PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess oh leuk dat je ook alvast de babykamer kan beginnen plannen ?! En tja, ik ben nogal ongeduldig op dat vlak maar langs de andere kant probeer ik niet te veel opmerkingen te geven aan mijn man omdat ik zelf fysiek niet in staat ben om te helpen ?. Ik voel me dan wel echt zo nutteloos de laatste tijd. Echt heel vervelend. Even de was ophangen? Daarna dan maar een halfuurtje liggen want pfioew. Afwasmachine in- en uitgeladen? Tijd voor een warm kersenpitje. Avondeten klaargemaakt? De rest van de avond beweeg ik niet meer. En dan die hele babykamer waar ik zoooo graag ook in zou helpen maar waarvan ik weet dat ik dan een hele week plat zou liggen door de pijn ?. Al die andere kwaaltjes vind ik zo erg niet maar die pijn aan mijn ribben en daardoor dat gevoel van nutteloos te zijn ben ik ondertussen zoooooooo beu.

Kan ik mij zo goed voorstellen Mateke! Lijkt me ook erg frustrerend zeker omdat je het zo graag wil.
Daarom wil ik ook echt na de vakantie gewoon gaan beginnen zodat ik zelf ook nog kan helpen met de 'grote' dingen. Tuurlijk hoop je dat er fluitend door heen loopt die 9 maanden maar je weet gewoon niet hoe het gaat lopen, dat lees je hier op het forum al wel genoeg!
Mijn moeder stond op de ochtend voordat ze van mij beviel nog de badkamer te schilderen en bij mijn broertje de bijkeuken :')

Ja je hoort dan die verhalen van vrouwen die op 39 weken hun ramen nog staan te lappen en dan denk ik 'hoe zelfs???' ?. Mijn man is dan hard aan het werken aan de babykamer en dan wil ik hem proberen ontlasten in het huishouden maar dat lukt dan ook niet echt. Heel frustrerend. Ik hou me dan maar voor dat ik met de belangrijkste taak hier in huis bezig ben: het groeien, beschermen en gelukkig maken van die baby in mijn buik ?. Het scheelt wel al dat ik een ongezien grote to do-lijst nog heb op het werk nu het nieuwe schooljaar weer gestart is en dat dit quasi allemaal taken zijn die ik al liggend op de bank kan uitvoeren ?. Maar toch. Het blijft wel lastig. Veel plezier met het in orde brengen van de babykamer in ieder geval ?!

@Niesss wat heerlijk haha, en je vriend die zo trots is. Lijkt me geweldig om te zien! En wat leuk dat je lekker wat dingetjes voor de kleine man & voor het kamertje hebt gekocht. Heb je behang met een printje uitgekozen?
@Mateke jammer dat er toch niets van gekomen is. Hopelijk komt er snel wat progressie in haha!
Wat waren eigenlijk jullie klachten in het eerste trimester, en wanneer begonnen/eindigde die?
Oh, en Lau is bevallen! Een echt supersnelle en vlotte bevalling gehad en alles gaat goed. Geweldig! ?

@xBo oh geweldig ?! Fijn dat haar bevalling zo vlot is gegaan. Bij mij waren de eerste klachten vooral echt heel erge vermoeidheid, af en toe krampjes, heel gevoelige tepels ?, misselijkheid 's avonds, veel honger en dorst (nog steeds eigenlijk). Ik denk dat dat de voornaamste klachten waren.

Aah wat goed en wat fijn dat het een vlotte bevalling is geweest!

Bij mij was het vooral misselijkheid en vermoeidheid het eerste trimester. Misselijk was eigenlijk al vanaf week 4/5, vermoeidheid kwam wat later rond de 10 weken.

Onze keus is gevallen op het behang van Pimpelmees: https://www.pimpelmeesbehang.com/a-58977256/kinderbehang-mono/giraf-slingeraapjes-mosterd/
Op de andere muren komt een grijs/beige kleur die ook terug komt in het behang.
De vloer word een eikenlook visgraat en dan hoge witte plinten en witte meubeltjes ?
Vandaag ook contact gehad met iemand die eikenhouten vensterbanken gaat maken i.p.v. lelijke tegeltjes en witte die er nu zitten ? Kozijnen worden net als de plinten gewoon wit. Kan niet wachten om te beginnen hihi (en het eindresultaat).

@Mateke, vreemd hè! Je zou toch denken dat ze ongeveer wel dezelfde richtlijn hebben. Wanneer gaat het schilderen nu gebeuren?
@Nies jij bent ook lekker bezig en vooruitgang aan het boeken haha.?
@Xbo, wat leuk! En oh ze is inmiddels bevallen lees ik. Nu kan ze lekker gaan genieten! 

Terug
Bovenaan