PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke, ja last van opvliegers denk ofzo. Geen idee haha maar het is soms behoorlijk vervelend! Maar goed. Oh onder een enkele delen slaap ik wel, enkel een laken doe ik alleen als het echt heel warm is haha. Ik kon vanmorgen ook maar slecht op staan, zeker omdat het zulk slecht weer was hier. Ik heb vandaag sowieso wel een baaldagen! Ik was heel blij dat ik morgen 37 zou zijn en nog geen striae had. Helaas heb ik iets te vroeg gejuicht en begint het nu ineens te komen! Shit! Baalmomentje, voor iedereen zal het wellicht ook anders voelen. 

@Nies, jeetje wat lekker naar Curaçao! Je zal vast genoten hebben. Bijna 20 weekjes alweer, wat gaat het hard. Op naar een mooie echo ?

@Niess oeh bijna in de helft ?! En nu even uitkijken naar een mooie echo natuurlijk.
@Lara haha ja bij ons wordt het donsdeken iedere zomer sowieso even opgeborgen ?. Nu werd het toch wel weer te frisjes 's nachts voor enkel een laken. Balen van de striae! Ik heb er nog geen op mijn buik maar wel al wat op mijn heupen. Best balen dan inderdaad maar ja... Niets aan te doen helaas.
Volgens mij ben ik verkouden aan het worden ?. Kriebelende keel, verstopte neus, veel niezen. En wat doet niezen zeer aan mijn buik, haha ?. Hopelijk is het snel over.

XxLara, ja het was echt heerlijk! Wel onwijs warm, was de afgelopen jaren ook nog niet eerder zo warm geweest als ik het zo een beetje mocht begrijpen van de 'locals'. Merk wel dat ik de warmte veel minder kon hebben als eerder, zal misschien ook wel door de zwangerschap komen. Kan me dus heel goed voorstellen dat die opvliegers enorm vervelend zijn. 
Balen van je baaldagje, maar ook die dagen mogen er zijn. Morgen weer een betere dag! :)

Jakkie, hopelijk valt je verkoudheid mee Mateke!

Hallo! Ik ben niet echt een goede forum bijhouden merk ik...
Vandaag ben ik 36+2 in verwachting. 
Mijn eerste week verlof zit erop. 

Steken onder in de buik zijn van het indalen vertelde de verloskundige. 
Daarnaast zijn de opvliegers hier ook herkenbaar en slechte nachten slapen. 
Verder ben ik helemaal klaar voor de geboorte van ons eerste kindje. 

Curaçao; heeerlijk!! Paar jaar terug ben in daar ook geweest. Zou zo weer heen willen. Wat genieten daar! 

Zo spannend wanneer de eerste geboren gaat worden op de forum. Lara; natuurlijk hoop ik voor jou dat jij de eerste bent! 

@heefteenwens wow dat gaat snel 36 weken alweer! Ik vandaag 35+1 en ook eerste week verlof erop heerlijk genieten maar de tijd vliegt

@xlara controle was goed gelukkig. Nu aankomende donderdag weer terug voor bloeddruk. Merk dat het verlof me wel goed doet want het vocht is al wat minder

@mateke dat zijn inderdaad indalingsweeen daar heb ik ook last van. Vreselijk haha. Er is ook steeds minder ruimte in die buik dus die bewegingen van de kleine worden ook echt minder prettig nu.

Hebben jullie het ook zo zuur snachts? Aoms brand het helemaal weg in mn slokdarm en moet ik echt het bed uit. Verder slaap ik echt ruk soms trek ik dat echt slecht haha.. overdag slapen lukt me niet echt daar heb ik geen rust voor in mn reet haha..

Hebben jullie de vluchttas al klaar en wat stoppen jullie er allemaal in?
Ik ben nu bijna klaar met alle baby kleertjes wassen. Jeeh haha

@Niess de verkoudheid valt voorlopig gelukkig wel mee. Gisteren een rustdagje gehouden en mijn cliënten afgezegd, op tijd bed in gekropen en dat heeft me wel deugd gedaan ?.
@heefteenwens 36 weken al! Het wordt toch spannend hè ☺️. Ik hoop dat je een fijne eerste week verlof hebt gehad! Dat slecht slapen is toch wel echt heel vervelend hè ?. Mijn man vraagt iedere ochtend of ik goed geslapen heb. Overbodige vraag als je het mij vraagt ?.
@Stephanie ik heb echt het idee dat ik helemaal bont en blauw gestampt ben aan de binnenkant ?. Die bewegingen worden inderdaad pijnlijker. Brandend maagzuur heb ik gelukkig zo niet. Lijkt me echt heel vervelend. Kan je het hoofdeinde van je bed wat hoger zetten? Dat kan al helpen. Mijn vluchttas staat al klaar ?. We hadden een lijstje gekregen van het ziekenhuis met wat er allemaal moest inzitten. Misschien hebben ze dat bij jou ook in het ziekenhuis?
Ik had deze week al 2 emotionele moeders van cliënten van me na lastige gesprekken over de leerstoornissen van hun dochter. Stond ik daar al bijna met hen mee te janken ?. Ik kan andermans emoties echt niet meer aan nu ?. Ik ga volgende week proberen om alle laatste verslagen en administratie af te werken zodat ik de laatste werkweek daarna lekker rustig kan afwerken en ik helemaal rustig mijn verlof kan ingaan ?. Nog 2 weken werken! Hoera ??

