PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Geloof ik wel, fijn dat het einde nu dan ook echt in zicht is. Nog even doorzetten en dan lekker ontspannen en je voorbereiden op de bevalling en de komst van jullie kleine meid! 

Fijn dat ze morgen in ieder geval al kunnen komen voor de traphal, die laatste dingetjes voor het kamertje komen ook wel goed! Lijkt me ook heel lastig als je het niet zelf in de hand hebt wat betreft het kamertje hoor, maar ik ben wat dat betreft ook wel echt een control freak haha. Mijn vriend heeft echt gezegt het is jouw project dus regel maar. Als hij ergens mee moet helpen doet hij dat maar vind het stiekem ook wel fijn dat hij heeft gezegt het is jouw project, qua inrichting enzo ook, hij vind het allemaal wel prima haha.
Vind het ook leuk om er zelf aan meegeholpen te hebben dus ben ook wel blij dat we het straks gewoon al ruim op tijd klaar hebben. Je weet niet hoe je straks over een aantal weken voelt en nu ben ik gewoon nog fit, heb het schuur- en schilderwerk grotendeels zelf gedaan. Alleen behangen en vloer leggen kan ik niet dus dat hebben ik uit besteed haha en straks met de plinten en vensterbanken ook, maar dat kan vriendlief gelukkig dan weer :) 

CGVRCIV; Gefeliciteeerd!! 

Nies; je bent goed bezig! Schiet al mooi op met de baby kamer.
Morgen ben ik 38 weken zwanger. En au au au... iemand ooit verteld dat de indalen best pijnlijk kan zijn. Ik heb vanmiddag en vanavond de hele tijd al een pijnlijke steek in mijn vagina! Herkennen meer mensen dit?? 
Afgelopen vrijdag ook al flinke steken...

Ik kom weer even uit mijn meeleesmodus; wat spannend dat er zoveel meiden nu wel echt elke dag kunnen bevallen zeg?. @Mateke, wat heerlijk ook dat je bekken na de bevalling eindelijk rust krijgen. Heb je het toch maar mooi volgehouden?.

Hier gaat alles goed. Vandaag een controle gehad in het ziekenhuis. Ik voelde de kleine man wat minder goed, dus belde de vk, maar ik had geen idee ervan dat je dan gelijk werd doorgestuurd naar het ziekenhuis?. We doen het allebei nog prima kwam uit de onderzoeken☺. Inmiddels 29 weken zwanger en wat ongemakken, maar geen pijntjes. De babykamer is flink op weg en over 2 weken komt de autostoel en de kinderwagen. Het aftellen n aar het zwangerschapsverlof is ook al druk aan de gang. Na deze week nog maar 6 weekjes.

@Niess zo fijn dat je het zelf meer in de hand hebt! Ik was vanaf het begin al niet echt fit genoeg dus ik heb vooral een adviserende rol ?. Kleuren en meubeltjes gekozen, de gordijnen uitgezocht enzovoort, maar de uitvoering moet ik dus afgeven en dat vind ik soms wel lastig ?. Had ik het zelf gekunnen, was alles al lang klaar geweest.
@heefteenwens oei niet leuk dat je zoveel last hebt van het indalen... Ik heb wel regelmatig een pijnlijke druk die ik voel in mijn schaamlippen ? maar denk dat dit voornamelijk door mijn bekken komt aangezien onze meid nog totaal niet aan het indalen was. Hopelijk wacht ze daar niet te lang meer mee. Hopelijk betekent het voor jou dat het niet te lang meer duurt ?!
@Femke ah fijn dat je kan aftellen naar je verlof ?! En gelukkig is alles ok met jullie! Bij jullie is alles dan ook stilletjesaan klaar aan het geraken voor de baby ☺️.
Na vandaag nog 2 daagjes werken ?. Deze week zitten uitslapen en dutjes er helaas minder in met de werkmannen die gisteren begonnen zijn en nog 2 dagen werk zullen hebben, ofwel vandaag en morgen ofwel donderdag en vrijdag nog. Ik hoop dat ze vandaag en morgen komen zodat ik vrijdag nog eens kan uitslapen ??.

Sorry meiden merk echt dat ik bar slecht ben in het bijhouden van het forum!

@CGCRVIG YEAH GEFELICITEEERD!!! Zo begon het bij ons alle ook! Spannende tijden komen eraan geniet ervan!

Verder spannend dames! Het kan zomaar zijn dat 1 van ons straks is bevallen! Kan niet wachten op die berichten!

Verder gaat het hier wisselend, steeds te hoge bloeddruk waardoor ik uit protocol steeds naar het ziekenhuis wordt gestuurd voor een CTG en bloed en urine onderzoek. En uiteindelijk mag ik steeds op het randje weer naar huis. Hopelijk maken we zo de laatste 3 weken nog even vol.

@xlara ja de verlosmoeder heerlijk die tip kreeg ik ook van @femke dus ben heel dat youtube kanaal nu aan het uitspelen hahha.

Hoe is het met jullie verder?

@Stephanie Ja het wordt nu wel spannend ?! Ben benieuwd wie de eerste zal zijn! Voor jou is het ook spannend als ik het zo hoor. Wel vervelend dat je dan steeds weer naar het ziekenhuis moet voor de hele rimram aan onderzoeken. Hopelijk kan je de laatste weken inderdaad gewoon nog uitdoen ?.
Hier staat er nog 1 dagje werken op het programma morgen maar het is nog te zien of dat zal lukken ?. Ik ben sinds vanmorgen zooooo snipverkouden ?. Vorige keer was de verkoudheid niet helemaal doorgebroken en was het snel over maar nu is die er 'vollenbak' aanwezig. Keelpijn, hoofdpijn, zakdoeken met hopen nodig. Vandaag had ik me al ziekgemeld bij de cliënten die eigenlijk vanavond zouden komen. Zo balen want het waren dan eigenlijk de laatste therapieën en ik wilde de kinderen nog even gezien hebben en succes wensen tijdens de weken met mijn vervangster... Maar goed, gezondheid komt eerst hè. Met thee, soep, mandarijntjes en genoeg slaap voel ik me hopelijk snel weer beter.

@mateke ooh noo beterschap! Wat vervelend dat je nu zo op het eindje nog even ziek wordt. Hopelijk ben je dan wel extra fit voor de bevalling.

Nog even een update; gister bij verloskundige bloeddruk sky high 160/94 mocht meteen weer ritje ziekenhuis maken. Geen eiwitten gevonden maar wel dreigende zwangerschapsvergiftiging en een baby met weinig vruchtwater. Morgen moet ik terug komen voor bloeddruk check en maandag een algemene check en ook weer urine en bloed onderzoek en waarschijnlijk een gesprek om toch te kijken of er eerder ingeleid moet gaan worden aangezien mn klachten met de dag verergeren.. helaas een bitter einde maar wel een einde die in zicht is pfoe he..

@Stephanie ja lastig om nu nog ziek te worden ?. En ooooow spannend wordt het nu wel echt voor jou! Ze hebben je bloeddruk dan precies wel goed in het oog gehouden als ik het zo hoor. Misschien dat je volgende week dan al moet bevallen! Ik duim voor een spoedig verloop ?

Terug
Bovenaan