PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Xbo, JAAAAA!!! GEFELICITEERD??. Heel erg blij voor je, en wat zal die eerste echo spannend voor je zijn met 2 eitjes?.

@MilouP, hoe gaat het nu?

Ik heb inmiddels echt bloedverlies, zoals tijdens een menstruatie. Heb ook een beetje buikpijn, het valt nog mee maar dat zal straks wel gaan toenemen... Dus eigenlijk gewoon zeker dat het een miskraam is. Poli is helaas niet bereikbaar op zondag, dus morgen meteen maar bellen hoe nu verder.. 

@Milou oh wat erg ?. Verzorg jezelf goed, neem je rust en neem vooral ook de tijd om dit te verwerken. Veel sterkte ❤️. Laat je vriend je maar extra goed verwennen nu.

Dankjewel allemaal voor de superlieve reacties ? Het is nog onwerkelijk. Zijn vandaag toevallig op 'vakantie', 4 nachtjes er lekker tussenuit. Kon het niet laten alvast iets kleins en neutraals te kopen haha! Nu hopen op een goede echo. Heb nog steeds lichte krampjes en gevoelige borsten als een malle. Vanmorgen nogmaals getest met 2 verschillende testen en die waren ook positief. Dinsdag, op mijn NOD test ik nog een keer om te zien of die wat donkerder is en dan laat ik het los. 

@Miloup oh lieverd, ik vind dit zo ontzettend rot voor je.. Ook zo vervelend dat je nu niet even contact kan zoeken met het ziekenhuis / de verloskundige om te bespreken hoe of wat. Hopelijk krijg je ze morgenvroeg te pakken. Kun je het er goed over hebben met je partner? Heel veel sterkte.. ❤️

Milou; wat vervelend voor je. Wacht vooral ook morgen af, wat de verloskundige/gyneacoloog zegt.
Xbo; Woooooo Gefeliciteeerd!! Wat fijn om jou hier op het forum te zien! Wat een lange weg heb je moeten doorstaan.. en dus kans op een tweeling?? Las dat je 2 goede eitjes had?? 

Lara; de zwangerschap gaat heel snel! Het idee dat ik nog 3,5 week moet werken tot mijn verlof is nog niet te bevatten. Mijn baby is juist aan de kleine kant en ze verwachten dat de baby 4 dagen achter loopt. Klein baby'tje zeggen ze, maar we wachten het af. Met 34 weken extra echo ivm de suiker. 

Met mijn zwangerschap suiker verloopt het goed. Gelukkig kan ik alles onder controle houden met het aanpassen van mijn voeding. 

Dankjulliewel allemaal ❤️. Ik heb vandaag de poli gebeld, volgende week woensdag kan ik een gesprek krijgen bij de gynaecoloog... ik snap best dat ze niet meteen tijd hebben, maar vind het wel vervelend dat het zo lang duurt voor ik weet hoe het nu verder gaat...
Gelukkig kunnen we het er samen goed over hebben, al ga je er natuurlijk ook allebei op je eigen manier mee om. Ik moet echt vertrouwen terugkrijgen. Mijn moeder heeft zo ongelooflijk vaak een miskraam gehad dat ze uiteindelijk na jaren de wens voor meer kinderen hebben opgegeven. Ze had geen PCOS, een oorzaak is niet gevonden. Ik ben gewoon zo bang dat het nooit zal gaan lukken, want ik ben natuurlijk wel haar dochter en dan heb ik ook nog PCOS wat de kans op een miskraam vergroot... Blijft het ooit wel plakken?

@Milou wat vreselijk verdrietig zeg. 
Snap dat volgende week woensdag echt nog heel ver weg is voor je, naar dat je niet eerder geholpen kan worden.
Heel veel sterkte gewenst!

@Heefteenwens wat fijn dat je suiker onder controle is!

Hier een spannend weekje, het bloedverlies is sinds dit weekend gelukkig wel minder. Morgenochtend controle bij de verloskundige en woensdag de 13 weken echo. 
We hebben dit weekend wel een kamertje uitgezocht en besteld. Deze wordt eind oktober geleverd, als het goed is het kamertje dan ook af! 

@heefteenwens goed dat je je suiker onder controle kan houden! En wel fijn denk ik dat je dan ook een extra echo krijgt.
@Milou oh wat balen dat je pas zo laat bij de poli terecht kan... Hopelijk kan je snel weer verder en zien we je snel hier terug. Voor nu: neem voldoende tijd voor jezelf en verzorg jezelf goed ?.
@Niess goed dat het bloedverlies minder is. Op naar een goede echo en zo fijn dat je het kamertje al snel op orde zal kunnen hebben ?!
Ik heb deze namiddag opnieuw een afspraak bij de osteopaat. Vorige keer had dat toch voor een paar dagen verlichting van de pijn gezorgd dus hopelijk deze keer ook. Morgen weer een echo bij de gynaecoloog. Mijn eigen gyn is ook weer terug uit bevallingsverlof dus dat is wel fijn. Ben benieuwd hoeveel onze meid weer gegroeid is ?.

Terug
Bovenaan