Er wordt ondertussen lekker bijgekletst, kan het niet helemaal bijhouden hoor ?
@mateke kijk, alle spullen voor de kamer zijn nu dus echt binnen! En als ik het zo hoor volgt de meid prima haar groei! Zal je straks zien dat ze gewoon een keurig gewicht heeft (en wat is keurig?! misschien iets kleiner voor jou makkelijker haha). En jeetje, 8.5KG is echt niet veel! Scheelt ook weer met alles wat er strakjes weer af moet haha. Hopelijk nemen de bekkenklachten niet verder toe en kun je snel beginnen aan je verlof, zo te lezen ben je er wel aan toe!
@Bloem- oh heerlijk nog even op vakantie geweest. Dat mis ik wel hoor! Laatste keer was 2,5 jaar geleden. En ook bij jullie al vorderingen in de babykamer. Heerlijk als je het strakjes echt een beetje kunt gaan opleuken!
@XxLara oooh voor jou schiet het echt al op zeg! Hopelijk zijn de laatste loodjes niet al te zwaar en kun je nog eventjes genieten van het meisje alleen in jou buik! Wel heel rot dat je zoveel vocht vasthoud.. Schijnt er vaak ook echt wel bij te horen maar lijkt me wel erg vervelend.
@Steph-aniee oh meid je hebt nu lekker verlof, wat fijn! Kan er nu al naar uitkijken haha! En die voorweën, wat een ellende. Hopelijk kun je bij de echte weeën strakjes heerlijk in je eigen bubbel kruipen.
@Niess heerlijk, Curacao. Tof eiland, paar jaar geleden ook geweest. Hoop dat jullie hebben genoten! En superleuk dat jullie zijn begonnen aan het kamertje. Wanneer heb je de 20 weken echo? En de twijfels rondom het vaccin, ik begrijp je helemaal.. Wij zijn tot nu toe ook nog niet ingeënt, en ik werk in het ziekenhuis dus heb veel contact. Vind het gewoon een hele moeilijke keuze..
@Heefteenwens ook voor jou de laatste loodjes, wat fijn haha. Geniet nog even van je verlof!
Iedereen hier zit al zover in hun zwangerschap, kom ik met mijn 9 weken ? Vorige week met 8+2 een echo gehad en alles zag er weer keurig uit. Volgende week donderdag met 10+2 de termijnecho, en dan gaan we ook de NIPT inplannen.
De VK had bloed afgenomen en dat zag er allemaal keurig uit. Bloeddruk was wel erg laag, ben hier ook al bekend mee. Dus standaard maar de boullion en zoute dropjes in de tas.
Verder voel ik me eigenlijk wel prima. Mega drukke weken op werk dus dat merk ik wel, maar de misselijkheid lijkt minder en ik voel me goed. Benieuwd wanneer ik wat ga zien aan mijn lichaam. Nog geen gram aangekomen (terwijl ik zeker meer&vetter eet, LOVE kaas nu!! haha) en op de foto's ook nog niet echt wat te zien. Is natuurlijk ook nog erg vroeg allemaal.
Kan niet wachten tot we straks de NIPT & 13 weken echo hebben gehad.
Oh, en mijn vriend is at the moment een commode halen bij Ikea ? We hadden een kast gezien die schijnbaar ook gebruikt word als commode, maar eigenlijk altijd niet leverbaar/op voorraad is. Ook op Marktplaats niet te vinden. En nu hadden ze hem eindelijk, dus maar direct opgehaald!
Fijne week allemaal ?