PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niesss oooooh gefeliciteerd met jullie jochie!? Zo leuk!
@Xxlara begrijpelijk dat je dan inderdaad wel even hebt gewacht met dingetjes kopen. Maar nu kun je lekker losgaan haha, lijkt me heerlijk. De tijd lijkt nog zolang te duren voor mij, maar hoor iedereen erover dat het zo voorbij vliegt!
@Mateke hmmm dat is dan weer minder. Voor de man natuurlijk heel belangrijk ook om allemaal te weten! Hopelijk land het alsnog allemaal bij hem haha.
Ik heb het gisteren mijn beste vriendin verteld die nu hoogzwanger is, zo leuk! En morgen vertellen we het mijn broertje&zusje. Mijn moeder en vriendin zijn ervan overtuigd dat het een tweeling is ? Ik lijk in alles enorm op mijn moeder, en natuurlijk heeft zij ook een tweeling dus wie weet is het waar haha. We gaan het meemaken.
Verder nog steeds hele gevoelige borsten, regelmatig krampjes, duizelig en sneller buiten adem wanneer ik bijvoorbeeld de trap oploop. Maar mag niet klagen! Voel me super happy!

Oooh ik had gisteren hier een heel verhaal getypt, maar blijkbaar is t niet verzonden haha.
@Milou heel veel sterkte!

@xBo super dat je je nog goed voelt ?! En de tijd vliegt inderdaad echt geweldig snel! Geniet van elk moment ☺️.
@Bloem haha oeps ?. Ook alweer over helft, zeg ?. Wel heel vervelend van die bekkenfysio ?. Hopelijk kan je snel ergens terecht!
Ik kon het niet laten en had mijn man vanmorgen er nog eens over aangesproken dat hij toch echt maar weinig geïnteresseerd overkwam gisteravond terwijl het toch allemaal belangrijke info was. Hij zei dat hij het belangrijkste allemaal wel weet ondertussen dus ik heb hem zo een klein beetje 'ondervraagd' ??. Hij had dan blijkbaar toch meer opgevangen dan ik eerst had gedacht. Gelukkig! En toen we dan toch over de bevalling bezig waren, begon hij ook weer mee te denken over hoe hij mij dan zou kunnen helpen enzo dus mijn gemoedsrust komt stilaan wel weer terug ?. Het is toch een kerel, hoor. Vandaag heeft hij alvast hard gewerkt in de babykamer om alle muren schilderklaar te maken en we zijn de verf gaan uitkiezen ☺️. Morgen is het schilderdag! Net nog gordijnen besteld voor de babykamer. Ik kijk er zoooooo naar uit om daar eindelijk mijn ding te kunnen doen ??.

@Mateke haha heeft je man het toch weer een beetje goed gemaakt dan ? fijn dat het nu lekker opschiet met de kamer, fijn als je het straks lekker kunt gaan inrichten enzo! ☺️

@Mateke, heb het nog nagevraagd bij de controle afgelopen week. Perfect zeiden ze. Dus heel raar dat jullie meisje dan groot word geschat en ze zelfs over inleiden praatte. Wat fijn dat je man toch meer opgevangen heeft dan je in eerste instantie dacht, haha?

@Xbo, jou vriendin die hoog zwanger is....was ook op het andere forum actief hè? Ik ben haar naam vergeten, hoe gaat het met haar? En oh meid geniet van de tijd want het gaat echt zo snel! ?? ben ook benieuwd of er 1 of 2 baby'tjes groeien bij jou?
@Bloem, jeetje 21 weekjes alweer! Gaat zo snel. Vervelend dat je al last krijgt van je bekken. Laat jezelf dan maar staan op de wachtlijst, voor je het echt nodig zult hebben. 

