@stephanie Goed dat je je suiker onder controle hebt! Wel fijn idee voor jou vermoed ik. En ook goed dat ze je bloedplaatjes in het oog gaan houden en dat ze het nu al ontdekt hebben gelukkig. Beter nu zodat ze er inderdaad rekening mee kunnen houden dan dat ze het te laat ontdekken denk ik dan. En pfioew, nog mee kunstgras leggen ?. Fijn dat je dat allemaal nog kon. Ik zou er zelfs niet aan mogen denken hoe lang ik daarna plat zou moeten liggen als ik dat ook maar zou proberen, haha ?. Moet wel echt schrikken geweest zijn dat je geen beweging voelde van je kleine man. Gelukkig is alles in orde ?. Voelde je zelf dat hij al was ingedaald of had je er geen idee van? Ik heb de laatste dagen al van 2 personen te horen gekregen dat mijn buik zo laag zit en ik voel de laatste weken best wel weer wat extra druk op mijn bekken maar geen idee of dat door indalen is of gewoon omdat ik laag draag. Gyn had er in ieder geval niets over gezegd laatst. Oh en dan kan je daardoor wel sneller in verlof? Ook wel fijn denk ik ?. Ik heb het eigenlijk ook helemaal gehad met werk, haha ?. Ik heb mezelf nu een aangepast rooster gegeven (18u allemaal therapie in de praktijk hier thuis met veel pauzes tussen om plat te liggen ipv 30u met schoolbezoeken bij). Ben ik gisteren mee gestart en ben eens benieuwd wat het zal geven en hoe lang ik het nog volhoud.
Voor de rest gaat het hier z'n gangetje. Laatste afspraak van mijn sociale kalender staat dit weekend gepland. Mijn man is jarig en wilde een klein feestje geven voor zijn ouders en broers dus die komen allemaal taart eten. Hij heeft me verzekerd dat ik gewoon op de bank mag liggen en me nergens iets van moet aantrekken ?. Voor de rest is het kalm aan tot aan de bevalling. Ik heb het idee dat mijn bezoekje aan de osteopaat misschien toch wat effect heeft ondertussen. Ik had gisteren nog een (voor mij) lange therapiedag van 11u tot 19u met de nodige pauzes evenwel, maar ik kon het best goed volhouden. Naar het laatste uurtje therapie toe begon ik wel echt ongemakkelijk te zitten en werd de pijn weer wat heviger maar ik had dat al veel eerder verwacht. Nu ja, des te beter. Elke week werken is weer een week financieel beter dan arbeidsongeschikt thuis zitten ?. Vanavond hebben we een infomoment van het ziekenhuis ivm arbeid, bevallen, virtuele rondleiding. Jammer dat het door Corona nog steeds allemaal online moet ipv in het ziekenhuis zelf, maar nu kunnen we het vanuit onze luie zetel volgen ipv ongetwijfeld ongemakkelijke stoelen in het ziekenhuis ?