PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess Ja nu kwam onze eigen vroedvrouw eergisteren nog met de informatie dat bij een keizersnede de borstvoeding vaak een dag later op gang komt en of ze dit in het ziekenhuis niet gezegd hadden. Niet dus... had ik dat op voorhand geweten, had ik me minder zorgen gemaakt ?. Nora doet het prima ondertussen. 
En wat is jullie babykamer al mooi geworden! Echt pinterest-waardig ?. Geniet nog van de momentjes met de kleine in je buik ☺️. Kan me al bijna niet meer voorstellen hoe het was voordat ik haar in m'n armen had ?.

@Mateke, fijn om te horen dat nu alles goed gaat. Ben stiekem wel jaloers op de meiden waar de baby er al uit is hoor. Lekker knuffelen enzo.?

@Nies, wauw wat een gave kamer heb je ervan gemaakt. Hij is wel al echt ver af hoor. Leuk ook om te zien waar jij de babyfoon heb neergezet. Ik was zelf nog aan het twijfelen over de plek namelijk.

Hier vandaag een placenta lokalisatie gehad. Die moet verder dan 2cm van de baarmoedermond, anders krijg je een keizersnede. Bij de 20 weken lag de placenta niet op meer fan 2c, maar inmiddels wel. Ze heeft ook gelijk de groei gemeten. 1940 gram is hij inmiddels en ik zit nu op de 32 weken. Hier is nu inmiddels wel alles redelijk gereed. De gordijnen zijn nog besteld, maar hij slaap de 1e tijd bij ons op de kamer, dus dat is eigenlijk maar bijzaak. Verder lekker aan het aftellen tot het verlof. Nog 3,5 week. En ik werk nog maar 3,5 dag per week. Almost there?.

Nies; wat een mooie kamer! 

mateke; fijn dat je goed hersteld en de kleine het goed doet qua voedingen.

Hier gaat het ook super goed. Vandaag is de kleine meid alweer 10 dagen bij ons! Het gaat zo snel!! Ons meisje is zeer tevreden. 

Lara; ook al gewend aan het moeder zijn?

Thanks meiden! Ben er ook echt heel blij mee :) 
@Femke ik ben er nog niet helemaal overuit of de babyfoon daar ook blijft staan, misschien dat we hem toch willen ophangen.. Fijn dat het goed lijkt te gaan met de placenta, toch weer een zorg minder.
Ow en je verlof schiet echt al op zeg, fijn! Hou je het een beetje vol die 3,5 dag? 

Heefteenwens fijn om wat van je te horen en wat goed dat de kleine meid zo tevreden is, heerlij kgenieten zeg! 

Wat Femke al zei ik ben soms ook al wel beetje jaloers op jullie hoor! 

@Bloem- hoe was je groeiecho?

@Mateke wat fijn dat jullie nu lekker thuis zijn en het herstel redelijk vlot verloopt. Is natuurlijk toch een grote buikoperatie. En wat fijn dat Nora na die dagen toch al snel weer bijkwam in haar gewicht, hopelijk zijn nu de voedingen al ietsje minder heftig voor jou en is er tussendoor iets meer rust.

@Niesss wat heerlijk dat je hem zoveel voelt zeg. Succes met de afspraken deze weken! Fijn als je de intake ook hebt gehad met de kraamzorg. En waaaauw, wat een ontzettend mooi kamertje is het nu al. En wat heerlijk dat je er zo vroeg bij bent, dan heb je nog lang genoeg de tijd om lekker te freubelen in de kamer haha! Echt prachtig!?

@Femkeeee wat fijn dat de placenta nu wel goed ligt!  En 32 weken alweer, wat gaat het snel. Succes nog met je laatste werkweekjes en dan heeeerlijk verlof!

