wat een negatieve reacties allemaal!
nou ja veel dan
mijn bevalling is vrij goed gegaan, ja oke het deed fucking veel pijn maar ja er komt wel een kind door je muts heen haha, maar alles ging vrij snel en heb er totaal maar vanaf de eerste wee 7 uurtjes over gedaan en na 3x persen was me kleine er, maar goed daar ging het niet over het ging over de pijnbestrijding, ik ben bevallen in het st.Fransiscus ziekenhuis in rotterdam en er was van te vroen helemaal niks afgesproken qua pijnbestrijding, maar ik kreeg een infuus aan me hand en daardoor kreeg ik een middeltje wat de pijn verminderde ik kreeg een klein apparaatje in me hand en dan kon ik op een knopje drukken als ik een 'shot' er van wou om maar zo te zeggen, en ik moet zeggen dat werkt wel super, ja je word er wel helemaal suf van want elke x tussen de weeen in viel ik in slaap en dan te bedenken dat er maar 1 min tussen zoon wee in zit, maar bij 8cm ontsluiting werkt ik ontkoppelt van het apparaat om helder te worden voor de bevalling en het was ook erg snel dat ik weer helder was, dus prima spul! ik was toen destijds naar een infoavond geweest van dat ziekenhuis en toen lieten ze dus dat apparaat zien van deze pijnbestrijding het was nieuw en bijna niemand had dat nog, dus ik heb wel geluk gehad denk ik, want anders had ik de weeen echt aangekund denk ik, want bij de laatste paar weeen riep ik steeds tegen me vriend druk maar 2x hoor haha (ik had er op een gegeven moment zelf de kracht niet meer voor omdat ik nogal suffjes was) en wij maar lachen als er een wee kwam dan was ow ow ow druk maar 2x schat oef oef hahaha. maar dat was wel prettig dat ik dat gekregen heb miss moet je maar is gaan informeren wat het precies was en dat andere ziekenhuizen het ook kunnen aanschaffen!
nou dat was even mijn verhaal.
Groetjes Danielle en Dion (6weken)