PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess Oei, wat vervelend dat je ziek was en ik kan me voorstellen dat het even paniek was toen je bloed verloor. Wel heel fijn dat de NIPT goed was! Haha en die nesteldrang is inderdaad vreselijk. Ik kan op dit moment niet veel doen aan de babykamer enzo en dat is verschrikkelijk lastig, haha.
Tja, hier nog steeds wel veel last van de ribben. Zal ook pas beteren wanneer ik bevallen ben natuurlijk. Dit weekend was het op een nacht weer zo erg dat ik toch maar weer een pijnstiller heb genomen. Dat probeer ik echt enkel te doen wanneer ik het anders niet volhoud of geen oog dicht kan doen. Vandaag heb ik nog een drukke werkdag maar de rest van de week is wel heel rustig dus ik ga het gewoon ook lekker rustig aan doen. Mijn uurrooster voor september ligt al bijna helemaal vast en dan zien we wel weer week per week hoe het gaat. De vervanging voor mijn andere cliënten is ook bijna helemaal afgesproken en gepland dus dat geeft ook wel rust. Ik ben nu dan nog maar wat info en spullen aan het verzamelen voor mezelf, haha. Volgende week dinsdag weer langs de gynaecoloog en volgende week donderdag hebben we een infomoment en virtuele rondleiding van het ziekenhuis ivm de arbeid, bevalling en de kraamafdeling. Ik heb een afspraak gepland staan over een week of 2 voor het infomoment van het ziekenhuis over borstvoeding geven en we hebben een afspraak gepland staan voor een kennismakingsgesprek bij een vroedvrouw die dan na de bevalling aan huis zou komen voor de medische opvolging en die eventueel kan helpen bij het borstvoeding geven als dit niet uit zichzelf zou lukken. Verder ben ik het boek 'Mama'en' aan het lezen om info te verzamelen over de bevalling zodat ik wel voldoende geïnformeerd keuzes kan maken wanneer die zich voordoen. Dat geeft me ook wel veel rust om zowat te weten wat alle opties zijn. We denken er nu ook zowat aan om voor een badbevalling te gaan als de omstandigheden het toelaten. En mijn man probeert zich nuttig te maken door een playlist samen te stellen met ontspannende muziek voor tijdens de bevalling, haha. Binnenkort gaat hij de babykamer schilderen en dan kan ik me verder focussen op het in orde brengen van het kamertje en de commodes, kleertjes en dekentjes wassen. En dan heb ik nu nog maar wat voor mezelf geshopt, als in borstvoedingsbh's, grote onderbroeken en een deftige pyjama voor in het ziekenhuis, haha. Kan ik binnenkort mijn koffertje klaarmaken.

Vervelend dat je nog zo'n last hebt zeg! 
Spannende dingen allemaal, dat is hier echt nog wel een ver-van-mijn-bed-show hoor haha. Zag laatst wel het boek van ouders van nu voorbij komen, leek mij nog wel interessant. 
Wat lief van manlief, die playlis, goed idee ook zeg!

Ik heb zojuist bij Only een aantal zwangerschapsbroeken besteld, hopelijk zit er wat tussen. Was laatst bij een winkeltje hier in de buurt en die hadden alleen maat 25/26 liggen. Dat wordt hem niet meer helaas... 

@Mateke dat gaat zeker hard inderdaad als de kans al zo klein is dat je de 40 weken haalt, spannend!

@XxLara wij hebben nu ook een cosleeper gekocht, wel een tweedehandse, gekozen voor de Troll Co-sleeper, keuze gemaakt voor deze omdat die op de site van de Consumentenbond stond, er is zoveel keuze dat ik 't lastig vond haha. Gaan dan wel een nieuw matrasje kopen. Balen dat je echo toch niet vorige week was, hopen dat je vandaag een mooie echo hebt! ☺️

@Niess fijn dat je bij de verloskundige een extra controle kreeg! Gelukkig de nipt goed, hopelijk je echo van vandaag ook!

Ik ben nu 20 weken, vorige week de 20-weken echo gehad en die was gelukkig goed! Mijn buik begint de laatste 2-3 weken wel te groeien, tot nu toe draag ik nog wel gewoon mijn eigen kleding, maar ben benieuwd voor hoe lang nog ? denk dat we komend weekend naar een paar winkels gaan om wat verder rond te kijken voor spullen. Onze babykamer is voorlopig nog niet klaar, eind september /begin oktober staan er klussen gepland om de babykamer verder in orde te maken. Ben wel blij als het straks af is en we kunnen beginnen met inrichten, lijkt me leuk om te doen! ☺️

Ik voel de baby nu ook iedere dag wel een keer, maar het is nog niet altijd heel duidelijk, ook al ligt mijn placenta wel aan de achterkant, ik zal nog maar genieten van de rust ?

