Ik had net echt bloed bij het afvegen, veel meer dan vorige keren. Nogsteeds niet helderrood ofzo hoor, gewoon een beetje oranjig zegmaar... en na 1 keer afvegen weg, niks in onderbroek.. Had ook al een beetje buikpijn maar ik dacht echt dat dat mijn darmen waren. Geen kramp of iets. Ik ben zo bang dat het mis is... ik ben de hele dag met mensen op stap die het niet weten, langs bij familie. Niet samenmet mijn partner en hij is vandaag ook niet bereikbaar..
update 2 uur later: in tussentijd niet naar wc geweest en nu was het echt minder dan net. Maar nog wel heel licht oranjeroze aan het papier. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? sorry hoor, wil het forum niet volspammen met mijn gestress, maar weet gewoon even niet zo goed wat ik er van moet denken...
update 2 uur later: in tussentijd niet naar wc geweest en nu was het echt minder dan net. Maar nog wel heel licht oranjeroze aan het papier. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? sorry hoor, wil het forum niet volspammen met mijn gestress, maar weet gewoon even niet zo goed wat ik er van moet denken...