PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke we hebben het bij de familie al wel bekend gemaakt ja, gewoon klein. De rest van mijn omgeving vertel ik het gewoon wanneer we ze zien. Zo leuk om nu gericht te kunnen gaan rondkijken enzo!
@AnnekES ik werk inderdaad als verpleegkundige in het ZH, maar vanwege het traject werd mij afgeraden niet te vaccineren. Ik ben dus ook nog niet gevaccineerd. Wat balen van je klachten.. Ben je erg misselijk, tot overgeven aan toe? Bij de meeste gaat het in het tweede trimester beter, maar helaas is dat geen garantie voor iedereen..
@Gebruiker succes vandaag, hopelijk goed nieuws voor jou! 
@Bloem- wat leuk die zwangerschapscursus! Voor je partner zal alle info van harte welkom zijn. Ongemerkt weten wij als vrouwen er toch al wat meer vanaf hé, haha. 

@AnnekES bij mij is de vermoeidheid en de misselijkheid wel gebeterd in het tweede trimester inderdaad. In het eerste trimester kreeg ik door de vermoeidheid bijna niets gedaan ?. Ik duim met je mee dat dit bij jou ook zal zijn!
@Bloem ai ja die bekkenpijn... dan denk je dat het wat beter gaat en dan heb je zo weer te veel gedaan waardoor het er meteen weer is ?. Veel plezier met de cursus ?. Als vrouw weet je er vaak inderdaad toch al meer over. Leve het internet ?.
@xBo ja heel fijn als je zo gericht kan kijken hè ?. 

@Mateke, ik heb ook een draagdoek overwogen maar toch besloten het niet te nemen. hier zit ze inmiddels volledig op kunstvoeding. Ze heeft wel nutrilon pepti want van de normale werd ze erg benauwd en leek het wel alsof ze stikt. Ik moet hiervoor ook met haar naar de kinderarts. Ze heeft nu ook sinds vorige week baby acne, zo zielig om te zien. Verder begin ik steeds meer m'n draai te vinden en ligt ze nu al lekker 1,5 uur op haar eigen kamertje in haar eigen bedje te slapen. Zo kom je zelf ook eens ergens aan toe haha. 

@Xbo het gaat inmiddels al beter met de kraamtranen haha. Wat leuk een meisje, gefeliciteerd ??
@Annekes bij mij verdween het in het 2e trimester en voelde ik me weer helemaal fit. Totdat trimester 3 zich meld ?
@Bloem, leuk zo'n zwangerschapscursus. Ik heb echt helemaal niks voorbereid toen. Zelfs geen bevalplan. Het loopt vaak toch anders dan je in gedachten had ? maar je haalt er vast tips uit. Ik heb altijd 1 ding onthouden van iemand en dat is, als ze zeggen niet persen, het ook niet doen om te voorkomen dat je uit scheurt enzo haha.

@xlara louie heeft ook baby acne, heeft te maken met de hormonen die wij hebben doorgegeven maar het ziet er wel mega zielig uit. Het gekke was dat ik in de zwangerschap ook helemaal vol puistjes zat en nu een baby huidje heb haha en nu heeft hij het blijkbaar overgenomen. In de normale kunstvoeding stikte louie ook bijna. Hij gaf hele dikke melk slijmproppen op had die kleine van jou dit ook? Ik ben overgestapt op nutrilon omneo ondat hij ook zo last heeft van krampjes.

Wij zijn naar de babyspa geweest en hij heeft even lekker in het water gedobberd. Schijnt het gevoel van de baarmoeder na te bootsen. Dat was echt heel leuk om te zien.

Wat fijn dat jij al zo lekker in ritme zit met die kleine en ze zelfs al op dr eigen kamertje slaapt wat goed!

@xbo wat leuk een meisje! Geniet van dit mooie nieuws!

