PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke, wat vervelend zeg je nu ineens zo verkouden word. Nog 1 dagje en dan eindelijk je rust pakken, als je dat dagje nog gaat redden!
@Stephanie, ownee wat spannend! Maar goed dat je gecheckt word. Ben echt benieuwd maar soms is het dan beter dat ze ervoor zorgen dat de baby eerder komt! 

@Femke, jeetje bij jou begint het ook al echt op te schieten nu zeg! Leuk dat de babykamer al flink op weg is! En voor je het weet heb je verlof!
CGVRCIV, gefeliciteerd met je zwangerschap! 

@heefteenwens, die steken zijn heel herkenbaar. Net alsof ze er met messen in steken.

Ik ben vandaag precies 39 weken en ondanks dat madam al heel lang goed ingedaald is vind ze het wel prima denk ik. Haha. Volgende week donderdag op de uitgerekende datum weer controle, als we dat redden.
en nog even naar @Stephanie, het kan nu zomaar zijn dat je de eerste gaat zijn. Als dat zo is, zet hem op meid! ?

@Mateke ja lijkt me zo vervelend als je er echt zoveel last van heb.. Ik denk dat het mijn controledrang ook nooit goed zou komen dan haha :') Wat vervelend dat je op het eind nog ziek wordt, hoe voel je je nu? 

@Stephanie wat spannend & wat vervelend dat de klachten met de dag verergeren. Niet het einde wat je in je hoofd had. Goed dat ze je zo in de gaten houden.

Woensdag hebben ze zo keihard gewerkt in de babykamer en het is nu al zo mooi.
Even een klein filmpje: https://youtu.be/GNquy4pL7bc 
Volgende week komt de vloer, dan is het alleen nog wachten op de plinten, vensterbanken en de meubeltjes :)

@Lara aah spannend! Misschien hebben we dan 2 bevallingen volgende week ?. Zet 'm op, dames! Hier nog lang geen sprake van indalen volgens mij. Haar achterwerk zit nog zo hoog in mijn ribben te duwen... Ze zit hier nog te goed denk ik ?. Ze beweegt ook nog altijd superhard. Ik heb dinsdag weer controle met 38 weken en vanaf dan iedere week. Ben benieuwd hoe het verder zal lopen. Mijn man lijkt al zenuwachtiger te zijn dan ikzelf voor de bevalling ?.
@Niess Ziet er al zo goed uit! Leuk met dat behang. Bij ons is de babykamer echt nog 1 grote rommel ?. Ik hoooooop dat mijn man dit weekend er nog even aan doorwerkt want ik word er echt gek van. Maandag heeft hij ook een verlofdag dus hij heeft 3 dagen om eraan te werken. Zou nu toch wel moeten lukken om op z'n minst het laatste beetje schilderwerk en de plinten klaar te hebben... Mijn hoofd zit precies echt vol watten. Heb een rotnacht achter de rug met niet alleen om de haverklap te moeten plassen maar ook nog eens hopen zakdoeken vol te snuiten. Ik ben niks waard deze ochtend ?. De werkmannen komen vandaag nog het laatste van de traphal afwerken. Zal blij zijn als dat ook achter de rug is.

@Xxlara ja, je leeft van mijlpaal naar mijlpaal haha. De termijnecho gehad en dan weer hop, door naar de NIPT. Alles blijft spannend!
Voor jou gaat het nu eeeecht oopschieten meid, zo onwijs bijzonder. Heb je zelf een voorgevoel wanneer ze komt? 

@Niesss ah, nee als je dan al eigenlijk minder eet dan voor je zwangerschap snap ik dat je nog niets bent aangekomen. Komt het omdat je gewoon niets wegkrijgt/misselijk bent?
En wat ontzettend fijn dat de 20 weken echo goed was, wat een enorme opluchting. Beetje jammer dat hij niet zoveel zin had om zich te laten zien, maar alles was in ieder geval goed! En ik vind het kamertje bij jullie tot nu toe zoooo mooi geworden! Echt heel gaaf.

@Mateke hopelijk vordert het kamertje nog deze dagen. En volgensmij heb je nu verlof toch? Wat heerlijk!

@CGVRCIV gefeliciteerd, wat ontzettend fijn! Hopelijk voel je jezelf goed! Op naar de eerste echo de 25e!

@Bloem- haha, die hormoondagjes horen erbij. Lekker aan toegeven soms (al ontkom je er ook niet aan hahaha). Hopelijk heb je genoten van het familie weekend!

@Femkeeee fijn dat alles goed gaat bij jou en de kleine. Lijkt me heel erg schrikken als je hem dan even minder goed lijkt te voelen, maar gelukkig zag alles er prima uit. Voordat je het weet kun je straks genieten van je verlof!

@Heefteenwens 38 weken alweer meid, kan gewoon elk moment gaan gebeuren ook voor jou. Wel balen dat die indaling zo pijnlijk is en je er zoveel last van hebt. Hopelijk is het nu allemaal een beetje gezakt..

@Steph-aniee oooh wat shit zeg van je hoge bloeddruk.. Elke keer al die ziekenhuisbezoeken en dan net op het randje naar huis. Maar enorm balen dat het er toch op begint te lijken dat je misschien ingeleid moet gaan worden. Gelukkig houden ze je goed in de gaten.. Hoe voel je je zelf eronder? 

Ik heb gisteren de termijnecho gehad, en zoals verwacht vandaag 10+3 weken zwanger. Kindje was lekker bewegelijk, geweldig om te zien. A.s. dinsdag bloedprikken en 3 november hebben we de 13 weken echo. Spannend ook allemaal weer!

@XBo ja ik heb nu verlof ?. Heerlijk! Fijn dat je een goede echo had! Nu maar weer aftellen naar de volgende echo ☺️. Hoe gaat het verder nog met jou? 

@Mateke heerlijk meid, nog even proberen te ontspannen en genieten voor de meid komt! 
Ik voel mezelf echt goed. Afgelopen week wel een griepje/holte ontsteking gehad met koorts, dus dat was wat minder. Maar qua zwangerschapskwaaltjes voel ik me echt top, hopelijk blijft dat dus zo! :) 

@xBo ah balen dat je ziek was. Gelukkig voel je je weer beter. Ik wens je echt een zorgeloze zwangerschap toe ?! Geniet ervan!
Hier is de verkoudheid bijna over. Ik heb er echt last van gehad ?. Vannacht eindelijk nog eens wat kunnen doorslapen zonder ieder uur een zakdoek nodig te hebben. De plintjes hangen aan de muren in de babykamer en het park is eindelijk geïnstalleerd in de woonkamer. Vandaag zou mijn man de laatste schilderwerken doen ???

@Mateke fijn dat je weer opknapt, eindelijk genieten van je verlof! Fijn dat er ook schot komt in de babykamer, nog eventjes geduld. 

@Stephanie hoe was de controle vandaag? 

@XBo ja zit gewoon heel snel vol, heb dan nog wel honger maar het past gewoon niet meer ofzo. Hihi en dankjewel, ben er ook echt heel trots op. Vanavond gaan ze aan de slag met de vensterbanken, wordt de nieuwe lamp opgehangen en de rolgordijntjes, die moet ik dan alleen morgen nog even op maat knippen. Zaterdag komt als het goed is de nieuwe vloer erin en dan schiet het echt al op. 
Balen dat je even ziek bent geweest maar fijn dat je verder goed voelt!

Zo spannend nu, het is nu echt wachten tot de eerste baby zich aandient! :D 

Terug
Bovenaan