PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Bloem Ow niet fijn dat die stukadoor niet kwam opdagen maar wel goed dat je dan een andere hebt gevonden die op korte termijn kan komen! Oh en zo'n 3D-echo is toch zo fijn ?! Leuk dat de baby dan toch even wilde meewerken ?.
@Niesss aaaah geniet van de bewegingen in je buik! Vind ik persoonlijk het fijnste aspect van zwanger zijn ?. Dat is zo'n onbeschrijflijk en fijn gevoel ?☺️! Zelfs wanneer je uiteindelijk zo ver gevorderd bent dat je ingewanden bont en blauw gestampt worden ?. Ik vond het ook altijd zo fijn als mijn man dan mee kwam voelen. Zo'n gezellige momentjes ❤️.
Het ziekenhuis had gisteren nog gebeld dat ze diezelfde namiddag nog een plek hadden voor de bekkenmeting dus ik ben gisterennamiddag al kunnen gaan. Vanmorgen had ik gezien dat de resultaten binnen waren. De assistente van de gynaecoloog zou me nog opbellen om een nieuwe afspraak te maken deze week om de resultaten te bespreken. Ik vind het wel waanzinnige beelden! Je ziet de baby echt zo in z'n geheel in je buik zitten ?. Er stond een kort getypt besluit bij waarin ik niet alles begreep (omdat ik uiteraard geen dokter ben) maar ik zag alvast de termen 'onder de norm' en 'fysiologische ondergrens' staan mbt mijn bekken dus ik ga uit van een geplande keizersnede. Hopelijk kunnen we snel op consultatie komen en weten we dus snel meer. Ik heb in ieder geval al wat vragen klaarstaan ivm recuperatie na de keizersnede, of de scoliose aan mijn rug hier iets mee te maken heeft en wat dit betekent naar een eventuele volgende zwangerschap toe.

@Bloem, jeetje 28 weken alweer. Schiet ook al op bij jou meid. En wat fijn dat je een andere stucadoor hebt gevonden die zo snel kan! Weten jullie nu wat het word? Sorry mijn geheugen laat me soms erg in de steek hoor ?Voel je je verder allemaal ook goed?
@Nies, zo leuk dat je de baby nu echt goed begint te voelen, en dat je vriend het ook gevoeld heeft natuurlijk! ?
@Mateke, ik zou nu ook wel gestresst zijn als ik jou was als de babykamer nog niet helemaal klaar zou zijn haha. Ben echt benieuwd naar de uitslag en wat het advies gaat zijn. Succes ?? 

@Niesss wat bijzonder he als je de baby begint te voelen! ? Lekker van genieten!
@Mateke hopen dat je dan snel meer duidelijkheid hebt, spannend allemaal!

Bloem; 28 weken alweer, tijd gaat snel!
Nies; Ik kreeg ook meer besef dat ik zwanger was toen ik de baby echt goed voelde. Daarvoor vond ik het allemaal maar spannend en onvoorstelbaar.
Mateke; benieuwd wanneer je de afspraak hebt staan. We gaan het besluit/advies wel horen. 

Lara; Nog alles rustig bij jullie? Kun je de dagen nog goed doorkomen? 

Vandaag ben ik 39 weken. Wat spannend. Wanneer is de dag waarop wij ons kindje gaan ontmoeten. Ik vind het erg spannend. Vooral we weten het geslacht nog niet dus extra spannend... 

@Heefteenwens, ook voor jou de laatste loodjes. Zo spannend! Benieuwd of jullie een baby girl of boy krijgen ? ik ben wel echt ontzettend moe en zit vol spanning te wachten. Vind het ook echt wel spannend hoor, ook de pijn enzo. Heb jij dat ook? Morgen controle op 40 weken. Heb toch het liefst dat ze zich spontaan gaat melden! Oh jeetje en dat nachtelijke zweten is echt niet te doen. Word echt elke nacht badend in het zweet wakker. 

@XxLara ik had jouw reactie niet gezien daarnet, maar ik voel me verder goed tot nu toe, het 3e trimester begint nu alweer dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen haha. Mijn bekken voelt gelukkig prima sinds de oefeningen van de fysio. Wij krijgen een jongen :) De naam is nog niet definitief, vind het moeilijk om zo'n belangrijke beslissing te nemen haha, binnenkort toch maar eens de knoop doorhakken...

@heefteenwens Ah juist, jullie wisten het geslacht nog niet. Extra spannend dan voor jullie ?
@Lara ik duim mee dat ze zich gewoon spontaan meldt binnenkort ?
@Bloem Fijn dat je bekken onder controle is ?. Ja, de goede naam vinden is geen eenvoudige taak ?. Mijn collega wist onlangs een week voordat ze was bevallen nog helemaal geen naam voor hun dochtertje. Komt uiteindelijk allemaal wel goed hè ?.
Vrijdag om half 12 mag ik weer naar de gynaecoloog om de resultaten van de meting te bespreken en te beslissen hoe we verder gaan. Ben zo benieuwd!

@Mateke oooh meid wat spannend ook zo. Hoe voel je je eronder? Hopelijk weet je vrijdag wat de planning word.

@Steph-aniee aaah lieverd, van harte gefeliciteerd met de geboorde van jullie Louie! ?Wat jammer dat het einde zo moest lopen, maar wat enorm fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Hopelijk kunnen jullie lekker genieten in jullie bubbel

@XxLara @Heefteenwens aftellen zeg, ik hou het forum nauwlettend in de gaten op meer babynieuws!?

@Bloem- wat fijn dat jullie toch nog iemand anders hebben kunnen vinden om het kamertje te laten stucen, kan me voorstellen dat dat stress oplevert! En wat leuk dat de 3D echo goed ging en de kleine zich liet zien haha, heel bijzonder!

@Niesss heel bijzonder om die kleine te mogen voelen geloof ik zomaar ?

Terug
Bovenaan