Hi dames!
Lange tijd niks getypt, maar alles gelezen hoor!
@de dames die al zijn bevallen... het voelt ineens alsof jullie zo ver voor lopen en al ervaren mama's zijn... pfff.
@Mateke, je hebt zelfs al over weer aan het werk gaan, wat vliegt de tijd zeg! ??
@Nies, wat vervelend zeg, die liesbreuk. Ik heb dat gehad in mijn tienerjaren. Lijkt me heel irritant om te hebben tijdens je zwangerschap...
@Xbo, oooh een meisje, wat leuk! Ik zou mezelf helemaal failliet shoppen???. Fijn dat je nog steeds geen klachten hebt en spannend he de 20-weken echo. Had je wel ook al de 13-weken echo gehad?
@Rshaa, ooooh gefeliciteerd!? Ik ken je verhaal van toen ik nog wel eens meelas in her andere topic. Zo heftig. Ik gun je echt een hele fijne en soepele zwangerschap
.
@Bloem, geniet je een beetje van je verlof?
Ik ben morgen 38 weken en met 36 weken met verlof gegaan. Merk wel dat het me sindsdien allemaal ook echt wel zwaarder valt. Eerst een paar dagen flink hoofdpijn gehad en een week met bloedneuzen. Dat is gelukkig allemaal bij die ene week gebleven. Verder zit meneer hier goed ingedaald en ben ik helemaal klaar met het zwanger zijn. De schoenen die lastig aangaan, pijn aan je rug na de minste inspanning, zo afhankelijk zijn omdat je niks meer kunt tillen, pijn van vocht in de vingers, pijn onderaan de buik als je net ff rottig van houding verandert. Van mij mag het voorbij zijn!