PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke ja ik vind het zelf wel een prettig idee, sommige vinden het wat snel maar met de levertijden van tegenwoordig heb ik het liever maar gewoon geregeld. Ben sowieso wel een redelijke controlfreak wat dat betreft hoor haha! 
In de herfstvakantie komt mijn moeder een weekendje helpen met schilderen en de week erna gaan ze behangen en dan kan daarna de vloer en de plinten gedaan worden dus hoop dat het ergens eind oktober dan ook klaar is. 

Benieuwd of de osteopaat je weer wat verlichting kan geven, al is het maar voor een paar dagen.
Oeh weer echo, altijd weer spannend en leuk! :)

@heefteenwens haha klopt! In ieder geval 2 goede follikels die zijn gesprongen! Fijn dat het bij jou met de zwangerschapssuiker allemaal goed verloopt. Moet je veel aanpassen in je voeding om het te reguleren of valt het mee?

@niesss ik lees bij jou over het bloedverlies. Heb je dat continu gehad? Fijn dat het nu wel wat minder aan het worden is. En leuk die 13 weken echo ? En heerlijk, het kamertje is al besteld!

@mateke veel plezier vandaag!

ik heb gister het ziekenhuis gebeld en me aangemeld bij de VK. Ben naar mijn eigen berekening vandaag 4 weken, vandaag was ook mijn NOD. Testen vanmorgen nog steeds positief dus daar stop ik mee. Ik vind het mega spannend, het is nog zo pril maar wil ook proberen te genieten van dit alles.
16 september de echo bij de VK (met 6wk en 2dagen) en 24 september bij het zhuis (7wk en 3dagen). Het ziekenhuis zat heel vol, maar wilde me toch nog even zien en de VK had eerder plek; dus laat die echo lekker staan. Heel spannend wel, want zijn natuurlijk 2 follikels die zeker weten meededen! 
Ik voel me goed! Hele gevoelige borsten die een stuk groter zijn en af en toe wat krampjes maar that's it!

Xbo; super leuk en spannend. Nu proberen te ontspannen!
Ik pas mijn voeding aan door gedrurende de dag steeds kleine beetjes te eten. Elk 1,5/2 uur eet ik iets. Hierdoor voel ik me goed en blijft de suiker stabiel. Een koekje of een glaasje sap kan ik best eten of drinken maar niet te veel koolhydraten. Dus Max 1 broodje tijdens de maaltijd. Ook vet eten reageert mijn suiker niet goed op. Dus paar stukjes patat gaat goed maag geen bord vol. 

Hier kan ik dus prima mee leven! ☺️

XBo ja ben echt heel benieuwd morgen. Vanmorgen bij de verloskundige was het hartje in ieder geval goed te horen, vind het door het bloedverlies toch wel spannend elke keer... 
Bloedverlies heb ik pas sinds de 12e week. Heb toen een week ziek op bed gelegen, veel gehoest dus waarschijnlijk daardoor wat scheurtjes in/op de baarmoedermond. Waarschijnlijk blijf ik hier last van houden omdat ik ook hele harde ontlasting heb.
Heb hier nu zakjes voor gekregen van de huisarts maar dit is nog niet echt een heel groot succes (word er echt zo onwijs misselijk van dat ik begin te kokken/overgeven dus moet daar nog even iets voor verzinnen haha!)
Spannend de afspraken voor de eerste echo's, aftellen maar! Fijn dat je verdr goed voelt, lekker gaan genieten nu.

Heefteenwens, fijn dat je het zo onder controle kan houden. Het zijn wat kleine aanpassingen maar is inderdaad prima mee te leven. 

@XBo oeh aftellen naar de eerste echo dan ?. Fijn dat je je goed voelt. Ben benieuwd of het een tweeling zal zijn bij jou!
@heefteenwens toch wel fijn denk ik dat je met kleine aanpassingen je suiker zo goed onder controle kan houden.
@Niess ai, hopelijk vind je een oplossing voor de zakjes waar je niet misselijk van wordt...
De osteopaat gisteren deed wel deugd maar echt heel veel effect heeft het toch niet zo ?. Ach ja.
Vandaag 31 weken en weer een echo bij de gyn gehad. Onze 'kleine' meid was weer goed bijgekomen ?. Ze weegt ondertussen 2,080 kg en is 43 cm groot. Mijn eigen gyn zei nu ook dat ze het goed in het oog zouden houden. Ze zouden ze zeker niet boven de 4 kg laten gaan. Dat doen ze blijkbaar liever niet bij een eerste kindje. Dus de kans zit er wel in dat ik dan rond de 38 weken ofzo wel zou worden ingeleid, afhankelijk van hoe haar groei verder verloopt. Ze zat ondertussen al aan percentiel 90 qua gewicht, dus ze zit hier zeker goed in mijn buik ?.

@Mateke, hier was de baby met 31 weken en 5 dagen ook 2070 gram maar ze praten hier totaal niet over een zware of te grote baby hoor? Raar dat dat bij jou dan wel zo is. 

@Xbo zo spannend. Op naar je eerste echo en zullen het 1 of 2 baby'tjes zijn?
@heefteenwens, fijn dat je het met een paar aanpassingen die goed vol te houden zijn onder controle kunt houden. Gelukkig is het iets tijdelijks! 

@Nies, ik heb ook de zakjes vezels in het begin vd zwangerschap gebruikt, en nu eigenlijk sinds gister weer. Wat leuk dat jullie al zo actief zijn met de babykamer enzo. Ik heb wel voorbereidend werk gedaan vantevoren maar echt alles pas besteld na de goede 20 weken echo.
@Milou, zo verdrietig voor je! Dikke kus voor jou en heel veel sterkte meid ?

Lara mag ik vragen welke zakjes jij hebt? 
Heb dus Macrogol en elektrolyten van de huisarts gehad maar ik krijg het echt niet weg... 

Snap die keuze ook zeker hoor. Wij beginnen ook pas met het kamertje na de 20 weken echo maar doordat levertijden zo uit een kunnen lopen door corona/container ellende heb ik het liever maar gewoon in bestelling staan. En het behang was laatst in de aanbieding en omdat het best wel prijzig was toen toch ook maar meteen besteld haha. Al ben ik wat dat betreft ook wel echt een control freak hoor, heb ook meerdere lijstjes die we bijhouden haha. De uitzetlijst, een lijst met wat we nog moeten doen of regelen, straks voor het kamertje.

Mateke vervelend dat osteopaat niet het gewenste resultaat heeft gehad. 
Fijn dat de kleine meid zo goed groeit en ook heel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!

Terug
Bovenaan