PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XBo leuk dat jullie al zo verwend zijn ☺️ wat fijn dat bij Lauwing alles goed is gegaan!! ? Ik heb in mijn eerste trimester weinig klachten gehad, soms een keer wat minder honger en af en toe een vlaag van misselijkheid, maar nooit overgegeven dus daar heb ik echt geluk mee gehad ? wel iets meer moe, maar ik ben nooit een avondmens geweest, dus dat verschil was nou ook niet mega groot ?

@Niess leuk behang! Alvast mooie plannen zo voor de kamer! ?

Ik heb geen last meer gehad van mijn bekken na vorige week, maar toch over 2 weken wel even een afspraak staan bij de bekkenfysio, kan in ieder geval geen kwaad

@Bloem Oh goed dat je geen last meer hebt gehad van je bekken! Die afspraak bij de bekkenfysio kan je inderdaad altijd wel gewoon doen. Ik denk dat die ook wel tips kunnen geven die gewoon voor iedereen wel nuttig zijn. Ik voel dat ik er de laatste week terug wat meer last van heb, maar goed, logisch ook denk ik dan met de baby die steeds zwaarder wordt.
Ik heb me deze week toegewijd aan het wassen van alle babykleertjes en -textiel ?. Kan ze in ieder geval al schone kleren aan en onder schone dekentjes liggen. Gisteren hebben we de laatste spullen nog gekocht die we zeker in huis wilden hebben voor de baby er is. De pampers en billendoekjes zijn ook al in huis. Enkele goede promo's tegengekomen en dan maar meteen mijn slag geslagen ?. Het begint toch echt meer en meer door te dringen dat we over niet al te lange tijd hier met z'n drietjes zullen zijn en niet langer met z'n tweetjes ?. Zoveel zin in! Maar ook zoooooo spannend ?. Stiekem kijk ik zelfs uit naar de bevalling, al is dat ook wel met de nodige dosis gezonde stress ?.

@Niesss wauw, wat een ontzettend leuk behang! Je ziet het nu ook steeds meer hé, i.p.v. alleen een kleurtje op de muur. Zei het vanavond toevallig tegen mijn vriend dat me dat ook wel heel leuk lijkt! En heerlijk al die voorbereidingen, dat komt vast goed!
@Bloem wat fijn dat je geen last meer hebt gehad van je bekken. Hopelijk blijft het je bespaard! En zoals Mateke zegt, wie weet krijg je nog goede tips van de fysio dus lekker laten staan hihi.
@Mateke jij bent ookal zo lekker bezig in huis met het aanrommelen. En fijn dat jullie nu alles binnen hebben, geeft ook een fijn gevoel gok ik! En ik kan me zo voorstellen dat nu het dichterbij komt jullie juist nog enthousiaster zijn. Nog even genieten van het mopje in je buik!
Zo, nog 6 daagjes en dan kunnen wij ook gaan kijken. Vind het zo spannend! Maar het werkleven na de vakantie geeft wel afleiding. Ik voel mezelf nog steeds prima, maar dat slapen is dramatisch.. Zo slecht! Maar als het daarbij blijft is het goed haha.

Nog dames die nu in het derde trimester last hebben van slapeloosheid? Ben de hele dag moe en een dutje overdag lukt meestal in het weekend wel. Tijdens de week lukt dit minder goed. Maar wanneer ik dan 's avonds in mijn bed lig, kan ik nog steeds moeilijk inslapen. Iedere nacht word ik ook steeds rond 3u wakker om te plassen en dan lig ik daarna weer een uur of langer klaarwakker te koekeloeren. Al verschillende dingen geprobeerd maar terug inslapen is dan echt moeilijk. Het is ook niet dat ik dan echt lig te piekeren ofzo. Ik ben dan gewoon wakker en dan passeren bijvoorbeeld de meest domme liedjes in mijn hoofd. Iemand nog goede tips?
@xBo ben benieuwd naar je eerste echo morgen ?!

@Mateke, ik zit nu op 25,5 week en slaap heel onregelmatig. De ene dag perfect, de andere dag lig ik te piekeren.

@Xbo, oooh je echo, superspannend met 2 eitjes?

@Xbo je houd ons in spanning??
@Mateke mijn slaap is ook heel onregelmatig. Vaak overdag een dutje doen omdat ik zo moe ben. In de avond slecht in kunnen slapen door maagzuur. Of fitter door het middag dutje haha. Oh en ik moet gemiddeld elk uur / anderhalf uur plassen. Wat ik vooral probeer is gewoon mee te gaan met de flow en mezelf vooral niet te druk maken. Straks als de baby er is dan zijn het weer andere dingen / slechte nachten haha. Vandaag ben ik alweer 35 weken! Jeetjeee haha

Even een korte update vanaf mijn kant, lees dit weekend even bij ? Maar de echo was goed! 1 kindje en het hartje klopte al super snel! Zag er precies zo uit als dat ik voor mijn berekening zou moeten zijn dus geweldig nieuws! Ben zo blij ? Ga nu m'n nachtdienst weer in, nauwelijks geslapen natuurlijk door de adrenaline haha. Dit weekend reageer ik even op iedereen!

@femke Goh, bij mij is het dus niet piekeren. Ik ben gewoon wakker ?. Piekeren, daar zou ik wat mee kunnen maar dit is gewoon vervelend. Haha.
@Lara wooow al 35 weken ?. Het is toch gek hoe snel het allemaal gaat, hè! Pfioew ja, ik ben al blij dat ik niet zo vaak moet opstaan om naar het toilet te gaan ??. Hier zijn de nachtelijke toiletbezoekjes wel allemaal in gezelschap van de kat des huizes, haha. Die vindt dat wel leuk denk ik, wat leven in de brouwerij 's nachts. Mja dutjes lukken me niet iedere dag en op de dagen waarop ik dan echt slecht geslapen heb en geen dutje kan doen, is mijn lontje echt heel kort ?. Als ik dan tijdens het werken mijn geduld weer te snel verlies bij 1 van de kinderen die niet goed doorwerken of dergelijke, voel ik me zo schuldig, haha ?. Zij kunnen er ook niets aan doen. Gelukkig is vrijdag een rustige dag. Ik heb eigenlijk bijna 3 dagen weekend ?. Kan ik weer een dutje doen morgenmiddag.
@xBo ooh wat goed dat je echo goed was ?! Geeft weer wat extra vertrouwen.

Terug
Bovenaan