@Mateke Dank je wel! Ja echt heel spannend. Ik probeer inderdaad te ontspannen, als ik afleiding heb gaat dat prima, maar als ik minder afleiding heb dan minder. Gisteravond gesport en daarna leek het papiertje net iets gekleurd (als je héél goed keek), haha dan ben ik echt een stresskip zeker als ik dan net wil gaan slapen. Maar daarna niks meer, dus dat stressen was gewoon voor niks.
@Niesss Bedankt!! Ik probeer zeker te genieten. Kan niet wachten op de echo 10 september.
@Femkeee Dankje!! Goede tip over de kraamzorg! Had ik helemaal niet bij nagedacht en meteen na de echo met 7 weken ga ik 3 weken op vakantie, dus dan wil ik het eigenlijk voor de vakantie regelen! (Al vind ik het heel spannend om iets te regelen voor de eerste echo, maar ik kan het in ieder geval uitzoeken en na die echo contact zoeken)
Haha kan me voorstellen dat dat een moment is dat het ineens heel hard gaat. Vind zelf 24 weken een bijzondere grens, daar ga je bijna overheen. Geniet van je vakantie!!
@Xxlara Dankjewel, haha de tijd lijkt nu nog even te kruipen, maar dat zal achteraf inderdaad wel lijken alsof het is omgevlogen!
Fijn dat je een goed echo had! En grappig van die lange benen.
@Bloem- Bedankt!!
Ik ga volgende week een paar dagen weg met mijn vader, dan scheelt het dat ik nog helemaal geen symptomen heb want zonder die symptomen vind ik het al spannend om niks te zeggen en te laten merken. Ik was bij mijn moeder langs op de dag van de test en die maakt als ik kom vaak tiramisu, daar ben ik echt heel gek op, nou ik moest echt even broeden op een smoes zodat ze die niet zou gaan maken, haha. Gelukkig na de echo met 7 weken (als alles goed gaat) 3 weken op vakantie, daarna kunnen we het al bijna vertellen.