PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara Succes met de nieuwe strippoging vandaag als je ondertussen nog niet bevallen bent ?!
@Femke ja vervelend inderdaad van die vaccinatie maar goed, het is al goed dat het ervoor zorgt dat je er minder ziek van wordt en dat de kans kleiner is dat je in het ziekenhuis terecht komt. Ik ben ook gevaccineerd. En die ringen ?, tja. Ik had al eens een poging gedaan voor de zomer om ze af te doen maar toen was het ook niet gelukt maar ik had er ook niet echt last van dus had ik het maar zo gelaten. Maar ja. Wie had nu gedacht dat het op een geplande keizersnede zou uitdraaien ?... Haha en die kleertjes zijn inderdaad zo klein hè! Weet al bijna niet hoe ik ze het beste opvouw om in de kleerkast te leggen ?.
@Fijn dat jullie babykamer bijna af is! Bij ons is het enkel aan de muurschildering nog wat afwerking en de gordijnen ophangen. De meubeltjes staan er ondertussen wel allemaal in en de kamer is al helemaal gepoetst dus ze is wel al bruikbaar voor de eerste maanden, zolang ze nog bij ons op de kamer zal slapen.

@Mateke inderdaad beter dat ze nu weten wat voor jou de beste manier is, en dat ze je niet onnodig laten proberen qua bevallen! Wat rot dat je vader corona heeft, hopen dat hij er snel vanaf is, gelukkig verder iedereen negatief getest! Hopen dat je ringen aan mogen blijven!
@XxLara ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat!! Zo leuk om in de gaten te houden bij wie de volgende baby komt :)
Hoop dat bij iedereen alles goed verloopt! Bij ons is de stukadoor nu klaar op de kamer, vanaf komend weekend kan er geschilderd worden, we hebben alleen toch al weer een vrij vol weekend. Hoop dat mijn vriend snel kan gaan schilderen, en dat hij daarna kan beginnen met de vloer! Inmiddels zo langzaamaan toch wel wat dingen aan het kopen voor de baby :) fijn als straks alles compleet is!

Hi Meiden,
ik ben inmiddels mama geworden van een prachtige dochter genaamd Claire?. Van zaterdag op zondagnacht om half 5 begonnen de weeën. Rond half 10 was het best wel heftig en is de verloskundige gekomen, ik zat toen op 2cm ontsluiting pas. Ik had echt zoiets van jeetje ik wil echt een ruggenprik. Om half 12 kwam ze terug en zat ik op 5-6 cm en mochten we naar het ziekenhuis. Ik kreeg eerst een ctg scan om te kijken of alles in orde was met de conditie van ons meisje alvorens ik een ruggenprik überhaupt zou krijgen. Uiteindelijk een uur aan de ctg gezeten want moest plassen tussendoor en moest het er weer af! Toen had ik na de ctg metingen ineens 9cm ontsluiting dus was een ruggenprik geen optie meer. Ik kon eventueel nog wel een morfine pomp krijgen maar eigenlijk zeiden ze, het heeft nog weinig nut. Uiteindelijk heb ik 1,5 uur geperst voor ze er was. Gelukkig van onder maar 2 hechtingen. En oh ons meisje is iets kleiner dan ze hadden geschat. Ze is 49 cm en weegt 3270 gram. Ipv de geschatte 35-3700 gram en ze dachten dat ze zeker wel 53 cm zou zijn. 

@Xlara, gefeliciteerd met je dochter?. Prachtige naam en haar gewicht en lengte klinken toch helemaal perfect! Kon jij wel naar je voorkeursziekenhuis?
Geniet van de roze wolk! ?

@Bloem fijn dat de babykamer ook al zo goed vordert bij jullie!
@Lara proficiat met de kleine Claire ?! Wat een verschil met de schattingen maar nog steeds een prima gewichtje en lengte als ik het zo lees! Ben benieuwd naar hoeveel die van ons uiteindelijk zal wegen ☺️. Wij weten het morgen ?. Geniet er nu nog maar volop van ?!

@mateke komt nu heel dichtbij voor jou! Hopelijk is je test negatief. Denk aan je!
@XLara gefeliciteerd met jullie kleine meisje Claire. Wat een ontzettend mooie en lieve naam ? Heel veel geluk!

@xBo mijn eigen test is gelukkig negatief. Straks nog een laatste controle en morgen is het dan zover ?. Ben best wel zenuwachtig merk ik ?.

Nies/Bloem; Wat fijn dat jullie al mooi opschieten met de babykamer!! Succes met het verder klussen. Hoeveel weken zijn jullie nu? 

Lara; Wat fijn om wat van je te horen!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Mooi gewicht en lengte van jullie kleine meid! Liever wat kleiner dan groter lijkt me! Geniet ervan! 

Mateke; Voor jou komt het nu ook wel heel dicht bij! Ik wens je alvast veeel succes morgen!! 

Terug
Bovenaan