@Lara oh wat gek. Ze hadden hier ook de curve laten zien en dan zie je dat ze echt aan de bovengrens zit. Ze volgt wel nog gewoon de curve dus er is ook echt niks abnormaals ofzo te zien. Mijn gyn maakt zich nu geen echte zorgen, hoor. Ze zei dat ze met haar eigen baby gelijkaardige echo's had. En zo veel verschil kan er toch niet zijn tussen de Belgische en de Nederlandse gemiddeldes denk ik? ? Ze schatten dat onze baby wel richting de 4 kg zou gaan. Nu hoorde ik gisteren van mijn schoonmoeder nog dat mijn man ook boven de 4kg zat toen hij geboren werd. En mijn broer en zus waren ook rond de 4 kg bij geboorte. Mijn eigen geboortegewicht is geen referentie aangezien ik deel ben van een tweeling en we 5 weken te vroeg waren. Maar goed, dan moeten we ook niet ver zoeken waar het vandaan komt, ook al ben ik zelf maar 1m53 groot.
@Niess haha ik snap het wel ?. Was ook het eerste dat ik deed: overal lijstjes van maken. En liefst had ik dat kamertje ook al lang in orde gehad ?.
@Niess haha ik snap het wel ?. Was ook het eerste dat ik deed: overal lijstjes van maken. En liefst had ik dat kamertje ook al lang in orde gehad ?.