PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@bloem spannend de 20 weken echo! En wat gaat het snel allemaal he?!
Ik ben deze week alweer 29 weken! Was van het weekend ook even van slag dat ik dacht wow het mag wel weer wat langzamer gaan want straks zijn we ineens niet meer met zn 2 haha.

@xxlara ik heb een co sleeper gekocht. Puur omdat ik bortstvoeding wil geven en het mij vervelend lijkt als je dan elke 2 uur fysiek je bed uit moet stappen. De co sleeper kan je aan de zijkant ook dicht maken zo kun je er niet in slaan met je arm als je daar bang voor bent. Eerlijk gezegd denk ik dat je je daar onbewust wel op aanpast. Ik slaap nu bijvoorbeeld heel rustig netjes op mn zij terwijl ik voor de zwangerschap heel het bed door draaide haha zo onrustig. Denk dat je vooral moet doen waar je je prettig bij voelt, je kan het altijd nog kopen.

Wij hebben mega veel gedaan het weekend✅ geeft wel fijn gevoel. Kinderkamer is bijna af nu en alle grote dingen zijn in huis. Kwestie van kleine dingen nog inslaan en dat geeft echt wel rust! ☺️

@stephanie, ik heb ook echt dat gevoel dat ik denk, het mag nu wel even iets langzamer gaan haha. Welke co sleeper heb jij aangeschaft? Ik wil inderdaad ook proberen borstvoeding te geven. 

@xxlara deze heb ik gekocht ?

https://www.baby-dump.nl/product/wiegen/1380/leuk-by-twf-side-sleeper/62571/leuk-by-twf-side-sleeper-jeans-light-grey/149330/

@Stephanie haha ja het gaat toch wel snel hè! Hier vandaag ook al 29 weken. Die 30 weken komen er aan en dat is in mijn hoofd toch ook zowat een speciale grens, zeker nu ik ervan uitga de 40 weken niet te halen ?. Dan lijkt het toch écht al wel heel dichtbij te komen ?. Fijn dat jullie babykamer bijna af is ☺️! Lijkt me inderdaad wel iets dat veel rust brengt. Wij krijgen begin september ons startbedrag van de overheid op onze rekening en dan hoop ik ook de laatste grote dingen in huis te halen, zoals de cosleeper en nog een commode voor de babykamer ?. Nu heb ik (vaak 's nachts) toch zo die kleine paniekmomentjes dat we helemaal nog niet klaar zijn voor de baby en dat we nog zoveel in huis moeten halen en in orde moeten maken ?. Geniet van jullie babykamer die al zowat op orde is ?!

@Stephanie, bij die co sleeper heb ik ook staan kijken inderdaad. Ben er nog niet helemaal aan uit welke het gaat worden haha. Als iemand nog meer tips heeft?
@Mateke, stond ik daar m'n goed gedrag. Is het blijkbaar volgende week woensdag! Ik weet zeker dat ze deze week gezegd had. Ik kon namelijk vorige week al komen maar toen kon ik niet dus werd het deze week. Behoorlijk teleurgesteld en droevig ging ik weer naar huis. Had namelijk echt de afgelopen 2 dagen rot dagen en was extreem moe en emotioneel. Gelukkig nu weer een stuk beter en uitgeruster?

@Lara haha oeps ?. Kan gebeuren ?‍♀️. Lastig dat je zo'n moeilijke dagen had maar goed dat je er weer wat bovenop bent ☺️! Wij hebben deze cosleeper op onze lijst staan: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/maxi-cosi-co-sleeper-iora-essential-graphite-872446

Heey meiden, 

Ik kom ook weer even uit mijn mee-leesmodus.
Weekje vakantie gehad en vorige week een weekje ziek op bed gelegen dus niet echt achter de computer gezeten.

Wat balen van je echo Lara, fijn dat je weer wat beter voelt. 
Stephanie, wat fijn dat kamertje zo goed als af en is en alle grote dingen in huis zijn. Snap dat dat een gevoel van rust geeft!
Mateke war vervelend dat de osteopaat niet zo geholpen heeft, hoe gaat het nu ondertussen? Nog steeds veel last? 

Hier gaat het gelukkig na vorige week weer wat beter. Door het hoesten is er waarschijnlijk een vaatje/adertje in de baarmoedermond geknapt waardoor er wat bloedverlies was wat toch wel zorgde voor enige paniek. Gelukkig konden we bij de verloskundige langskomen ne even het hartje kunnen luisteren. 
De uitslag van de NIPT hebben we ook vorige week gehad en deze was helemaal goed! Op naar de 13 weken echo volgende week woensdag. 

Ondertussen hebben we al wel een wagen gescoord via marktplaats. Had mijn oog laten vallen op de Joolz Geo en zag nu een mooie voorbij komen op marktplaats in de kleur die we wouden en in de buurt dus meteen maar gereageerd. Ook de box is al besteld en gisteren hebben wij ook het behang besteld voor de kinderkamer. Komend weekend gaan we weer even op pad kijken voor een kamertje, heb op internet al wat leuke gezien maar wil het toch altijd eerst even in het echt bekijken haha! Vreselijk die nesteldrang zeg haha, hebben wel afgesproken dat we pas na onze vakantie gaan beginnen met het kamertje.

Terug
Bovenaan