@Niess haha ja ik merk wel dat mijn man ook echt dingen zoekt om zich nuttig te maken en mee betrokken te zijn. Wel fijn. Succes met de zoektocht naar goede broeken ?. Ik heb zelf een jeans van de h&m en 1 van esprit. 

@Bloem ja het gaat hard ?. Mijn 'stresskes' 's nachts gaan er nu toch vooral over dat ik plots veel te vroeg zou moeten bevallen en er nog helemaal niets echt in orde is ?. Maar goed. Hoort erbij denk ik en komt wel goed. Ik kijk er ook zoooo naar uit dat die babykamer geschilderd is en ik verder kan met het inladen van de kasten en het inrichten daar ?. Fijn dat je een goed echo had en dat je de baby al voelt bewegen ☺️. Geniet nog van de rust inderdaad, haha. Hier kan ik nu echt voelen waar er een voet zit of een duidelijke bobbel waar haar achterwerk ofzo zit ?. Dan voel ik aan mijn buik en voel ik zo van ow hier zit een stuk baby. En als ik ze niet zelf voel, zal ze haar aanwezigheid wel heel duidelijk maken ?.

@Bloem, wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was! Hele geruststelling weer.
Wat leuk, wij gaan dit weekend ook op pad voor de kinderkamer. Hebben jullie winkels waar jullie echt willen gaan kijken? 

Als ik jullie verhalen lees over het voelen van de baby wordt ik stiekem wel beetje jaloers hoor, lijkt me zo bijzonder! Nog even geduld haha

@Lara hoe was je echo vandaag?

Echo van vandaag was gelukkig ook helemaal goed. Mini groeit goed en bewoog ook lekker dus dat is wel even iets geruststellender. Zo leuk om het toch weer even te kunnen zien ook (en als je het dan zo ziet bewegen ben je de zorgen ook zo weer vergeten). Morgen even urine inleveren bij de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten. Mocht het geen blaasontsteking zijn en er weer helderrood bloed zijn gewoon moet ik gewoon weer bellen en dan gaan ze kijken of er misschien beschadigingen te zien zijn in de baarmoedermond waardoor het blijft bloeden.. Probeer me nu maar echt even vast te houden aan het idee dat het bloed van mij is en dus niets met de mini te maken heeft. 

Nies: ooo dat is toch even spannend. Gewoon van het beste uit gaan. 

Bloem: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!!
update: Gister heb ik de 31 weken aangetikt. De kleine begin in echt heel goed te voelen. Ik heb de placenta aan de voorkant. De kleine is zowel overdag als in de nacht actief. Bijzonder om mee te mogen maken. Babykamer schiet nu ook mooi op. Moet alles nog wel uitwassen enzo maar grote lijnen is klaar. Ik moet zeggen dat dit wel rust geeft.
Wij weten nog niet wat het wordt, zijn er meer die het geslacht niet weten??

@Niess toch een geruststelling dat met de baby alles zeker in orde is. Hopelijk heb je geen last meer van bloedverlies. Toch leuk om de baby zo te zien bewegen hè ?. Nog even en dan kan je hem ook voelen ☺️.
@heefteenwens Oh zo fijn dat je hem ook al zo goed voelt bewegen ☺️! En ik ben stiekem wel een beetje jaloers dat jullie babykamer al zo ver gevorderd is ?. Volgende week gaat bij ons de verf op de muren en dan kan ik ook weer verder ?.

Hey meiden, ik mag ook de overstap maken van het letrozol forum naar het letrozol zwanger forum :D! Het is nog wel heel pril, nu ongeveer 5 weken (deze ronde was zonder echo's, dus ik weet het niet precies). Ik vind het nog heel spannend en bij alles wat ik voel ben ik bang alsnog ongesteld te worden, heb in mijn familie heel miskramen meegemaakt dus dat zit toch in mijn hoofd maar ik ben vooral echt onwijs blij! De eerste echo staat gepland op 10 september. 
Nu ben ik vergeten te vragen of je voor die tijd verder iets moet doen, een verloskundige zoeken of de huisarts informeren ofzoiets of komt dat gewoon na die echo? 
Jullie zijn allemaal al een stuk verder geloof ik hè? Ik ga zometeen even een stukje teruglezen! 

Terug
Bovenaan