@Xxlara ik kan me voorstellen dat de dagen met zo'n kleine voorbij vliegen! En wat heerlijk zeg, dat ze (in ieder geval die nacht) al zo goed doorsliep. Het is natuurlijk geen must, en super normaal als het niet zo is. Maar voor jullie wel extra lekker!
@Mateke ook leuk, een uitstapje samen met je man! Al kan ik me voorstellen dat het vooral de eerste keer heel lastig is om de kleine achter te laten haha. En wat leuk dat er in de familie nog een kleintje word verwacht, gefeliciteerd!
@Just-me ik heb wel veel vaker gehoord en gelezen dat bepaalde medicatie die het eerst goed deed, ineens niet meer kan werken. Hoe dat komt? Geen idee, maar frustrerend is het wel. Wat is de keuze dat ze de dosering niet ophogen en daarbij monitoren? 2,5mg is natuurlijk erg laag, en super fijn dat dat wel iets deed. Maar er zijn nog 2 stappen in de Letrozol die nu misschien wel aanslaan.
Er zijn vele meiden in dit forum die genoeg problemen hebben gehad met medicatie. Bij mij werkte Letrozol helemaal niet, en het spuiten ging ook niet van een leien dakje. Uiteindelijk met goed geluk een ronde gehad met lichte overstimulatie die we toch mochten gebruiken voor een kans, een die ronde zwanger geworden..
Ben benieuwd wat komende maand gaat laten zien bij je. En blijf hoop houden, hoe moeilijk en frustrerend het ook is. Er zijn nog zoveel opties ?