Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Spannend Ashley! Ik duim mee voor jullie dat het wel een ienieminie mensje is en geen bloedpropje oid.

Heb je zelf al  een test gedaan?  

Zou  gek worden van de zenuwen denk ik...

Toi Toi Toi  

hai hai meiden,

welkom aan alle nieuwe dames!
gezellig dat jullie er ook bij komen!

ashley: wat een gedoe zeg! ik hoop op goed nieuws voor je!

ginger: heel veel succes!

bij ons is de klus week weer voorbij, hebben goed ons best gedaan!
nu geduldig wachten. dara ben ik helaas niet zo goed in.
maar het is weer niet anders...........

liefs Saar

Heel veel suc6 met wachten Saar, ik hoop dat het wachten beloond wordt.

Zelf ben ik vandaag begonnen met tempen, had het al veel eerder kunnen doen natuurlijk maar ja ergens blijf je hoop houden. Het is wel niet op de eerste dag van mijn menstruatie dat ik begonnen ben maar hoop zo al wel een beetje een beeld te krijgen, en we klussen gewoon om de dag tot een paar dagen nadat de temp om hoog is gegaan.

Vriendlief wil elke dag wel, maar volgens mij is dat ook niet helemaal goed, plus dat hij van nachtsex houd en ik dan liever slaap

Hè hè, eindelijk even tijd om achter de pc te kruipen
Nou ... de gyn heeft me vanmiddag gebeld, maar veel wijzer zijn we helaas niet geworden ben ik bang.
Ze vertelde me dat er wel hcg gevonden  was maar dit was op dit moment nog erg aan de lage kant qua waarde, namelijk 0,3.
Dit kon twee dingen betekenen.
Of omdat een zwangerschap nog heel pril zou zijn (zit vandaag namelijk pas op dag 26 van mijn cyclus) is de waarde nog erg laag.
Of dat de lage waarde komt door een hormoon aanmaak die te maken zou hebben met de eisprong die ik heb gehad.
Over vier weken moet ik nogmaals bloed laten prikken en dan wordt weer naar het hcg gekeken.
Ik zou eventueel tussentijds een thuistest kunnen doen, maar deze kan dan nog steeds een verkeerd beeld geven?!
We hebben besloten om dat toch over twee weken te doen, want als de test dan negatief is kunnen we er iig zeker van uitgaan dat ik niet zwanger ben, toch? Aangezien als je wel zwanger bent de waardes alleen maar hoger moeten worden.
Nu heb ik ff op het internet zitten zoeken naar hcg waardes en ik kan alleen waardes vinden oplopend van 30 tot in de 10000 en hoger.
Wat zou de gyn dan bedoelen met een waarde van 0,3 ?
Iemand van jullie enig idee?
Ze vertelde me dat ze een waarde van 0 t/m 0,2 als negatief beschouwen en daar zit ik op dit moment dus net boven
Ik wordt er op dit moment een beetje hopeloos van ... als het nou gewoon een kwestie van wel zwanger of niet zwanger was, dan kon ik er mee verder.
Maar nu gaat helaas de onzekerheid en het wachten door
Ik hou jullie op de hoogte en zal ook jullie verhalen en ervaringen volgen in dit topic!
Allemaal een hele dikke knuffel

Liefs,
Ashley.

Hoi Ashley en alle anderen,

Nou, daar wordt je dus echt helemaal kierewiet van, lijkt me! Wat een onzekerheden zeg! Ik kan me voorstellen dat dat supervervelend is! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt en ik zou idd gewoon over 2 weken testen! Succes ermee!

Hier verder nog alles erg spannend. Ik zou morgen mijn eerste IUI krijgen, maar het is uitgesteld, omdat mijn ei nog te klein was (13,7 mm). Ik moest dus nog maar even verder broeden en nu moet ik morgen terug voor een FM en dan 's avonds terug om een spuit met Pregnyl te laten zetten. Dan mag ik zaterdagochtend naar Nijmegen om het zaad van mijn man te laten bewerken, wat dan weer in mijn eigen zh wordt ingebracht. En daarna mogen we dus braaf 2 weken wachten op hopelijk goed nieuws. De slagingspercentage is maar 8 % en dat is dus erg klein. Een natuurlijke poging geeft zo'n 15% slagingskans....... Maar we blijven natuurlijk hopen!!

Hoe is het bij de rest? Al meer duidelijkheden??? Sorry als ik misschien wat gemist heb.......

Een zenuwachtige Ginger

hoi meiden,
weinig nieuws de laatste tijd, daarom ben ik even het overzicht kwijt, kunnen we even kort een lijsje maken met daarop wie wanneer van ons haar NOD heeft.
ik zal beginnen

als je hierop wilt reageren gewoon even op de twee ballonnen naast dit berichtje klikken.

groetjes Saar

Saar               28 jaar               ronde  19             NOD: 1 juli

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 07:45:21'));

hoi meiden,
weinig nieuws de laatste tijd, daarom ben ik even het overzicht kwijt, kunnen we even kort een lijsje maken met daarop wie wanneer van ons haar NOD heeft.
ik zal beginnen

als je hierop wilt reageren gewoon even op de twee ballonnen naast dit berichtje klikken.

groetjes Saar

Saar               28 jaar               ronde  19             NOD: 1 juli
Hopey         33 jaar                ronde 8                  NOD: 26,27 of 28 juni (25 juni 16u krijg ik uitslag over bloedtest)      

Terug
Bovenaan