@Bloem- lijkt me zo bijzonder om je kindje te voelen!? En wat fijn dat je je over het algemeen goed voelt. Wel jammer van die beginnende bekkenklachten. Goed dat je nu op de wachtlijst staat! Hopelijk is het strakjes niet nodig, maar je kan het maar geregeld hebben!
@Mateke hahaha, gelukkig dat hij er toch wat van opgestoken had! Soms snappen ze meer dan we denken he ? Ik hoop dat het klussen vandaag een beetje gelukt is. Lijkt me heerlijk als het beetje bij beetje steeds meer af komt!
@Xxlara wat leuk dat je dat onthouden hebt! Klopt, dat was @Lauwing! Ze is nu 40+3, in verwachting van een jongen en staat nu op knappen haha! Opzich een prima zwangerschap gehad, wel veel last van maagzuur, suikers die iets aan de hoge kant waren (hoefde verder geen actie op ondernomen te worden) en een keer opgenomen geweest i.v.m. voedselvergiftiging. Heel spannend wanneer de kleine boy komt nu!
Vanavond hebben we het tegen mijn broertje/zusje verteld en hun vriend/vriendin. Zo onwijs leuk! En mijn ouders hadden een hele tas met spulletjes bij de Prenatal gekocht. Een leuk jasje, wat kleding, een 9 maanden boek. Zo verwend en zo ontzettend lief! Wordt zo ook allemaal wat echter. Heel bijzonder ?

@Lara oh ja toch wel gek dan dat ze bij gelijkaardige metingen toch andere dingen zeggen bij jou en bij mij. Ach ja, ik vind het op zich toch niet zo erg als ik mijn termijn niet zou moeten uitdoen, al zou het natuurlijk fijner zijn als de natuur gewoon z'n ding zou doen en het allemaal uit zichzelf op gang komt op het eind ?.
@xBo fijn dat het bij @lauwing toch ook allemaal uiteindelijk best goed verlopen is ☺️. Ik heb ook nog aan haar gedacht inderdaad. Spannend dat ze elk moment kan bevallen ?. En wat lief van je ouders! Dat vertellen aan iedereen is toch echt wel een fijne periode hè ?. Geniet ervan!
Hier staat uiteindelijk toch nog geen enkele druppel verf op de muren van de babykamer ?. Blijkbaar nogal veel werk met de muren schilderklaar te maken. Ofwel heeft het ook gewoon te maken met het feit dat mijn man een geweldige Pietje precies is op dat vlak ?. Ik heb hem wel aangespoord om toch zeker voor het einde van de maand de kamer klaar te hebben ?. Of toch als in geschilderd en de meubels erin. Verdere afwerking kan later nog wel gebeuren. Ben benieuwd...

Thanks meiden! Zit nog steeds op een blauwe wolk hihi!
Vriendlief is ook zo trots al, zo leuk om te zien. 

Mateke fijn hé die hormonen maar fijn dat je man toch meer heeft meegekregen dan je in eerste instantie verwacht had! Balen dat het werk in de babykamer tegenvalt maar gaat vast goed komen!

XBo wat leuk al die leuke reacties en wat lief van je ouders, ben ook zo benieuwd naar jullie echo! Zo spannend!

Bloem haha dat gevoel van dat het snel gaat herken ik wel hoor. Wat vervelend dat je zo'n last kreeg van je bekken, heb je er daarna nog veel last van gehad? Hopelijk kan je snel terecht bij een bekkenfysio!

Ik ben afgelopen vrijdag even met schoonmoeder op pad geweest. Heb behang besteld voor de overige muren in het kamertje, was makkelijker dan alle muren sauzen haha. Als het goed is komt dat in onze vakantie binnen dus kunnen we het na de vakantie meteen ophalen. Betekend dat we verder dus alleen nog maar het houtwerk hoeven te schilderen dus dat scheelt wel weer dus wil na de vakantie ook maar meteen beginnen met het voorwerk (schuren enzo). Dan moet dat verven ook wel in een dagje lukken. Daarna nog even in het centrum geweest en meteen wat leuke dingetjes voor de kleine man geshopt, zo leuk!

Zaterdag ook een vloer uitgekozen dus van de week maar even een planning gaan maken hoe we het allemaal gaan aanpakken na de vakantie. 

Terug
Bovenaan