@Datkomtlaterwel- ja, ik herinner me je zeker nog! Gefeliciteerd met je zwangerschap??! Die onzekerheid herinner ik mij ook nog wel. Zo rond week 9 werd ik rustiger. Ik keek heel erg naar de kans dat een miskraam afnam als je het hartje had zien kloppen.
@alle meiden, ik mis Bloemetjeinknopp in het andere topic, hoop zo dat ze hier nog eens aan mag schuiven. Hebben jullie enig idee of ze ergens anders meeschrijf? Moet ongelooflijk zuur zijn voor haar om over al onze successen te lezen?. Ik denk nog regelmatig aan haar.
@Niesss, leuk is dat he, als je de baby samen kan voelen???. Ik heb heel lang getwijfeld over of ik het goed voelde. Toen ik het eenmaal zeker wist, kon mijn vriend het ook al voelen.
@Bloem, wat gaat het nu ineens snel he? Hier was het ook stress hoor, rond die 28 weken, maar inmiddels kan de kleine man prima komen(nou ja, liever niet nog natuurlijk). Af is anders, maar het is zeker genoeg af! Ik zit maandag op 31 weken en ben nu langzaamaan de vluchtkoffer aan het inpakken.
@Xbo, heb jij al een geslachtsecho ingepland of wil je het überhaupt niet weten? Bij het zorghotel bij "ons ziekenhuis" zit Kijknoues, ik word altijd helemaal blij van die vrouw! De Hogeschool Rotterdam zoekt trouwens ook nog zwangere dames tussen de 10 en 30 weken om de echo's van de studenten op te oefenen. Gratis?.
@Mateke, wat een spannende dag vandaag! Ben heel nieuwsgierig. Ik lees ook altijd al die dingen door. Ik had woensdag een pretecho en had even gevraagd of ze wilde kijken naar de afstand tussen de placenta en de uitgang. Ze gaf aan dat met de meting die ze nu had gedaan, ze met 32 weken(als ik hiervoor terug kom bij haar collega) zeker nog even een inwendige echo zou maken. Ook erg gerust stellend?.
@Heefteenwens, ook al bijna de 40! Ik kan me de spanning helemaal voorstellen hoor.
@Xlara, ow, dan kan er ieder moment iets gebeuren. Spannend!
Ik kijk echt zo uit naar alle geboorteberichtjes! Dat is toch waar we alles voor hebben doorstaan!???