PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Heefteenwens hoe was je controle gisteren, was er al iets van ontsluiting?
@Datkomtlaterwel haaaaa meid, eeeeindelijk!? Gefeliciteerd!
Die onzekerheid, ogh ik herken het helemaal! Ik leefde echt enorm toe naar die eerste echo, en merk nu dat ik het met ruim 11 weken steeds iets meer kan loslaten, maar de onderzoeken als de NIPT/13 weken nog enorm spannend vind. Als dat achter de rug is denk ik dat dat al zoveeel scheelt. Maar harstikke blij je hier te zien, lekker proberen te genieten van dit mooie nieuws! En niet teveel focussen op de kwaaltjes die je wel/niet hebt, kun je jezelf helemaal gek mee maken!
@Xxlara kijk het begin is er! Fijn dat ze je heeft kunnen strippen, heb je er nog last van gehad? Ik denk aan je ☺️
@Femkee ik moet nog zovaak aan Bloemetjeinknopp denken,maar zie helaas nergens berichtjes voorbij komen.. Hoop zo dat het goed met haar gaat en ben ook benieuwd of ze nog doorging met de IVF. Het viel haar namelijk wel enorm zwaar..? Hopen op het beste!
Ah ik heb bij de VK een folder zien liggen over die echo via de Hogeschool, maar is dat niet vanaf 20 weken? En heb jij het laten doen? Want is dat dan echt op de Hogeschool of in het ZH? Allemaal vragen haha ? Het geslacht willen wij zeeeeeker weten hahaha. De pretecho staat met 15 weken gepland! Wij gaan hem in Breda doen, hoorde daar weer via via goede verhalen over. Maar in Rotterdam is dus ook een aanrader??

@Xbo, oh dan heb ik het misschien verkeerd onthouden. Het liep volgens mij wel lang genoeg zodat jij toch nog kon gaan toch? Ze vroegen mij om een tweede keer te komen, maar ik had niet echt genoeg tijd. Ze moesten volgens mij 24 zwangere vrouwen hebben per week. De vestiging van de hro zit tegenover het Erasmus ziekenhuis. 

Leuk al jullie reacties!! Ik leef ook echt naar de eerste echo toe. 4 november dus nog even geduld. Dan zou ik 6+2 zijn. Het lastige is dat ik nog steeds utrogestan gebruik dus als het mis zit, er wss geen bloed komt omdat de utro die tegen houdt. Dus dan kom ik daar voorlopig nog niet achter denk ik. Ik probeer maar zo veel mogelijk te genieten. De weekenden zitten ook goed vol dus lekker afleiding!

Vind het zo apart jullie verhalen te lezen. Ik zat zo in de medicatie, follikelmetingen enzo. En als ik dan lees wat jullie nu bezig houdt dan is dat nog zo'n ver van mijn bed show hahaha!

@datkomtlaterwel, grappig ik woonde in Breda, nu sinds een aantal maanden in Roosendaal. Jou tijd komt ook dat je hoog zwanger bent haha 
@femke, wauw schiet bij jou ook al aardig op zeg! Jeetjeee! 
Het strippen heeft niks gedaan, er zou dan binnen 24 uur iets moeten doen. Heb wel wat gerommel in me buik en delen van me slijmprop verloren maar vrdr niks. Maandag word ik opnieuw gestript als ze niet komt dit weekend. Jeetje het wachten duurt echt lang nu.

@datkomtlaterwel Haha het zal allemaal wel snel een dichtbij-je-bedshow worden ?!
@Lara ah balen dat het niet echt iets gedaan heeft... Kan me echt heel goed inbeelden dat het wachten nu wel lang duurt. Hopelijk komt ze toch nog dit weekend of heeft het strippen maandag meer effect ?
Zo, wij zijn terug van de gynaecoloog. Mijn bekken is dus effectief een aantal centimeter te nauw om het hoofdje van de baby te kunnen laten indalen en om een natuurlijke bevalling te kunnen laten doorgaan. Woensdagochtend staat dus de keizersnede gepland ?. Spannend! De gynaecoloog gaf ook wel aan dat een volgende zwangerschap waarschijnlijk op dezelfde manier dan zou uitdraaien, of de volgende baby zou een kleinere baby moeten zijn. Ik vind het nu zelf wel even een raar idee dat ik dan misschien nooit een natuurlijke bevalling zal kunnen meemaken. Dat is even afscheid nemen van dat scenario in mijn hoofd.
Dinsdag heb ik dan nog een laatste controle gepland staan bij de gynaecoloog. Dan zou ik nog even terug aan de monitor gaan en zou ze de baby nog eens opmeten.

@Femkeee aaaah, ik zal er nog is goed op letten! Maar moet zeggen dat ik het dan weer teveel gedoe vind om helemaal naar het centrum te gaan haha. Denk dat ik het maar bij deze echo's hou. Ik kan trouwens dat pretecho bureau bij het Maasstad niet vinden, heet het echt kijknoues? Zie alleen dan iets in Den Haag!
@Datkomtlaterwel- hahahaha, nou het heeft meerdere vestigingen. Een vriendin was in Oudenbosch geweest bij pretecho&zo, maar zit dus ook in Breda. Dus wij dachten, combineren het dan gelijk met een middagje Breda, leuke stad dus altijd goed!
@XxLara hé, balen! Maar hopelijk dient de meid zich deze dagen gewoon aan, en anders hopelijk maandag wel goed effect. Je weet het maar nooit! Succes nog even met het wachten en de echte laatste loodjes..
@Mateke aaah, wat een gek idee lijkt me dat. Maar voor jou denk ik wel heel fijn dat je nu echt weet waar je aan toe bent, en hoe het er nu voorstaat. Wie weet dat het in de toekomst anders loopt, maar alles voor de gezondheid van jullie beiden. Over een klein weekje is ze er dus sowieso, wat bijzonder!

Datkomtlaterwel: Fijn dat je je mag aansluiten op dit forum. Ik was de eerste periode ook erg onzeker. Pas bij de 11 weken + echo gaf het me meer rust. Met 20 weken zat het goed en na 24 weken liep ik met een gerust hart rond.
Mateke: De controle gister was weer goed. De baby doet het goed, hartje klinkt goed en mijn bloeddruk blijft mooi laag. Dus grote kans dat het nog even gaat duren. Hooo; spannend! De dag van de geboorte van je kind staat vast! Wat fijn om dat toch te weten i.p.v. moeten wachten tot wanneer de dag is. Nu kunnen jullie dit weekend nog even flink aan de baby kamer! Succes met de voorbereidingen!! 
Lara: Wat shit dat het strippen nog niet het gewenste resultaat heeft. Toch al wat van de slijmprop verloren, is toch een begin lijkt me. Hoeveel weken ben je nu precies? Heb je as maandag dan een extra afspraak staan? Spannend! Hopelijk komt het dit weekend als nog van zelf op gang. Begin is gemaakt in ieder geval!
XBo: Ontsluiting hebben ze niet gecheckt. Ik ga er vanuit dat dit met mijn volgende controle wel gaat gebeuren: Dat is volgende week donderdag, dan ben ik 40+1. 

Terug
Bovenaan