@Mateke zeg dat wel! Er valt zo’n last van je schouders bij zo’n eerste echo. Hoe gaat het nu met je nachten? Ik slaap sinds begin de zwangerschap mega onrustig. Ben niet extreem moe ofzo, maar wordt echt 4x per nacht wakker en lig dan alleen maar te woelen.
@Heefteenwens dankjewel meid! Ondertussen 6+4. Jij alweer echt ten einde van je zwangerschap, bizar hoe snel dat voor een buitenstaander gaat zeg. En straks heb je gewoon verlof, zo fijn!?
Aanstaande vrijdag hebben we nog een echo in het ZH met 7+3, en die week erop met 8+2 alweer bij de VK. Helemaal leuk dus! Ben benieuwd hoeveel verschil er ook te zien is op de echo’s in zo’n korte periode. Een echo met 6 weken is een vruchtzakje met een knipperend flubbertje erin haha.
Heb de komende nachtdiensten die nog gepland stonden lekker weg kunnen ruilen, dus als alles goed gaat heb ik die gewoon de gehele zwangerschap niet meer. Zo fijn!
Oh, en sinds 6 weken komt de misselijkheid toch een beetje om de hoek kijken ? niet overgeven en tijdens het eten gaat het prima, maar een continu gevoel van een blok op je maag hebben en totaal nergens zin in hebben. Ach, als het hierbij blijft allemaal teken ik ervoor ?