Ik heb ondertussen de 13 weken echo gehad, en die was helemaal perfect. Zo onwijs fijn en bijzonder om nu al alle details zo te kunnen zien ?! Wij hebben volgende week zaterdag een pretecho staan (net voor de 15 weken) en hopen dan natuurlijk het geslacht te horen. Met hoeveel weken wisten jullie het?

Mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant, bij sommige van jullie ook? En wanneer begonnen jullie de baby te voelen? Heb al gelezen dat ik nog wel eeeeven kan gaan wachten haha.

Ook hebben wij over een weekje vakantie en willen we naar Babypark en het een en ander gaan kopen. Maar man oh man, ik zie door de bomen het bos niet meer. Denk dat het maar het beste is om dus in de winkel rond te kijken en ons te laten adviseren. Kinderwagens, autostoeltjes, evt. een wipstoeltje etcetera.

Heb na de 13 weken echo wel een prachtige draagzak van Artipoppe besteld en ben er zo blij mee! Vond ik wel een mooi cadeau na het hele traject 

@Femke fijn dat je placenta nu goed ligt! Nu lekker aftellen naar je verlof en dan naar de baby ☺️!
@heefteenwens Zo fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Geniet ervan ?
@xBo Nora zit alweer bijna op haar geboortegewicht. De voedingen verlopen ondertussen supervlot, kan echt niet klagen. Heerlijk nu, die voedingsmomentjes ?. Herstel bij mij loopt ook nog steeds goed. Gisteren hebben we een eerste wandeling met de kinderwagen gemaakt, meteen een lange wandeling van bijna een uur ?. Had ik al maanden niet meer gedaan door alle zwangerschapskwalen. Eenmaal thuis was ik zelf wel even helemaal uitgeput en had ik wel wat pijn dus het was misschien net iets te ver nog maar vandaag geen last meer. Dan weten we meteen wat ik al kan, zeg maar. Fijn dat je echo goed was! In België wordt het geslacht meteen bepaald adhv de genen tijdens de nipt-test dus wij wisten het vrij snel. En je laten adviseren bij het shoppen is zeker niet slecht ?. Hebben wij ook gedaan en hebben we veel aan gehad. Bij mij lag de placenta achteraan dus daar kan ik je niet bij helpen. Geniet er nog enorm van ?! Het is echt voorbij voordat je het weet.

@Mateke, jeetje een wandeling van een uur naar een keizersnede vind ik toch behoorlijk knap. Rustig aan! En wat een mooie naam?
@xbo, bij mij lag de placenta ook aan de voorkant en duurde wel even voor ik haar echt voelde hoor. Ook herkende ik het gevoel achteraf niet meteen. Wij wisten het geslacht pas met de 20 weken echo. Ik wilde daarmee wachten tot het echt duidelijk zichtbaar was aangezien 2 bekende van mij kort achter elkaar achteraf het verkeerde geslacht te horen hadden gekregen? en wat betreft de spullen, soms zag ik door de bomen het bos niet meer! 

@heefteenwens, hier gaat alles goed. Ons meisje heeft duidelijk haar regel dagen momenteel. Wilt heel erg veel bij ons zijn, dan is het goed haha. 

Ik probeer later nog even een keer uitgebreid een bericht te plaatsen. Hoe staat het trouwens met jullie emoties? Die van mij vliegen alle kanten uit ? weet niet of iemand dit herkent? 

@Lara goh, mijn herstel na de keizersnede gaat echt wel heel vlot. Af en toe nog pijn en mijn buikspieren gebruiken zit er nog niet in ? maar de pijn is echt al veel minder en ik kan echt al best veel aan. Ik vind het prima meevallen al bij al. Ik heb de dagen in het ziekenhuis best wel last gehad van de babyblues met spontane huilbuien en alles erop en eraan ?. Momenteel valt het best mee met de hormonen. Het valt me allemaal best wel mee. Ik zit echt op een roze wolk ?. Alleen dat slaaptekort is wel een mindere, haha ?.

Terug
Bovenaan