PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@MilouP proficiat ?! Wel even een spannende periode inderdaad. Proberen te ontspannen en genieten en we duimen mee dat het blijft plakken. Over de verloskundige: ik zou zeggen dat je alvast iemand kan zoeken, maar ben zelf uit België en hier loopt het net iets anders dus kan je dat niet met zekerheid zeggen ?.

@Milou gefeliciteerd, ik zag je berichtje al op het PCOS, Letrozol forum, wat ontzettend fijn zeg! 
Probeer vooral te genieten ookal zijn het nog spannende weken!
Ik heb de eerste weken ook nog buikpijn gehad en dus het idee dat ik gewoon elk moment ongesteld kon worden.

Wij hebben ons na de eerste echo (die hadden we met 7 weken) aangemeld bij de verloskundige. Zij melden ook bij de huisarts de zwangerschap, ik weet niet of dat bij elke praktijk zo is geregeld (verloskundige en huisarts zitten namelijk in hetzelfde gebouw bij ons in het dorp). 

@Heefteenwens wat fijn dat het kamertje al opschiet, kan mij zeker voorstellen dat dit rust geeft!
Wij weten het geslacht ook nog niet maar willen dit wel graag weten (of nouja ik vooral, kan nogal slecht tegen verrassingen en mijn vriend heeft zich hierbij neergelegd haha). 

@MilouP, ik zag je bericht ook al in het andere topic! GEFELICITEERD! Geniet ervan. Ik ben ook wel een aantal keer wezen checken of er echt geen bloed was destijds hoor. 
De verloskundige kan je regelen en als je een sterke voorkeur hebt voor een bepaalde kraamzorg, kan je die beter ook vast gaan regelen. Ik wilde graag een kleine organisatie, maar kreeg met 12 weken constant het bericht dat ze al vol zaten. Uiteindelijk toch bij de grootste nu... 
@Bloem, wat fijn dat je 20-weken echo ook goed was! 
@Mateke, oh, dat lijkt me heerlijk bij de 30-weken dat je dat allemaal kan zien en voelen! sneller dan ik dacht eigenlijk wel. 

@heefteenwens, ooh dat klinkt heerlijk geruststellend inderdaad. 

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Inmiddels 22+4 alweer. Volgende week staat een controle bij de VK en nog los een pretecho gepland. Daarna lekker op vakantie 2 weekjes en als ik terug kom zit ik al bijna op de 26 weken. Wat gaat het dan ineens hard zeg. Als we terug zijn, gaan we dus ook de kinderkamer oppakken. De spullen zijn besteld en worden geleverd op 1 oktober. Ook beginnen alle extra controles wel een beetje na de vakantie. De suikertest, kinkhoest vaccinatie en nog een keer extra bloed prikken voor de rhesus-C. Het voelt alsof je dan ineens midden in het zwanger zijn terecht komt ofzo. 

@MilouP ik was er ook wel echt van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden toen ik zwanger bleek te zijn ?. Mijn man had wel een voorgevoel dat ik zwanger was die ronde. Heel bizar. Maar dat checken voor bloed is heel erg herkenbaar inderdaad.
@Femke haha ja misschien wat vroeg inderdaad maar gezien we echt wel een grote baby hebben blijkbaar misschien ook niet gek ?. Geniet van je vakantie binnenkort en na al die controles en prikken ben je er ook wel even vanaf normaal gezien. In ieder geval, ik ben nooit zo vaak naar een dokter of ziekenhuis moeten gaan dan sinds de pcos is vastgesteld ?. Naaldje meer of minder kan er wel bij dan. Haha ?

@bloem, om gek van te worden hè zoveel keus is er! Ik ga ook voor een co sleeper. Ik denk ook voor die @stephanie gekozen heeft. Ik kon na 15 weken echt mijn eigen broeken niet meer aan. Haha! Fijn dat je 20 weken echo goed was!
@Nies, wat spannend...maar komt vast allemaal goed als het niks met de baby te maken heeft ?
@Heefteenwens vind jij de weken ook zo bizar snel gegaan zijn? Ik ben gewoon alweer 32+1 vandaag! Hier is de babykamer ook zo goed als klaar. Heb vorige week lekker alles gewassen. Nu alleen de lakentjes en dekentjes nog! Gordijnen moeten nog binnen komen en nog wat afstijlen ??
@MilouP gefeliciteerd en welkom! Geniet ervan, de tijd gaat namelijk zo snel! ? nu op naar je eerste echo!
@Femke, gaat ook alweer opschieten! Geniet lekker van jullie vakantie ?
hier dan woensdag echt de echo gehad. Ze weegt nu 2070 gram ongeveer en ze verwachten dat ze rond 52-53 cm zal zijn met geboorte. Ze heeft zoals ze met de 20 weken echo zeiden, lange boven benen? wij zijn zelf ook niet klein dus vind het niks vreemds haha. Ik word al vanaf begin af aan de echo telkens 5 dagen verder geschat maar dan loopt ze gwn een paar daagjes voor op groei, kan namelijk niet ivm iui behandeling ?

@Niess ik denk naar Babypark in ieder geval, en verder moeten er nog even kijken! Jullie? Hopelijk stopt het bloedverlies snel!

@MilouP gefeliciteerd!

@XxLara fijn dat je een goede echo had! ☺️

@Mateke Dank je wel! Ja echt heel spannend. Ik probeer inderdaad te ontspannen, als ik afleiding heb gaat dat prima, maar als ik minder afleiding heb dan minder. Gisteravond gesport en daarna leek het papiertje net iets gekleurd (als je héél goed keek), haha dan ben ik echt een stresskip zeker als ik dan net wil gaan slapen. Maar daarna niks meer, dus dat stressen was gewoon voor niks. 
@Niesss Bedankt!! Ik probeer zeker te genieten. Kan niet wachten op de echo 10 september. 
@Femkeee Dankje!! Goede tip over de kraamzorg! Had ik helemaal niet bij nagedacht en meteen na de echo met 7 weken ga ik 3 weken op vakantie, dus dan wil ik het eigenlijk voor de vakantie regelen! (Al vind ik het heel spannend om iets te regelen voor de eerste echo, maar ik kan het in ieder geval uitzoeken en na die echo contact zoeken) 
Haha kan me voorstellen dat dat een moment is dat het ineens heel hard gaat. Vind zelf 24 weken een bijzondere grens, daar ga je bijna overheen. Geniet van je vakantie!! 
@Xxlara Dankjewel, haha de tijd lijkt nu nog even te kruipen, maar dat zal achteraf inderdaad wel lijken alsof het is omgevlogen!
Fijn dat je een goed echo had! En grappig van die lange benen.
@Bloem- Bedankt!!
Ik ga volgende week een paar dagen weg met mijn vader, dan scheelt het dat ik nog helemaal geen symptomen heb want zonder die symptomen vind ik het al spannend om niks te zeggen en te laten merken. Ik was bij mijn moeder langs op de dag van de test en die maakt als ik kom vaak tiramisu, daar ben ik echt heel gek op, nou ik moest echt even broeden op een smoes zodat ze die niet zou gaan maken, haha. Gelukkig na de echo met 7 weken (als alles goed gaat) 3 weken op vakantie, daarna kunnen we het al bijna vertellen. 

Terug
Bovenaan