@Nies, ik ben afgelopen december ook nog in Curaçao geweest. Toen was het heerlijk rustig natuurlijk door Corona. Maar daar waren we op dat moment ook wel aan toe! Maar fijn dat je het nog lekker weg bent geweest in ieder geval. Tijdens de zwangerschap kan ik ook echt slechter tegen warmte. Maar goed, daar heb ik nu niet zo'n last meer van nu het weer om slaat. Wat betreft de vaccinaties, het is zo'n extreem lastige keus. Ik heb uiteindelijk wel de vaccinaties genomen, maar of ik er nu de goede keus aan heb gedaan ?
@Stephanie, je moet eens op YouTube kijken naar verlosmoeder. Zij is een jaar geleden bevallen en tegelijkertijd verloskundige. Ze heeft een vlog over wat mee te nemen in de vluchtkoffer, ik heb dat een beetje aangehouden. Ik had hele erge maagzuur, ik kom echt niet zonder rennies en kreeg toen als advies vd verloskundige omeprazol als het zo heftig was. Ik heb 1 tabletje op en toen nergens geen last meer van gehad? fijn dat het vocht al wat gezakt is!
@heefteenwens, heerlijk hè! Genieten van je verlof en je rust pakken wanneer je het nodig hebt! Ik hoop ook wel dat ik de eerste ben, begin het nu wel beu te raken.
@Xbo, zo zijn wij ook begonnen. Geniet er lekker van want echt de tijd gaat zo ontzettend snel! Voor je het weet zit je gewoon aan de 40 weken! Het vocht vast houden hoort er inderdaad wel een beetje bij. Aaaah ik vond wel die eerste weken met NIPT en 20 weken echo zo ontzettend spannend! Bij mij begon je pas een buikje te zien met een week of 15-16 denk ik en dan ook echt minimaal. Ik kwam ook pas aan in het tweede trimester. En ineens bleven de kilo's eraan vliegen?
@Mateke, ook wel weer lekker onder de dons deken haha? vind dat er nu wel echt een gezellige tijd aankomt! Maar in januari ben ik er altijd klaar mee en hoop ik weer op zon en verlang ik echt weer naar meer daglicht en langere dagen.
Ik heb afgelopen donderdag controle gehad, alles is goed en ze ligt al goed ingedaald. Ik heb vanaf nu wekelijks elke donderdag controle. Wat ik nu regelmatig heb is enorme steken in me liezen, dit komt omdat ze toch steeds verder en verder zakt. Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling en de pijn die komen gaat. hebben jullie dat ook? Vandaag 37.4 pfff laatste loodjes. Zo benieuwd wanneer ons meisje zich laat zien! ?