PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Niess fijn dat de uitslag van je Suikertest goed was en wat lastig van die liesbreuk... maar goed dat het geen verdere complicaties zou geven voor je bevalling. Nora was heel flink geweest ?. Mijn vader had liedjes gezongen voor haar en dat vond ze helemaal prima ?

@Niesss wat een mooie foto’s van je 3D echo :) En gelukkig nu een beetje gerustgesteld over de liesbreuk dan, hopen dat je er niet te veel last van krijgt komende weken. Fijn dat ze in ieder geval verder geen complicaties verwachten voor de bevalling!
@Mateke fijn dat nu dan de opvang eindelijk rond is! Het zal vast wel wennen zijn inderdaad om weer te beginnen met werken straks, ga je minder werken nu dan dat je hiervoor deed of niet?
Ik heb gisteren de liggingsecho gehad, ben nu 35+2, hij ligt gelukkig nog goed met zijn hoofdje naar beneden en is niet terug naar stuit gedraaid maar hij is nog niet ingedaald. Ze verwachten niet dat hij nu nog veel gaat draaien dus dat hoofdje zal vast wel goed blijven liggen :) Verder volgt hij mooi zijn groeicurve, en ik voel me ook nog steeds goed. Inmiddels al wel wat kleertjes gewassen, en de meubels staan nu ook bijna op zn plek. Mijn vriend is nog in onze slaapkamer bezig met de plinten, maar als dat af is (hopelijk dit weekend) kunnen we ook het bed op klossen gaan zetten, dan is dat ook alvast gebeurd ?

@bloem goh, qua therapie-uren blijft het ongeveer gelijk denk ik. Ik zit rond de 25 therapie-uren als ik goed geteld heb. Ik ga nu wel weer schoolbezoeken plannen, wat ik sinds juni niet meer heb gedaan, en heb dus wel mijn uren wat anders kunnen plannen zodat ik ten laatste om 19u klaar ben met werken. Op donderdag heb ik overdag niets gepland om Nora te kunnen opvangen. Vanaf half 5 is mijn man dan thuis en dan heb ik nog een paar therapieën gepland. Anders kreeg ik het niet geregeld om iedere avond vroeger klaar te zijn en niet nog tot 20u-20u30 te moeten werken. Het zal wel weer serieus wennen zijn in het begin maar ik kijk er wel al naar uit! Goed dat de liggingecho alvast in orde was! En om in te dalen heb je nog wel tijd vermoed ik. Zelf zou ik het niet weten omdat Nora nooit is kunnen indalen door mijn smal bekken ? dus ik weet niet goed wanneer dit ongeveer zou gebeuren. En dan zijn jullie ook al wel ongeveer helemaal klaar om de kleine te verwelkomen ?. Aftellen maar! Ik vind het zo spannend al voor jou ?

Lieve meiden, ik vind het mega spannend, maar ik test al sinds dinsdag (9 dpo) positief met goed oplopende testen. Nu 13 dpo en zou normaal al ongesteld zijn maar heb inmiddels een super duidelijke test.
3 januari de eerste echo. Al durf ik dat nog niet helemaal te geloven. Zo spannend weer dit. Maar wel een heel welkom lichtpuntje voor ons aan het einde van dit gekke jaar ☺️
Ik ben deze week ook positief getest op corona, dat maakt het nog extra spannend. Geen koorts (nog) gelukkig. Maar maak me nu al zorgen om het kleintje. 

@mateke fijn dat jullie een plekje hebben gevonden voor de opvang. En lijkt me inderdaad dubbel om strakjes weer aan het werk te gaan. Leuk, maar je gaat de kleine ook weer missen! En fijn dat je controle goed was.

@Niesss ah wat balen zeg van je liesbreuk, maar wel fijn om nu duidelijkheid te hebben over wat het dan precies is en waar de klachten vandaan komen. Gelukkig lijkt het geen belemmering te zijn voor het vervolg van de zwangerschap!

@Bloem oooo fijn dat hij nog steeds goed ligt haha! ? Hopelijk is hij niet eigenwijs en maakt hij nog een gekke draai, maar dat komt vast goed! En wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt. Lekker rommelen in de babykamer en nog eventjes genieten!

