! ?

@Femkee gelukkig alles goed met de 20 weken echo!!

@XxLara balen dat je nu last krijgt door het vasthouden van vocht ?

@Heefteenwens lekker dat je vakantie bijna begint, maar ik herken je dubbele gevoel, had ik ook toen ik met vakantie ging, maar uiteindelijk er wel echt van genoten. Zo leuk om alles klaar te maken in de babykamer! In onze babykamer moet eerst nog van alles gebeuren, dus zal nog even duren met inrichten enzo haha, daarnaast vind ik 't ook wel fijn om de 20 weken echo af te wachten voordat ik van alles ga kopen. Heb tot nu toe vooral die gratis pakketten gehamsterd?

@Bloem oh een jongen! Bij ons in de omgeving worden er echt zoveel meisjes geboren de laatste tijd. Altijd speciaal als er dan iemand een jongen kan aankondigen ?. Ik snap wel dat het voor jou even schakelen was, gezien je een voorkeur had voor een meisje. Ik zou me net hetzelfde gevoeld hebben volgens mij als ik in jouw schoenen stond. Maar een jongen, ook zo leuk ?. Binnenkort zal je hem wel beginnen voelen ☺️. Die van ons houdt me ondertussen 's nachts al vaak wakker met haar stompen en schoppen ?.
Ik heb vannacht echt zo'n rotnacht gehad ?. Rond 1u opgestaan om te plassen en daarna had ik zo'n pijn in mijn onderbuik icm harde buiken en echt veel last van mijn darmen. Dit heeft echt tot 3u 's nachts aangehouden met die pijn die op en af ging en tussen de pijn door dan de baby die echt hevig aan het bewegen was. Echt niet fijn. Ik dacht even dat het al weeën waren ? maar de pijn kwam heel onregelmatig en nam niet toe in kracht (gelukkig). Als ik van Google uitga, waren het misschien al oefenweeën ofwel hebben m'n darmen me echt serieus voor de gek gehouden deze nacht. Verschrikkelijk. En dan de pijn aan mijn ribben en rug er nog bij ?. Amper 3 uur geslapen.

@Mateke ja bij ons in de omgeving ook alleen maar meisjes haha! Ja even schakelen maar komt helemaal goed ? als ik dat zo hoor geniet ik nog maar even van de rustige nachten ?

Je hebt een pittige nacht gehad dan, gaat het vandaag overdag beter? Hopen dat je komende nacht weer een beetje langer kunt slapen!

Terug
Bovenaan