Zo spannend voor jullie allemaal! Schiet echt al op, zo benieuwd wie van jullie de eerste zal zijn. 

@Mateke fijn dat de verkoudheid lijkt mee te vallen, is deze tijd toch altijd een dingetje... 

Gister geverft in het kamertje, moet nog een keer dus van de week weer schuren en zaterdag ochtend de laatste laag verf erover. 's Middags komen ze de vloer egaliseren en volgende week woensdag gaan ze behangen, dan begint het al echt vorm te krijgen. 

Weet dat het al meerdere keren is aangekaart hier op het forum maar ik blijf het zo'n lastige kwestie vinden, de corona vaccinatie...
Had eerst echt zo iets van heb het al gehad dus na de zwangerschap de prik er in maar ben echt zo hard aan het twijfelen sinds de vakantie. Las laatst ook weer iets over bijna 20% kans op complicaties mocht je besmet raken en dat vind ik toch wel een behoorlijk risico maarja ook de gevolgen op lange termijn weet je niet...
Zowel ik als mijn partner komen op ons werk in aanraking met mensen en om nou uit angst voor een besmetting de komende maanden nergens meer te komen werkt ook niet (voor beide niet)... 

Er wordt ondertussen lekker bijgekletst, kan het niet helemaal bijhouden hoor ?
@mateke kijk, alle spullen voor de kamer zijn nu dus echt binnen! En als ik het zo hoor volgt de meid prima haar groei! Zal je straks zien dat ze gewoon een keurig gewicht heeft (en wat is keurig?! misschien iets kleiner voor jou makkelijker haha). En jeetje, 8.5KG is echt niet veel! Scheelt ook weer met alles wat er strakjes weer af moet haha. Hopelijk nemen de bekkenklachten niet verder toe en kun je snel beginnen aan je verlof, zo te lezen ben je er wel aan toe!
@Bloem- oh heerlijk nog even op vakantie geweest. Dat mis ik wel hoor! Laatste keer was 2,5 jaar geleden. En ook bij jullie al vorderingen in de babykamer. Heerlijk als je het strakjes echt een beetje kunt gaan opleuken!
@XxLara oooh voor jou schiet het echt al op zeg! Hopelijk zijn de laatste loodjes niet al te zwaar en kun je nog eventjes genieten van het meisje alleen in jou buik! Wel heel rot dat je zoveel vocht vasthoud.. Schijnt er vaak ook echt wel bij te horen maar lijkt me wel erg vervelend. 
@Steph-aniee oh meid je hebt nu lekker verlof, wat fijn! Kan er nu al naar uitkijken haha! En die voorweën, wat een ellende. Hopelijk kun je bij de echte weeën strakjes heerlijk in je eigen bubbel kruipen. 
@Niess heerlijk, Curacao. Tof eiland, paar jaar geleden ook geweest. Hoop dat jullie hebben genoten! En superleuk dat jullie zijn begonnen aan het kamertje. Wanneer heb je de 20 weken echo? En de twijfels rondom het vaccin, ik begrijp je helemaal.. Wij zijn tot nu toe ook nog niet ingeënt, en ik werk in het ziekenhuis dus heb veel contact. Vind het gewoon een hele moeilijke keuze..
@Heefteenwens ook voor jou de laatste loodjes, wat fijn haha. Geniet nog even van je verlof!
Iedereen hier zit al zover in hun zwangerschap, kom ik met mijn 9 weken ? Vorige week met 8+2 een echo gehad en alles zag er weer keurig uit. Volgende week donderdag met 10+2 de termijnecho, en dan gaan we ook de NIPT inplannen.
De VK had bloed afgenomen en dat zag er allemaal keurig uit. Bloeddruk was wel erg laag, ben hier ook al bekend mee. Dus standaard maar de boullion en zoute dropjes in de tas.
Verder voel ik me eigenlijk wel prima. Mega drukke weken op werk dus dat merk ik wel, maar de misselijkheid lijkt minder en ik voel me goed. Benieuwd wanneer ik wat ga zien aan mijn lichaam. Nog geen gram aangekomen (terwijl ik zeker meer&vetter eet, LOVE kaas nu!! haha) en op de foto's ook nog niet echt wat te zien. Is natuurlijk ook nog erg vroeg allemaal.
Kan niet wachten tot we straks de NIPT & 13 weken echo hebben gehad.

Oh, en mijn vriend is at the moment een commode halen bij Ikea ? We hadden een kast gezien die schijnbaar ook gebruikt word als commode, maar eigenlijk altijd niet leverbaar/op voorraad is. Ook op Marktplaats niet te vinden. En nu hadden ze hem eindelijk, dus maar direct opgehaald!
Fijne week allemaal ?

Terug
Bovenaan