@Bloem- hoe was je groeiecho?
@Mateke wat fijn dat jullie nu lekker thuis zijn en het herstel redelijk vlot verloopt. Is natuurlijk toch een grote buikoperatie. En wat fijn dat Nora na die dagen toch al snel weer bijkwam in haar gewicht, hopelijk zijn nu de voedingen al ietsje minder heftig voor jou en is er tussendoor iets meer rust.
@Niesss wat heerlijk dat je hem zoveel voelt zeg. Succes met de afspraken deze weken! Fijn als je de intake ook hebt gehad met de kraamzorg. En waaaauw, wat een ontzettend mooi kamertje is het nu al. En wat heerlijk dat je er zo vroeg bij bent, dan heb je nog lang genoeg de tijd om lekker te freubelen in de kamer haha! Echt prachtig!?
@Femkeeee wat fijn dat de placenta nu wel goed ligt! En 32 weken alweer, wat gaat het snel. Succes nog met je laatste werkweekjes en dan heeeerlijk verlof!
Ik heb ondertussen de 13 weken echo gehad, en die was helemaal perfect. Zo onwijs fijn en bijzonder om nu al alle details zo te kunnen zien ?! Wij hebben volgende week zaterdag een pretecho staan (net voor de 15 weken) en hopen dan natuurlijk het geslacht te horen. Met hoeveel weken wisten jullie het?
Mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant, bij sommige van jullie ook? En wanneer begonnen jullie de baby te voelen? Heb al gelezen dat ik nog wel eeeeven kan gaan wachten haha.
Ook hebben wij over een weekje vakantie en willen we naar Babypark en het een en ander gaan kopen. Maar man oh man, ik zie door de bomen het bos niet meer. Denk dat het maar het beste is om dus in de winkel rond te kijken en ons te laten adviseren. Kinderwagens, autostoeltjes, evt. een wipstoeltje etcetera.
Heb na de 13 weken echo wel een prachtige draagzak van Artipoppe besteld en ben er zo blij mee! Vond ik wel een mooi cadeau na het hele traject