Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas Bloem! Heerlijk genieten met zijn 3tjes nu! ?
Hier is het gelukkig rustig, weeënremmers lijken hun werk te doen. Gisteravond wel weer wat krampen maar CTG zag er goed uit dus zullen dan wel geen weeën geweest zijn. Vind het wel lastig dat ik dus niet zo goed weet wat ik wel of niet of niet hoor/moet voelen. Vandaag maken ze nog een groeiecho van de kleine om te kijken of hij wel voldoende de curve volgt, al zijn er geen tekenen dat hij enorm zou afwijken.
Wij zijn er nu redelijk rustig onder, kwam dinsdagavond wel echt als een shock allemaal. Zowel wij als de verloskundige hadden dit echt niet verwacht, verloskundige zei zelfs nog nadat ze het ziekenhuis gebeld had dat ze het hadden over een inwendige echo om de baarmoedermond te controleren maar dat leek hun niet nodig want er waren geen tekenen dat de bevalling al begonnen zou zijn en dan een paar uur later krijg je dat wel te horen, wordt je in een rolstoel gezet, krijgt prikken, infuus en je mag ineens niets meer. ‘s Nachts was er ook nog een verpleegkundige die alles kwam uitleggen over de bevalling, de zorg voor het kindje na de bevalling als het nu zou gebeuren etc en zij had ook wel echt het idee dat het kindje vandaag of morgen zou komen. Dat werkte ook niet echt mee, gister waren ze gelukkig een stuk positiever en dat geeft wel echt rust… En we zijn hier in goede handen, zowel wij als de kleine man mocht hij geboren worden. Er was nog èèn plekje op de kinderafdeling beschikbaar en deze is ook voor heem gereserveerd zodat wij niet overgeplaatst hoeven te worden naar een ander ziekenhuis na de geboorte, ze hebben hier ook echt gezinskamers dus als hij geboren wordt liggen we gewoon met zijn 3tjes op een kamer. Dat zijn allemaal wel een hoop dingen die je rust geven ondanks dat je daar helemaal niet aan wilt denken natuurlijk. Ik hoop natuurlijk hier morgenmiddag met een dikke buik het ziekenhuis te verlaten, maar wanneer we precies naar huis mogen is nog niet bekend. Vanavond om 22u stoppen ze met de weeënremmers, het is afwachten hoe het lichaam dan reageert..