PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ik had net echt bloed bij het afvegen, veel meer dan vorige keren. Nogsteeds niet helderrood ofzo hoor, gewoon een beetje oranjig zegmaar... en na 1 keer afvegen weg, niks in onderbroek.. Had ook al een beetje buikpijn maar ik dacht echt dat dat mijn darmen waren. Geen kramp of iets. Ik ben zo bang dat het mis is... ik ben de hele dag met mensen op stap die het niet weten, langs bij familie. Niet samenmet mijn partner en hij is vandaag ook niet bereikbaar.. 
update 2 uur later: in tussentijd niet naar wc geweest en nu was het echt minder dan net. Maar nog wel heel licht oranjeroze aan het papier. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? sorry hoor, wil het forum niet volspammen met mijn gestress, maar weet gewoon even niet zo goed wat ik er van moet denken...

@Milou, er zijn wel meer meiden die soms wat bloed verlies hebben. Gelukkig is het niet doorgezet en is bij een klein beetje gebleven ? 

Dankje XxLara, hoop dat dat het bij mij ook gewoon is. Net wel weer een heel klein beetje met ook wat weefsel, maar nogsteeds heel minimaal... Dus ik ben er nog nog niet gerust op... Duimen en afwachten!

Lieve lieve meiden. Binnenkort doe ik even alle berichtjes bijlezen maar: 
Ik kan het bijna niet geloven, maar had zo’n oerdrang vanmiddag om te testen en die was positief ?. Zit nu op dag 11DPO na een eisprong met in ieder geval 2 follikels, al dagen ontzettend last van mijn borsten, en ze zijn ook echt flink groter en steviger en al dagenlang het gevoel alsof mijn menstruatie moet doorkomen. Ik wilde eigenlijk morgenochtend gaan testen maar toen ik vandaag thuis kwam hield ik het niet meer. Getest met een early test van de action en daar zag ik een streepje. Naar de Kruidvat gerend en een Clearblue test gehaald en die zegt 1-2weken. We zijn beide echt in shock. Het wel gelijk tegen onze ouders verteld en zijn overal natuurlijk ontzettend blij. Maandag het ziekenhuis maar bellen om een eerste echo in te plannen. Wat een bizar weekend!

@Milou hopelijk is het morgen over en is het niks erg. We duimen met je mee ?
@xBo oooooh wat fijn ?! Zo'n fijn nieuws! Supergoed dat heel je spuitavontuur resultaat heeft ?! Geniet ervan!

@Xbo, jeetje meid....waauwww! Wat jij hebt moeten doorstaan. Ik las nog altijd mee in het andere forum. Tegenvaller na tegenvaller en dan nu eindelijk dit geweldige nieuws?? het is je zo gegund! ?

@XBo aaaaah gefeliciteerd!! Het is je zo gegund!! Ik volgde ook nog steeds het andere topic, was al blij dat je eindelijk een kans kreeg, en nu een positieve test is echt super! ?

@MilouP ik heb aan het begin ook wat bloedverlies gehad, denk ongeveer 2 weken af en toe een klein beetje, vanaf dat ik 6 weken zwanger was is 't bij mij toen helemaal gestopt

Terug
Bovenaan