schema vraag en ben in de war?

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2009 22:44:49'));

doe in de turkse thee beetje water beetje licht is nog beter voor de baby anders is het te zwaar dirksmama ook dankje wel voor je berichtje maar als andere mensen advies gefen moeten we respect tonen niemand kletst hier iedereen zegt hun mening

Tuurlijk Adama. Maar dan moeten mensen ook niet raar doen als uitgelegd wordt waarom hun mening over iets dat je aan een kind geeft gewoon minder gezond is voor een kind. En water geven is, tenzij buiten de mussen van het dak vallen, gewoon niet gezond voor een kind. En diksap is nog slechter.
Zoals Saskia's voorbeeld: zelf ga je ook   niet na een flink glas melk nog water zitten drinken. Dat is helemaal niet nodig. Melk is al drinken!

saskia je heb gelijk eigenlijk dirksmama de cb zegt ookgeen water gefen in nederland niet maar in andere culturen gaat dat wel sommige gefen ik geef heel klein beetje water naaste de groente en dat kan niet kwaad met water word genoemd niet liters water maar paar theelepels.in de melk zit water dat weet ik wel.
en sas ik ga het navragen bij de cb de yunio voeding bedankt voor jullie reacties en dirksmama wat geef jij je kinderen geen water?"watdan en hoveel kinderen heb je?
groetjes adama

cicek colaflesje jouw baby maar cola is zelfs voor ons gezond voor de baby wil ik echt nadenken hun maagje.is 5 keer klein dan ons maagje, en snoep ze gaan het toc een keer leren die zoetigheid laat leren missen ze niks mijn mening cola maken ze van de bladeren enin de bladeren lopen muizen er is zo een site in het turks dat cola van bladeren wordt gemaakt daar lopen muizen in.
groetjes adama

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2009 09:07:34'));

saskia je heb gelijk eigenlijk dirksmama de cb zegt ookgeen water gefen in nederland niet maar in andere culturen gaat dat wel sommige gefen ik geef heel klein beetje water naaste de groente en dat kan niet kwaad met water word genoemd niet liters water maar paar theelepels.in de melk zit water dat weet ik wel.
en sas ik ga het navragen bij de cb de yunio voeding bedankt voor jullie reacties en dirksmama wat geef jij je kinderen geen water?"watdan en hoveel kinderen heb je?
groetjes adama

Mijn kinderen zijn al wat ouder, maar toen ze 5 maanden waren kregen ze echt nog geen water hoor! Nu moeten ze van me, want ik vind het niet goed dat ze elke dag limonade drinken. Water of thee mogen ze. Maar dat begonnen ze pas een beetje te drinken toen ze anderhalf of zo waren.

Ik denk dat het niet zo veel met cultuur te maken heeft, maar met het klimaat. En in het Nederlandse klimaat moet je het gewoon niet doen. Heel simpel, hier zijn de nadelen groter dan de voordelen. In een warmer land ligt dat anders.
Ik woon zelf in de tropen, en hier wordt bij kunstvoeding ook wel wat extra water gegeven. Niet bij borst natuurlijk, omdat o.i.v. de warmte de borstvoeding zich aanpast.

Water na het eten hoeft niet. Normaal gesproken hebben ze na groente ook geen dorst, zolang je er geen zout in doet. Maar dat doe je natuurlijk niet bij een baby.

Nu je kindje 5 maanden is kun je ook al pirinc unum geven, dat is veel lekkerder dan nutrix. Als je geen zout of bouillonblokjes gebruikt kun je ook al heel snel (oer een paar weken) met iets als yayla corbasi beginnen, of met rijstsoep of linzensoep.

hallo dames

ik respecteer echt iedereen,
maar ik vind dat jij (dirksmama) alles op een rara manier typt echt zo van water MOET je niet doen is niet goed Diksap al helemaal niet,

ik vind van WEL, en geef Tarik rustig een paar lepeltjes water en als jij vind dat dat niet goed is dan doe jij dat toch niet!
maar dring het niet zo op.
ik heb ook een ouder kindje een dochtertje van 6 en die krijgt water maar ook ranja dubbelfris enz.
en zei kreeg ook water toen ze klein was en het gaat echt prima met haar,
wie ben jij om te zeggen dat water niet is, tuurlijk ik heb het ook niet over veel water maar een paar lepeltjes.

Adama ik geef ook cici bebe dat vind hij heerlijk, en soep nog niet.
groetjes mascha

water is tuurlijkniet slecht we bedoelen met water paar theelepeltjes .masha ik ga ook beginnenaar    met turkse pappen   als je ook wil probrendie zijnook verkrijgbaar bijsommige turkse supermakrtken en dirksmama van waar kenje turkse soepen?

Mascha ik vind het wel een beetje raar hoe jij tegenover dirksmama doet hoor.
Zij geeft gewoon haar mening, ze zegt toch niet dat jij uit je nek kletst.
Jullie verschillen gewoon van mening en daar is niets mis mee. We worden niet voor niets allemaal anders opgevoed. Bijna elke persoon is anders opgevoed, maar dat wil niet zeggen dat de een er slechter of beter door is. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) Dus respecteer alstjeblieft de mening van iedereen ookal ben je het er niet mee eens. En dat geldt voor iedereen!

hallo marcosgirl

als je alles leest zie je toch dat ik mijn exuses aan heb geboden!
en ik vind dat je best je mening kan geven daar is dit forum ook voor maar niet op zo'n manier,
en misschien reageerde ik een beetje vel maar ja zo ben ik nou éénmaal, en ik heb mijn excuus aangeboden dus begrijp niet waar jij je druk om maakt.

groetjes

Terug
Bovenaan