PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess die babykamer is al een geweldig grote oefening in geduld gebleken ?. Schilderwerken nog steeds niet af ?. Maar ik heb hem gevraagd om op z'n minst de kamer al aan kant te hebben aangezien er nog maar aan 1 muur wat schilderwerken moeten gebeuren. Dus mijn man heeft gisteren de kamer nog gestofzuigd en gedweild en dan kunnen op z'n minst de meubels er al in. Enkel het bedje kan dan nog niet op z'n plaats staan maar dat is toch nog niet zo erg. Ik kan dan deze week toch alvast alles op z'n plek leggen in de kasten enzovoort ?
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het bij @Stephanie was gisteren ?

Oeh dames, effe hart luchten want het wordt hier toch ook weer spannend ?. Net weer op consultatie geweest bij de gynaecoloog. De baby weegt ondertussen 3,6 kg. De gynaecoloog vroeg dan hoe groot ik was (1m53, ik ben nogal een kleintje). Weer even bevestigd dat het een heel stevige baby is ?. Dan had ze nog een inwendig onderzoek gedaan. Onze meid is nog steeds geen centimeter ingedaald en er is nog steeds zeer weinig ontsluiting. Nu heb ik dus voor morgen een bekkenmeting gepland staan in het ziekenhuis. De gyn vreest dat mijn bekken misschien niet helemaal groot genoeg is of dergelijke om de baby goed te laten indalen. Bij het inwendig onderzoek had ze het idee dat er weinig ruimte was en kon ze het hoofdje nog helemaal niet voelen. Donderdag of vrijdag moet ik dus terug naar de gyn (ze gingen de dag nog laten weten) om de resultaten te bespreken want ze willen de baby liever niet nog veel zwaarder laten worden. Dus eind deze week beslissen we aan de hand van de bekkenmeting of ik dan zal worden ingeleid of dat er een keizersnede nodig zou zijn. Dus ik vermoed dat ongeacht de resultaten van de bekkenmeting ik begin volgende week sowieso op een manier wel zal bevallen ?

Hi dames!

Sorry ik was even van de planeet want 16/10/2021 is onze kleine Louie Moses de Bie geboren! Met 37 weken ivm zwangerschapsvergiftiging. Hele heftige bevalling vanwege dat ik geen pijnstilling (ruggenprik) kon krijgen vanwege allergie en alleen morfine pomp een optie was. Die mocht ik pas bij 6cm ontsluiting omdat hij anders tegen het einde zou zijn uitgewerkt (morfine is maar 4 uur effectief) daarna moest ik gehecht worden en wegens diezelfde allergie kon ik geen verdoving krijgen. Lang verhaal kort kleine louie is nog heel klein (bijna prematuur) en weegt maar 2260 gram dus moeten hem veel bijvoeden en veel liefde geven. Zijn 3 dagen jn het ziekenhuis moeten blijven dus eindelijk sinds gister thuis.

Ladies heel veel succes komende tijd en blijf jullie volgen maar wij duiken weer onze bubbel in! Liefs!

@stephanie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon?? ik denk dat je een foto toegevoegd heb maar die kan ik helaas niet zien. Nu lekker genieten van jullie mannetje! Duik maar lekker terug je bubbel in en ga vooral genieten! 
@Mateke, owjee nu ineens weer groot? Word spannend dan!
 @Nies heerlijk die vooruitgang in de babykamer. 
hier inmiddels 39.5, begin ongeduldig te worden en vind het ook wel steeds spannender worden. Gaat de kleine meid komen nog voor de controle van donderdag of ga ik overtijd ?

Stephanie; Gefeliciteeerd!! Wat een klein baby'tje!! Wist je voor die tijd dat hij zo klein zou zijn? Geniet ervan!!

Mateke; ooo spannend! Al baby kamer stress? Ik zou dat zo echt niet kunnen hoor!! 

