PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Wat fijn om te horen dat Louie het zo goed doet Stephanie! 

Gefeliciteerd Heefteenwens met de geboorte van jullie dochter! Geniet van deze mooie tijd! 

@Heefteenwens, gefeliciteerd???. Wil je haar naam delen? Ook best wel een lichtgewichtje. Wel bijzonder om op de uitgerekende dag te bevallen. Geniet ervan!

@Mateke, als je dit bericht nog leest; hoe is het afgelopen met je ringen??

@Heefteenwens gefeliciteerd!! Wat bijzonder op de uitgerekende datum ?
@Mateke gelukkig waren de suikerwaarden goed!
@Stephaniee fijn om te horen dat het goed gaat, hij groeit goed dan! :)
@Femkeee bij mij gaat het op zich goed, woensdag ging ik een stukje wandelen, het was maar een rondje van 4 km ofzo maar icm dat ik in huis nog van alles had gedaan had ik s avonds wel weer wat last van mijn bekken. Valt toch wel tegen dat ik nu voor mijn gevoel zo weinig kan haha, nu weer wat rustiger aan gedaan en nu gaat t weer prima. Hopelijk valt het bij jou verder mee, valt wel even tegen dan! Gelukkig voel je je al wel weer iets beter!
We hebben maandag de groei echo, dan ben ik 29+5, de tijd vliegt ?

@heefteenwens Gefeliciteerd! En wat bijzonder dat je echt op je uitgerekende datum bevallen bent!
@Femke de ringen mochten uiteindelijk aan blijven, was geen enkel probleem ?.
Wij zijn vandaag naar huis mogen gaan. Het herstel van de keizersnede verloopt best wel vlot. Ik voel nog wel pijn regelmatig uiteraard en kan nog niet alles doen maar al bij al voel ik me best goed en kan ik al redelijk goed uit de voeten. In het ziekenhuis was het wel even heavy. Nora had op dag 2 te veel gewicht verloren. Ondanks dat ik wel goede melkproductie had, kreeg ze toch niet genoeg melk binnen. We moesten dan, eerst met kunstvoeding en later met afgekolfde melk, na iedere voeding bijvoeden en dan moest ik ook nog even aan beide kanten afkolven om mijn productie nog een extra boost te geven. Dit moest iedere 2 uur gebeuren dus dan was je net klaar met voeding nummer 1 en 15 minuten later was het al tijd voor de volgende voeding... Gelukkig bleek de volgende namiddag al snel dat ze terug goed was bijgekomen. Bijvoeden en afkolven hebben we dus al terug kunnen afbouwen. Oef. Nu heb ik toch wat extra tijd om te slapen tussendoor ?. Mijn productie is volop in orde (auw die stuwing ?) en ze krijgt volgens mij zeker genoeg binnen. Genieten nu maar ☺️. Onze kat weet nog niet goed wat ze ervan moet denken ? maar die zal ook wel snel genoeg wennen.

Heey meiden,

Hoe gaat het hier en natuurlijk met alle kleintjes? 

@Mateke wat fijn dat jullie thuis zijn en het herstel vlot verloopt. Schrikken dat ze zoveel gewicht was verloren maar fijn dat ze weer is bijgekomen.
Hier zijn vrijdag de meubeltjes binnen gekomen en afgelopen dag hard gewerkt om het kamertje af te maken. Nog wat kleine dingetjes die moeten gebeuren (plinten afkitten, afwerking van de vensterbanken en de gordijnen ophangen) maar ben er al zo gigantisch blij mee. Echt helemaal verliefd!https://youtu.be/jWVWwY1nRw0

De kleine man is ook echt duidelijk aanwezig en geniet echt van de momentjes dat hij lekker aanwezig is. Over 3 weken intake bij de kraamzorg en volgende week weer controle bij de verloskundige. Moet dan ook afspraak maken voor de suikertest. De 22 weken prik staat ook gepland, deze kon i.v.m. corona vaccinatie niet eerder dan volgende week maar dan hebben we die ook maar gehad. 

Terug
Bovenaan