@Mateke wat leuk dat ze meer begint te reageren!
@Niess fijn dat je verlof nu in zicht komt, zou inderdaad fijn zijn als er wat beter nieuws komt met de persconferentie dan, ik vind het wel saai dat tijdens mijn verlof zoveel dicht is haha.
@Stephaniee wat sneu dat hij zo ziek is geweest van de kinkhoestvaccinatie
Ook leuk dat hij nu zijn handjes gaat ontdekken en begint te lachen! Nog even wachten tot je terecht kunt dus, gelukkig gaat het ondertussen al wel iets beter qua krampjes!
@XBo leuk als je haar begint te voelen! Wij hebben een co-sleeper bij ons op de kamer staan en een ledikant op zijn eigen kamer. Heb voor ledikant en wiegje beiden 1 deken en volgens mij 2 lakens voor beiden. Weet niet goed hoe het verder gaat lopen dus kan altijd nog bij halen later, voor de kinderwagen heb ik eigenlijk geen aparte dekens, eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht ? We hebben ook wel zo’n warm wikkeldeken en een voetenzak, ook voor in de maxicosi. Daarnaast een paar slaapzakjes gekregen, kunnen we kijken wat goed werkt.
Morgen ben ik 39 weken, had gisteren controle en alles zag er goed uit. Ze hebben nog gekeken met de echo omdat mijn buik vrij klein is, maar hij volgt toch mooi zijn groeilijn
Volgende week maandag weer controle als hij nog niet geboren is. Tot nu heb ik nog helemaal geen tekenen dat de bevalling in de buurt komt, dus ik verwacht wel dat hij nog even blijft zitten haha. Hij ligt nog niet helemaal ingedaald, maar in ieder geval nog wel de goede kant op met zn hoofd ?