PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Stephanie wat fijn dat je gevoel ongelijk had en het gewoon goed in de baarmoeder zit ? 
@Heefteenwens jij bent nu de volgende met de echo toch? 

Spannend meiden, hopelijk vliegt de tijd voorbij. Alhoewel ik precies weet hoe langzaaaaaam de tijd gaat. Ik heb volgende week dinsdag weer een echo. Kijk er nu al weer naar uit. ????

Vandaag een mini primeur; 7 weken zwanger!!?
Hebben jullie ook de zwangerschap+ app? Echt een aanrader! Elke dag krijg je een weetje of tips rondom je zwangerschap. Daarnaast staat alles goed beschreven over de baby en welke groei die door maakt! 

@heefteenwens ?
Ik gebruik voorlopig enkel de app van ouders van nu. Daar komt ook best wel wat info op. Ben wel eens benieuwd naar die app die jij gebruikt. Ik ga hem eens bekijken ?

Gisteren had ik echt een slechte dag. Voelde me zo slecht ?. Had weer niet goed geslapen door buikpijn en voelde me heel misselijk en moe daardoor. Had tijdens 1 therapie ook even mijn geduld verloren ?. Maar goed, die jongen vroeg er ook wel om. Hij was voor de zoveelste keer echt de ezel aan het uithangen en wilde niet meewerken. Vannacht heb ik wel redelijk goed geslapen dus hopelijk vandaag een betere dag ?.

Dilemma van de dag: ik heb daarstraks als zorgverlener mijn uitnodiging gekregen tot vaccinatie tegen Corona. Ik heb de gyn opgebeld en zij raden het ten sterkste aan om het zeker te laten doen. Nu hoorde ik van 2 andere zwangere vriendinnen dat bij hen de gyn aanraadt om dit pas na het eerste trimester te doen en dat de andere aanraadt om het wel te doen, behalve als het om het AstraZeneca-vaccin zou gaan (wat ik zou krijgen). Mijn man vindt dat ik moet wachten tot na de geboorte. Ik wil het eventueel wel al doen. De gyn stuurde ook extra info door en als ik Corona zou krijgen zouden de risico’s waarschijnlijk toch veel groter zijn dan wanneer ik een vaccin zou nemen. Mijn man zei dan weer dat als er later iets mis zou blijken te zijn met ons kindje dat hij dat helemaal aan mij zou wijten als ik me zou laten vaccineren. Nu weet ik niet goed wat ik zou doen. Ik had de afspraak al bevestigd maar nu twijfel ik toch weer... Wat zouden jullie doen?

@Mateke; mijn fertiliteits arts zei een maand of 2 terug dat is verstandig is om geen vaccin te nemen. Puur omdat er weinig informatie over is. 

Volgende week wil ik opnieuw de vraag gaan stellen. Aangezien ik me zeker verantwoordelijk voel tegenover alle mensen om mij heen om wel het vaccin te nemen. 
Voor nu heb ik zelf een bedachte datum voor het vaccin, zodat het geen vragen op werkt bij mijn familie/vrienden kring waarom ik geen vaccin neem. 

Volgende week vrijdag ga ik de knoop door hakken of ik wel of geen vaccin ga nemen. 

Mijn gevoel zegt nu; niet doen! 

Terug
Bovenaan