PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Xbo, ik heb voor in het ledikant 3 lakens en 2 dekentjes,  voor haar co sleeper had ik 3 lakentjes en 2 dekentjes en dit gebruik ik ook voor de kinderwagen. Maar net wat Stephanie zegt, hier slaapt ze ook al na de eerste week in een slaap zakje. Bij c&a heb je ook kleintjes maat 50. Soms doe ik nog wel een lakentje erbij als ze een slaapzakje aan heeft maar ik heb ook veeeel te veel geïnvesteerd in dekentjes. Ik had ook nog eens van baby's only ledikant dekens €80 de stuk ? en in de kinderwagen vind ik een lakentje ook super irritant! 

Dankjewel meiden voor jullie reacties!
Ik heb nu voor in het ledikant 1 lakentje en 1 dekentje. Wil dan voor in het wiegje sowieso ook 1 set van 1 lakentje en dekentje, en dan dat dekentje eventueel gebruiken in de kinderwagen. Ook heb ik voor mijn verjaardag nog een warme wikkeldoek gevraagd welke ik dan bijvoorbeeld in de kinderwagen kan gebruiken. Lijkt jullie dit voldoende? Verder hoor ik inderdaad van velen dat je zo over bent naar een slaapzak.. Zonde om er dan teveel aan uit te geven, en ik vind die lakentjes sowieso maar ondingen!

Voor in de wandelwagen gebruiken we nu ook vooral een warme voetenzak. En extra lakentjes heb je zo wel weer bijgekocht indien nodig. Slaapzakjes zijn inderdaad het handigst.
Nog een gelukkig nieuwjaar trouwens!

@Mateke wat leuk dat ze meer begint te reageren!
@Niess fijn dat je verlof nu in zicht komt, zou inderdaad fijn zijn als er wat beter nieuws komt met de persconferentie dan, ik vind het wel saai dat tijdens mijn verlof zoveel dicht is haha.
@Stephaniee wat sneu dat hij zo ziek is geweest van de kinkhoestvaccinatie :( Ook leuk dat hij nu zijn handjes gaat ontdekken en begint te lachen! Nog even wachten tot je terecht kunt dus, gelukkig gaat het ondertussen al wel iets beter qua krampjes!
@XBo leuk als je haar begint te voelen! Wij hebben een co-sleeper bij ons op de kamer staan en een ledikant op zijn eigen kamer. Heb voor ledikant en wiegje beiden 1 deken en volgens mij 2 lakens voor beiden. Weet niet goed hoe het verder gaat lopen dus kan altijd nog bij halen later, voor de kinderwagen heb ik eigenlijk geen aparte dekens, eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht ? We hebben ook wel zo’n warm wikkeldeken en een voetenzak, ook voor in de maxicosi. Daarnaast een paar slaapzakjes gekregen, kunnen we kijken wat goed werkt.
Morgen ben ik 39 weken, had gisteren controle en alles zag er goed uit. Ze hebben nog gekeken met de echo omdat mijn buik vrij klein is, maar hij volgt toch mooi zijn groeilijn :) Volgende week maandag weer controle als hij nog niet geboren is. Tot nu heb ik nog helemaal geen tekenen dat de bevalling in de buurt komt, dus ik verwacht wel dat hij nog even blijft zitten haha. Hij ligt nog niet helemaal ingedaald, maar in ieder geval nog wel de goede kant op met zn hoofd ?

@bloem Fijn dat de controle goed was en dat hij nog steeds goed ligt ?. En nu maar verder aftellen ?!
Ik ben de laatste dingen in orde aan het brengen om maandag weer te kunnen beginnen werken. Ik ben er helemaal zenuwachtig voor ? maar wel goed zenuwachtig. Net alsof het een eerste schooldag is, haha ?. Ben vooral benieuwd naar hoe het met het kolven zal lopen en of we misschien toch al wat sneller op kunstvoeding zullen moeten overstappen dan ik nu gepland had.

@Bloem- ooooh meid het kan nu gewoon elk moment gebeuren, of wie weet is het al gebeurd haha. Ben benieuwd wanneer we het berichtje gaan zien op het forum dat de kleine is geboren! Hopelijk voel je je nog goed ??
@Mateke heel veel succes morgen weer met je eerste werkdag. Dat zal wel even wennen zijn, maar gelukkig heb je er zin in!

@xBo dank je wel! Het was net alsof ik nooit gestopt was met werken ?. Mijn man zit voorlopig nog thuis wegens economische werkloosheid bij hem op het werk dus ze is nog niet naar de opvang moeten gaan. Dat scheelt ook wel wat natuurlijk. Wel had ze de nacht ervoor plots voor de eerste keer in weken weer een nacht waarbij ze zich iedere 3 uur meldde voor een voeding ?. Dus ik was al moe voordat ik moest beginnen werken ?

Sorry meiden, ik zal binnenkort even op iedereen reageren… even een korte update na behoorlijk heftig avondje..

Vanavond na 2 dagen harde buiken en vandaag weinig leven de verloskundige gebeld, voor zekerheid zijn we doorgestuurd naar ziekenhuis. CTG is goed, voldoende vruchtwater alleen is de baarmoedermond al verkort en is de bevalling dus eigenlijk begonnen.. We hebben een injectie gehad om de groei van de longetjes even een boost te geven en deze krijgen we over 24 uur weer en lig nu voor 48 uur aan het infuus met weeenremmers. Het is echt even een enorme rollercoaster waar we in zijn beland en in alles voelt het ook alsof het helemaal niet over mij of ons kindje gaat. Bevallen is echt nog een ver van mijn show, zo voelt het in ieder geval maar het is ineens ook zo eng dichtbij…

Terug
Bovenaan