@Lara wij hadden de draagdoek van mijn schoonbroer gekregen en ik ben er al heel tevreden van geweest. Nora heeft tegenwoordig last van reflux en na een voeding kan ze een hele tijd heel onrustig zijn. Eventjes in de draagdoek is dan ook echt een wondermiddel om ze weer in slaap te krijgen. Ik krijg anders ook echt niets gedaan. Onlangs pas om 15u onder de douche geraakt omdat ze zo onrustig was de hele dag ?. Babyacne heeft ze nu ook last van. Heel zielig om te zien inderdaad.
@Stephanie hoe gaat het bij jou ondertussen? Kan jij ook je draai al wat meer vinden?

@stephanie, nou wat lijkt Louie veel op Claire wat dat betreft haha. Ik had tijdens mijn zwangerschap weinig puistjes. Hier heeft ze het nu sinds vorige week vrijdag en het word nu wel langzaam minder. Inderdaad hier ook hele dikke slijmproppen! Ik had toen zelf gegoogled vorige week en toen savonds naar de avond apotheek dus nutrilon pepti gehaald en maandag bij de huisarts zei de arts dat ik er mee door moet gaan totdat ik bij de kinderarts ben geweest. Gaat nutrilon omneo wel goed? En hoe gaat het verder met Louie maar ook met jou? 

@Mateke, kan me voorstellen dat het soms wel handig is hoor. En ik vraag me soms wel af hoe ik straks optijd op mijn werk kan gaan zijn?? soms ben ik ook pas om 11-12 uur klaar met alles doen en mezelf douche etc ?? oh ook al baby acne? Zielig hè!! Hier lijkt het nu naar meer dan een week wel wat minder te worden. 

@mateke wij hebben hier ook 2 draagdoeken. 1 geweven en 1 zo een draagzak, zo een click&carrier maar die is handiger als ze wat groter zijn en je wilt even naar de stad ofzo. Maar inderdaad wel een goede manier om ze rustig te houden. Ik wil alleen niet dat hij gaat wennen aan het feit dat hij dan wel gedragen wordt als hij niet wil slapen.

@xlara is pepti voor reflux of voor krampjes? En merk je al verschil? Ik heb het idee dat het met die omneo alleen maar weer erger wordt athans de krampjes, maar hij poept wel weer beter erop, maar tegelijkertijd ook weer heel veel scheetjes waar hij heel erg last van heeft. Verder js hij best weer huilerig en slaapt hij moeilijk in. Als hij eenmaal slaapt slaapt hij wel 3 a 4 uur achter elkaar. Maar ik vind het lastig te zeggen of dit aan de voeding ligt of dat dit weer de 5 weken sprong is.. lastig haha. Verder vind ik de tijd echt vliegen en vliegt dat verlof echt voorbij?

Hoe is het bij jullie met ritme inbouwen? Hebben jullie al een ritueel voor het slapen gaan? Ben bang als ik daar nu niet mee begin het straks lastig wordt op de opvang, maar ook hier zijn de meningen en adviezen over verdeeld.. soms zo moeilijk als je niet weet wat nou het beste is.

Hoe is het verder bij jullie?

Liefs

@stephanie, pepti is dieet voeding bij koemelkallergie. Hier had ze dat ook heel erg scheetjes en krampjes, ze moeten ook wennen aan de voeding. Ik heb nog niet echt een ritme. Het is namelijk zo dat ze juist in de avond het meest actief is en het meest wakker is. Ik probeer wel altijd haar op bed te leggen. Flesje, even uurtje spelen / aandacht en kroelen en dan naar haar eigen bedje. De ene x gaat ze slapen de andere keer niet. En in de nacht slaapt ze bij ons in de co sleeper. Alleen heeft ze me afgelopen nacht na de fles meer dan uur wakker gehouden met allerlei geluiden. ? Ik ga dus binnekort haar ook in de nacht op haar eigen kamertje proberen te laten slapen.  Kan goed een sprongetje zijn hoor, tussen de 4-6 weken is dat zo'n beetje hè. Zal ze hier een deze dagen ook wel gaan krijgen! ?

Terug
Bovenaan