PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Van harte gefeliciteerd Lara, wat een prachtige naam! 
Lekker genieten op jullie roze wolk!

Mateke ow zo spannend! Morgen kunnen jullie eindelijk jullie meisje in de armen sluiten.
Fijn dat de test negatief was, succes straks met de laatste controle!

Heefteenwens ik ben nu 22 weken.
Vanmiddag weer controle bij de verloskundige  en gisteren ook de afspraak gemaakt voor de kinkhoestvaccinatie, die krijg ik over een kleine 3 weken i.v.m. de 2e coronaprik a.s. vrijdag

@Nies Hoe was jouw controle vandaag?
Ik heb vandaag ook een laatste controle gehad. Baby doet het nog steeds goed en aan de hand van de ctg konden ze zien dat ik al vrij regelmatig contracties heb. Op de echo kon de gyn zien dat onze kleine meid inderdaad nog steeds niet gezakt was en dat haar hoofdje ook wat scheef voor de opening van mijn bekken ligt. Ze kan dus echt geen enkele kant op en het bevestigt toch wel de keuze voor een keizersnede. Mijn ringen zou ik waarschijnlijk wel mogen aanhouden, ze zei dat ze er wel rekening mee zouden moeten houden maar als het echt niet lukte dat het ok was. Oef. Vandaag nog even onze woonkamer en keuken op orde zetten en mijn koffer nakijken en dan ben ik helemaal klaar voor morgen ?!

@Mateke, heel veel succes en plezier morgen! Eindelijk je kleine meisje ontmoeten? en verlost zijn van (een hoop) pijntjes! Je hebt die bekkeninstabiliteit maar mooi uitgezeten?.
Geniet van de roze wolk?.

@Stephanie en @Lara Gefeliciteeeerd ??!! Ben heel blij voor en trots op jullie. Zo te lezen hebben jullie allebei hard gewerkt. Maar als dan uiteindelijk dat kleine kindje op je borst wordt gelegd is dat echt het mooiste van de wereld, toch ? Hoop dat het helemaal goed gaat met jullie en Louie en Claire. Allebei echt superleuke namen. Geniet! Ik hoop dat jullie snel weer hele nachten kunnen slapen ?
@Mateke, wat fijn dat je negatief getest bent op Corona. Je hebt spannende weken achter de rug zeg. Met het besluit om voor een geplande keizersnee te gaan en dan ook nog je vader met Corona. Ik kan me voorstellen dat je best een beetje zenuwen hebt voor morgen. Is ook wel gezond denk ik. Ik wil je ook heel veel succes wensen en natuurlijk een hele mooie dag. Ik ga komende dagen/week het forum goed in de gaten houden want ben stiekem natuurlijk heel nieuwsgierig naar de naam van jullie meisje. 

Lara, van harte gefeliciteerd!! Ga lekker genieten van jullie meisje ?

Mateke, heel veel succes morgen! En plezier haha. Morgen is jullie kleine er ook gewoon. ?

Hier alles ook nog oke. Inmiddels welgeteld 5 weken haha. Ik tel de dagen af tot de eerste echo.

@Mateke heel veel succes vandaag, ik denk aan jullie!
Nog even en dan zijn jullie gewoon met zijn drieetjes. 

De controle was weer goed, qua gewicht blijf ik al sinds het begin van de zwangerschap op hetzelfde zitten maar volgens de verloskundige niets om mij zorgen over te maken zolang de kleine man goed groeit en ik wel gewoon voldoende & gezond eet.

@XxLara gefeliciteerd!! Wat fijn dat je 2e strippoging niet nodig was en dat het uiteindelijk toch vanzelf is begonnen. Nu lekker van genieten!! Hoop dat alles goed met jullie gaat ?
@Heefteenwens ik ben nu 29 weken, dus het wordt ook wel tijd dat de babykamer vordert nu haha. Hoe is het met jou?
@Mateke heeeel veel succes vandaag!! ??
@Niess fijn dat de controle weer goed was!

Zo, hier zijn we dan! Onze kleine Nora werd vanochtend geboren om 10u10 ?. Ze weegt 3,9 kg en is 51 cm groot.
De keizersnede is heel vlot verlopen. Toch wel een speciale ervaring ?. Je voelt geen pijn maar je voelt ze wel trekken en sleuren aan je buik enzovoort. Ik heb zowat doffe pijn nu aan de wonde. Het lijkt wat op iets hevigere menstruatiekrampen. Maar al bij al dus best ok ☺️. Nu genieten van onze roze wolk ??

Terug
Bovenaan