Lara; spannend hè! Morgen ben ik 39 weken. Ik ben zo benieuwd wanneer het zich gaat melden! ☺️

@Stephanie gefeliciteerd met jullie kleine Louie ?! Geniet van jullie bubbel en jullie kleine man! De foto kan ik inderdaad ook niet zien.
@Lara ja nu weer groot inderdaad... Eerst zaten we aan pc 90, de vorige 2 keer was ze minder hard gegroeid en zaten we aan pc 75 en nu zitten we weer aan pc 90. Ik heb uiteindelijk vandaag de bekkenmeting al kunnen laten doen dus nu even afwachten wanneer we weer bij de gyn terecht kunnen. De voornaamste bezorgdheid bij de gyn is nu volgens mij dat ze nog steeds niet ingedaald is, ook al ben ik vandaag al 38 weken, en of ze wel door mijn bekken zal passen aangezien ik zelf dus niet groot ben en ze bij het inwendig onderzoek het idee had dat het nogal nauw was in mijn bekken... Ben wel benieuwd of het bij jou nog lang zal duren ?! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten ☺️
@heefteenwens Oh verschrikkelijke babykamerstress ?. Na het nieuws van vanmiddag ging er al meteen een hele to do-lijst door mijn hoofd met dingen die zéker nog moeten gebeurd zijn voordat de baby dus ten laatste volgende week al komt ?. Plots is mijn verlof een stuk minder relaxed ?.

@Stephanieee ooooh gefeliciteerd!!❤ Vervelend dat het eind van je zwangerschap zo is gelopen, maar gelukkig is hij er nu en kun je er hopelijk lekker van gaan genieten!!
@Niesss gelukkig alles goed met de 20 weken echo, wel jammer dat hij zich niet zo goed wilde laten zien haha. Heerlijk dat het al lekker opschiet met de babykamer!
@Heefteenwens vervelend dat het best pijnlijk is, hopen dat de baby niet lang meer op zich laat wachten!
@Mateke fijn dat de babykamer nu dan echt bijna klaar is! Snap dat het stress geeft als t even heeft geduurd. Wordt spannend nu voor jou dan, het einde is in zicht! J
Ik ben nu pas 28 weken en onze stukadoor kwam ineens niet opdagen, gaf ook al stress haha. De kamer is nu echt nog een bouwval, gelukkig heeft mijn vriend via via een andere gevonden die komende vrijdag al komt. Daarna nog schilderen, de vloer etc... ?Kan niet wachten tot de kamer klaar is! We hadden afgelopen zaterdag de 3D echo, leuk om te zien, de baby werkte gelukkig goed mee haha.
Zo spannend wie nu de volgende gaat zijn, heel veel succes allemaal!!

@Stephanie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! ? Wat een vervelend einde van je zwangerschap maar gelukkig is hij er nou. Kruip maar lekker terug in jullie bubbel, de kleine Louie verdient jullie volledig aandacht! ?

@Mateke jij gaat het ook spannend maken zeg! Laat je even weten hoe het vandaag gegaan is? 
Ow en de babykamer, snap zeker dat het een boel stress geeft nu het zo dichtbij lijkt te komen.

@Bloem wat fijn dat jullie op zo'n korte termijn nog een andere stucadoor hebben gevonden, snap dat het stress geeft hoor haha! Fijn dat de baby ook mee werkte met de 3D echo! Wij hebben eind november ook een 3D echo, ben echt zo benieuwd!

Ik voel sinds deze week de kleine man ook echt, zo bijzonder ? Vriendlief heeft hem ook al gevoeld. Heel gek maar het voelt nu toch wat ‘echter’ ofzo ? Babykamer ligt beetje stil, deur is geschilderd, lamp is opgehangen maar het is nu echt wachten op de nieuwe vloer en vensterbanken. Vanavond gaat mijn vriend nog even de rolgordijntjes ophangen en de oude vensterbank eraf halen. Dan kunnen we van het weekend weer verder en volgende week komen de meubeltjes al ?

Terug
Bovenaan