@Mateke hopelijk helpt het wel bij de osteopaat, ondanks de alternatieve methoden haha. Gelukkig is je vervanging dan toch geregeld, kan me voorstellen dat 't stress geeft als er ineens twijfel over is! Grappig dat de gynaecoloog nu ook heeft kunnen ervaren dat je een drukke baby hebt ? ze groeit hard dan, fijn dat ze dat goed in de gaten houden nu en je eventueel eerder kunnen inleiden!
@Stephaniee super fijn dat je placenta is verschoven!
@XxLara fijn dat je nu vakantie hebt, en als je er zoveel last van hebt is het beter om te stoppen met werken en dan wel je rust te kunnen pakken!
Ik ben nu pas bijna 19 weken, maar ben ook al aan het twijfelen voor een cosleeper, vind het zo moeilijk in te schatten hoe het gaat lopen straks.. Mijn vriend heeft zoiets van we schaffen die gewoon aan en dan kunnen we het in ieder geval gebruiken als we dat op dat moment willen haha.
Heb komende woensdag de 20 weken echo, ben benieuwd. Afgelopen week hebben we toch al een bedje, commode en box opgehaald tweedehands ? ik begin sinds deze week af en toe wel wat last te krijgen van mijn bekken, hoop dat 't niet veel erger wordt, anders toch binnenkort maar even naar een bekkenfysio om er misschien op tijd bij te zijn, maar als ik 't van Mateke hoor mag ik zeker niet klagen ?