PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@mateke gefeliciteerd met jullie Nora, wat moet dit bijzonder zijn!? De metingen kwamen best overeen denk ik met het geschatte gewicht? Maar wat fijn dat ze er nu is. Nu hopelijk een goed herstel en lekker gaan genieten met het gezinnetje ?
@Niesss fijn dat de controle goed was en de kleine het nog steeds goed doet, ondanks dat jij nog niet echt groeit haha. Dat is het belangrijkste! Hoe voel je je verder? 
Ik heb vandaag de uitslag NIPT gehad (zonder nevenbevindingen) en die was goed, wat een ENORME opluchting! Nu nog de 13 weken echo volgende week woensdag en dan hopelijk echt gaan genieten. Maar nu al zo blij hiermee! Voel me verder echt harstikke goed, geen kwaaltjes dus zou bijna vergeten dat ik zwanger ben ?. En zo bizar, over 2,5 weken weten we waarschijnlijk al wat het word als die kleine dan goed op beeld komt, heel bijzonder allemaal!

@Mateke gefelicititeerd met de geboorte van jullie dochter!!? Ook een leuke naam! Geniet er nu maar lekker van, hopen dat je snel herstelt na de keizersnede :)
@XBo super fijn van de NIPT! :) Nu spannend voor de volgende echo ;)

@Mateke, gefeliciteerd?. Wat een leuke naam. Uiteindelijk was ze niet extreem groot dan toch? Je zat nu denk ik al op 39 weken?
Geniet van de kraamtijd en dat je maar snel mag herstellen van de keizersnede, zodat je alles lekker zelf kan doen!?

@Heefteenwens, ben jij vandaag nou 40 weken zwanger? Hoe gaat het bij jou?

@de andere meiden, wat fijn dat de echo's en NIPT goed waren!

@Bloem, hoe gaat het verder met jouw kwaaltjes? Ik ben dus verkouden geworden in week 30. Inmiddels week 31 en ik voel me sinds vandaag weer wat beter. Ik had even het idee dat ik van zorgeloze zwangerschap was gegaan naar een zwangerschap vol pijn in 1 week. Hopelijk blijft jou dat bespaard! Ik werk de komende 4 weken in ieder geval nog maar 3,5 dag.

Dank jullie wel, dames! De metingen komen inderdaad mooi overeen met wat er geschat was en zijn zowat exact wat ik had voorspeld ?. Omdat ze ze blijkbaar toch vrij zwaar vinden voor de termijn, hebben ze vandaag voor iedere voeding in haar hieltje een prikje gemaakt om haar suikerwaarden in het oog te houden maar dat was allemaal ok gelukkig en 's nachts hoeft het nu niet meer. Succes nog allemaal! Kans is groot dat ik de komende tijd wat minder zal reageren nu ?

Mateke, van harte gefeliciteerd! Leuke naam!! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Lekker gaan genieten nu!

XBo, fijn dat de uitslagen goed waren! Lekker genieten nu!

Femke, fijn dat je weer wat opgekrabbeld bent!

@Mateke gefeliciteerd met de geboorte van jullie Nora, nu lekker genieten op jullie roze wolk!
Hopelijk herstel je zelf snel van de keizersnede, lijkt me inderdaad een hele aparte ervaring. 

@XBo ik voel me verder prima, merk wel dat ik langzamerhand wat minder hooi op mijn vork moet gaan nemen en wat liever voor mezelf moet gaan worden, maar dat blijft wel een lastig iets.. 
Wat fijn dat de NIPT goed is, op naar de 13 weken echo. Het is echt bizar wat ze allemaal kunnen zien, dat gaat je vast nog meer gemoedsrust geven!
En wat fijn dat je je zo goed voelt, lekker genieten van deze bijzondere tijd! 

@Femke fijn dat je weer beter voelt & goed dat je even een stapje terug neemt.

Hi dames

Ik loop weer eens achter maar zie super veel goede berichten!

@mateke en @xlara gefeliciteerd! Wat een leuke namen! Ik hoop dat jullie een beetje aan het genieten zijn?

Hier gaat alles goed louie is van 2250 gram alweer gegroeid naar 2590 gram en dat in maar liefst 12 dagen tijd! Verder zwaar met borstvoeding maar we zetten door en veel darmkrampjes. Zo zielig als je de kleine daar niet in kunt verlichten.. verder genieten we op en top!

Hoe gaat het met de nog zwangere dames? Begint al op te schieten he?! Benieuwd naar jullie verhalen straks!

Liefs❤️

Mateke; Gefeliciteeerd!
Hier een berichtje vanuit mijn kant. Gister op de uitgerekende datum zijn wij trotse ouders geworden van een dochter. Bevalling is goed verlopen in het ziekenhuis. Ze had in het vruchtwater gepoept! Hier kwamen we achter nadat de vliezen waren gebroken. Ze was 3140 gram bij de geboorte. Een lief mooi meisje hebben we mogen ontvangen! ?
Ik heb niet alle berichten gelezen van iedereen, succes meiden!! 

Terug
Bovenaan