PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke wel knap hoor dat je het werken zo lang vol houdt! Heerlijk dat je verlof nu bijna gaat beginnen! 

@Stephaniee die voorweeen klinken al wel pittig ?

@Niess heerlijk dat jullie nog even lekker op vakantie zijn geweest! Het gaat bij jou ook hard! :) ik ben wel gevaccineerd, is voor iedereen natuurlijk een persoonlijke keuze maar ik voelde me daar toch beter bij 
@XxLara aah balen dat je nu alsnog striae hebt gekregen, toch wel vervelend...

@XBo wel fijn dat je de 13 weken echo krijgt, duimen dat alles goed is! ??
@cicigarcia gefeliciteerd 
Met mij gaat 't eigenlijk best goed, alleen gisteren  een beetje last van m'n hormonen geloof ik, kan overal om huilen en erg chagrijnig, m'n vriend heeft 't zwaar ? nu een weekendje weg met familie, dus dat is wel gezellig 

@Bloem eigenlijk verliepen die laatste weken werken nog verbazend goed. Twee maanden geleden had ik nooit gedacht dat ik het zo lang zou trekken. Ik doe mijn job ook echt doodgraag dus dat scheelt wel. Dubbel gevoel nu: blij dat het binnenkort even gedaan is maar ook jammer omdat ik het wel ga missen denk ik ?. Dat emotionele herken ik wel ?. Ik huil tegenwoordig om alles. Geniet van je weekendje weg!

@Bloem dankjewel!

@Mateke, mag je ook door corona eerder met verlof? Dus met 28/29 weken? Heerlijk trouwens, kan je eindelijk uitrusten.
Ja zeker, komt goed!

@Mateke, huh zo apart. De meeste mensen die ik ken (althans die werken in een supermarkt of KDV) mochten met 29 weken, dit jaar door Corona. Want je bent extra risico.
Denk dat het misschien niet voor eenieder geldt?
Anywho, zwaar verdient. Ga lekker uitrusten en geniet van de laatste loodjes ?

@CVGRCIV Ik woon in België en werk als zelfstandig logopediste. Wij krijgen 12 weken moederschapsrust die we zelf kunnen inplannen vanaf minstens 1 week voor de uitgerekende datum. Hoe langer je doorwerkt, hoe meer tijd je nadien met de baby hebt dus ik heb het nu zo lang mogelijk proberen uithouden. Ik werkte de laatste maanden wel maar deeltijds.

Gefeliciteerd CGVRCIV! Spannende tijd, op naar de eerste echo en geniet van je zwangerschap!

Aah Bloem, arme vriend haha! Het hoort er allemaal bij. 

Mateke succes met je laatste weekje! Heerlijk vooruitzicht en knap dat je het toch nog zolang hebt volgehouden! 

Wij hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad, kleine man doet het super gelukkig. Helaas had hij niet zo'n zin in pottenkijker dus hij wou zich niet nog even leuk laten zien. Toch jammer want we hadden nog zeker 10 minuten over na alle onderzoeken om even 'baby te kijken'en dan heeft meneer er gewoon écht geen zin in. Hopelijk met de 3/4D echo over 8 weken meer geluk. Na de 20 weken echo ook de eerste prik laten zetten. Was heel bang dat ik daarna toch bang zou worden of spijt zou hebben maar dat is nog niet het geval dus denk dat dit de juiste beslissing is geweest. 29 oktober mag ik voor de tweede.  Van het weekend ook weer lekker in het kamertje bezig geweest. Al het houtwerk is geschilderd, de vloer geëgaliseerd. Woensdag komen ze behangen en de vloer zal dan als het goed is niet aankomende zaterdag maar die week erop gelegd en dan komen 29 oktober de meubeltjes al, kan zo niet wachten op het eindresultaat! Denk dat als het klaar is ik daar gewoon iedere avond even ga zitten en trots ga zitten zijn haha. Zaterdag ook nog even met oma in spé wezen shoppen, qua kleertjes hebben we het meeste nu wel in huis denk ik zo haha. 

@Niess Ja ik voel dat het nu toch wel echt tijd is om te stoppen met werken ?. Wordt nog een pittige week fysiek gezien denk ik. Meer en meer last van mijn bekken en snel moe maar weinig tijd voor dutjes. Goed dat het de laatste week is ?. Het achterwerk van de baby duwt ondertussen ook wel echt stevig in mijn ribben dus het wordt hoog tijd dat ze wat indaalt ?. Goed dat je een goede echo had ?! Wel jammer dat hij zich verstopte. Hopelijk bij de volgende echo inderdaad meer geluk ?. Bij ons had ze ook vaak haar handjes voor haar gezicht. Wij hebben wel 1 echt mooie 3D-foto waarop je haar gezichtje mooi kan zien ☺️. De laatste echo's zijn steeds maar wat wazig en onduidelijk vind ik. We hebben ook geen 3D meer gekregen. Goed ook dat je je vaccin hebt laten zetten en dat je je er ook goed bij voelt en dat je niet te veel meer twijfelt. Komt zeker allemaal goed! En gaan shoppen en het kamertje bijna op orde! Leuuukkk! ?
Hier blijft het kamertje wat steken in fase 'bijna af' ?. Er zijn nog een paar kleine schilderwerken en wat plintjes die tegen de muur moeten maar het blijft maar aanslepen... Ik vind het wel vervelend maar durf er niet te veel over zeuren omdat mijn man nog met zoveel andere dingen ook bezig is ?. Morgen komen er enkele werkmannen eindelijk onze traphal en elektriciteit in orde brengen. Daar wachten we al sinds februari op. Eerst zeiden ze pas volgende week te kunnen komen maar ben blij dat ze al vroeger kunnen ?.

Terug
Bovenaan