@Rshaa ik volgde je verhaal nog in het andere forum, maar ik ben zo blij voor je!? Ik duim onwijs hard met je mee dat dit gewoon allemaal goed gaat, met met de oplopende testen is dat in ieder geval super positief. Geniet van dit mooie nieuws en ik blijf je volgen ?

Ik ben dinsdag 19 weken, voel me (heel saai) nog steeds helemaal goed en heb zelfs het idee de kleine soms al te voelen. Een soort kleine en zachte spiertrekkingen/plopjes heel laag in mijn buik, maar het schijnt dat ze daar ook veel ligt.
Woensdag de 20 weken echo, dus wel weer even spannend maar fijn als het erop zit.

Fijn weekend meiden!

@Rshaa oh wat spannend en gefeliciteerd! Ik gun jullie zo hard een broertje of zusje voor jullie overleden kleintje in het nieuwe jaar en wat een mooi nieuws ook om 2022 in te zetten ?❤️

@xBo zo goed dat je je nog helemaal goed voelt ?! Ik duim voor je dat het zo verder gaat ?. En zo fijn dat je de kleine al wat kan voelen. Dat maakt het toch weer wat echter hè? Dat gevoel had ik toch. En geniet er met volle teugen van! Echt een zalig gevoel. Ik mis die bewegingen in mijn buik soms wel ?. Al zijn ze bovenop mijn buik ook zeker dik in orde hoor ?. Geniet van je echo woensdag!

Hi dames!

Lange tijd niks getypt, maar alles gelezen hoor!
@de dames die al zijn bevallen... het voelt ineens alsof jullie zo ver voor lopen en al ervaren mama's zijn... pfff.
@Mateke, je hebt zelfs al over weer aan het werk gaan, wat vliegt de tijd zeg! ??

@Nies, wat vervelend zeg, die liesbreuk. Ik heb dat gehad in mijn tienerjaren. Lijkt me heel irritant om te hebben tijdens je zwangerschap...

@Xbo, oooh een meisje, wat leuk! Ik zou mezelf helemaal failliet shoppen???. Fijn dat je nog steeds geen klachten hebt en spannend he de 20-weken echo. Had je wel ook al de 13-weken echo gehad?

@Rshaa, ooooh gefeliciteerd!? Ik ken je verhaal van toen ik nog wel eens meelas in her andere topic. Zo heftig. Ik gun je echt een hele fijne en soepele zwangerschap♥️.

@Bloem, geniet je een beetje van je verlof?

Ik ben morgen 38 weken en met 36 weken met verlof gegaan. Merk wel dat het me sindsdien allemaal ook echt wel zwaarder valt. Eerst een paar dagen flink hoofdpijn gehad en een week met bloedneuzen. Dat is gelukkig allemaal bij die ene week gebleven. Verder zit meneer hier goed ingedaald en ben ik helemaal klaar met het zwanger zijn. De schoenen die lastig aangaan, pijn aan je rug na de minste inspanning, zo afhankelijk zijn omdat je niks meer kunt tillen, pijn van vocht in de vingers, pijn onderaan de buik als je net ff rottig van houding verandert. Van mij mag het voorbij zijn!

@Mateke wel goed geregeld dan zo qua uren!
@Rshaa gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo’n duidelijke test hebt, wel jammer van de corona test natuurlijk…. Hopen dat alles goed blijft gaan, kan me voorstellen dat het voor jou nu extra spannend is! Ik duim voor je! ❤
@XBo fijn dat alles goed gaat! Alvast succes voor woensdag, hopelijk is alles goed! :) En dat klinkt wel als de eerste bewegingen inderdaad, ik vond het aan het begin moeilijk om te weten wat ik nou voelde haha.
@Femkeee leuk om van jou weer een update te lezen, ik was al benieuwd hoe het met je ging! Het gaat al hard dan, 38 weken al weer. Kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent als het allemaal zwaarder begint te worden nu. Nog even! ?
Ik vroeg me trouwens af hoe vaak jullie aan het einde controles hadden, ik lees overal dat je na de 36-37 weken 1x per week controle hebt, maar ik heb nu controle gehad op 35 weken, volgende controle dan dus op 37 weken en daarna pas weer op 39 weken? Ze zeiden dat dit standaard is, maar ik lees overal juist 1x per week zo aan het einde ?

Terug
Bovenaan