Voor mamabinck

Hoi mamabinck!

lekker aan het genieten van het mooie weer?
Als het goed is blijft dat in het weekend ook nog zo!!!

Volgens mij gaan wij samen gelijk op wat de kilo's betreft. Ik zit ook al zeker op 8 kilo en ik denk al wel meer, want het is alweer twee weken geleden dat ik bij de VK ben geweest.
Waarschijnlijk moet dat bij ons gewoon zo zijn en houden we ook veel vocht vast... Ach, we zien nar de zwangerschap wel weer verder toch? de vorige keer was ik redelijk snel weer op mijn oude gewicht.

Voor ons is het wel duidelijk dat dit onze laatse zwagerschap is. Niet omdat we straks een jongen en een meid hebben, maar omdat Dave vaak van huis is en ik er dan steeds voor een paar maanden alleen voor sta. Drie kinderen lijkt me dan erg moeilijk... Ben al best wel benieuwd met twee... Dave maakt zich er soms een beetje zorgen om, hoe het tsraks zal gaan als hij weer weg moet en ik thuis achter blijf met twee kids... Ik soms ook, maar ik zie het wel tegen die tijd en we gaan er hoe dan ook door heen komen.
Dus als de beeb geboren is en ik geen Bv meer geef, kan ik echt serieus gaan lijnen, mochten er kilo's blijven zitten!!!!

Willen jullie meerdere kinderen of weet je dat nog helemaal niet?

Ik hoop dat de operatie van Binck  echt snel achter de rug is en het goed uitpakt, het is toch een enorme zorg die je nu met je meedraagt.  

Is je andere vriendin ook al bevallen?

Oja, ik heb inmiddels bij hm.com een bikinie gekocht. In een maat groter... Dat zit toch wat prettiger! Ik ga dus toch in bikinie deze zomer!!!

Tot schrijfs!

xxx Marielle

hey mariel,

Sorry, een hele tijd niets laten horen, maar we hebben het zo ontzettend druk gehad. Ben erg blij dat het nu weer rustiger is aan deze kant van de laptop!!!! Inderdaad, het is heerlijk weer en daar genieten we allemaal ook ontzettend van. Binck vindt het grote zwembad wat bij ons achter in de tuin staat helemaal geweldig dus de hele dag is hij daar te vinden.

Aanstaande maandag 18 juni wordt hij geopereerd aan zijn oogje. Morgen nog een laatste controle bij de orthoptist en dan leven we naar maandag toe. Ben errug zenuwachtig en hoop dat alles heel voorspoedig verloopt. Zondag gaan we Binck serieus voorbereiden op de OK en erwin gaat met hem mee voor de narcose. Ik trek dat nu echt niet met al die onvoorspelbare hormonen.

Mijn andere vriendin is inmiddels ook bevallen, van een dochter. De derde alweer. Ze heet Karlijn en is 53 cm en weegt ruim 8 pond. Binnen 50 minuten was de kleine er, snel he!!!! Vorige week al op kraambezoek geweest en helemaal weggezijmeld van die kleine wolk. Heerlijk. Vanavond nog met een stel vriendinnen gezellig bij haar op de thee, dus dat wordt heerlijk kletsen met z'n allen.

OOOOOOOOOOOOoh ik heb nog geweldig nieuws, Wij krijgen ook een dochter!!!! Goed he. Afgelopen dinsdag de screeningsecho gehad en de echoscopiste heeft ruim de tijd genomen voor baby om alles heel goed te bekijken. Baby doet het heel goed en de organen, hart, hersenen zijn goed in orde. Een hele opluchting. En toen ze vroeg of wij wilden weten wat het wordt, vertelde ze dus dat Binck een zusje krijgt. Ben helemaal aan het stralen. Over 3 weken moet ik terug komen bij de gyn dus dan kan hij ook voor de zekerheid nogmaals kijken.

Geweldig he. Allebei een zoon en een dochter!!!!

Als baby geboren is, laat erwin zich helpen in het ziekenhuis. Wij vinden twee kinderen genoeg. Erwin vindt het een enorme aanslag op mijn lichaam en zeker na vorig jaar zit de angst er bij ons goed in. Wij zijn dolgelukkig als onze ukken het goed doen en ze gezond mogen blijven. En een jongen en een meisje is natuurlijk helemaal een groot geschenk.

Wij genieten er enorm van!!!!

Tot typens, liefs van mamabinck.

Hee lieve mamabinck!

Ik ben ook een tijdje afwezig geweest omdat we een midweekje op vakantie zijn geweest.
18 juni (op mijn mans verjaardag)  zijn we vertrokken.  Ik heb heel die dag aan jullie gedacht...

Hoe is het met binck gegaan?? Heeft ie veel last van de operatie gehad?? Hoe gaat 't nu met hem??
Hoe hebben jullie het ervaren?? Vreselijk zeker??

Gelukkig heb ik ook super nieuws van je te horen gekregen.. Jullie krijgen een MEID!!!
Wow, wat een geluks gevoel gaat er dan door je heen he?!
Een tweede jongen zou ook fantastisch zijn, maar als je al een jongen hebt is een meid erbij toch wel een extra kadootje!!!

Dave en ik zijn gisteren in Den bosch gaan winkelen. We hebben bij prenatal haar eerste kleertjes gekocht. Zoooo schattig!!!
Een wit rompertje met lange mouwtjes, daarover heen een wit broekje met een fuchsia kleur truitje met korte mouwtjes. Fuchsia kleur mutsje en sokjes... Dat worden echt haar eerste kleertjes....
'T is echt genieten. Ook hebben we meteen wat meerdere kleertjes ingeslagen. Allemaal shirtjes in roze tinten met bruine broekjes. Geweldig!!!
Mijn meid zal ook echt meisjes achtig gekleed gaan!!!!

Verder kan ik je vertellen dat ik me heb opgegeven voor het kraamhotel. lees mijn stukje over het kraamhotel en daar staat de verdere uitleg!!!

Weet jij al waar je wilt bevallen??

Over 10  weken  ben ik al weer met verlof, ongeloofelijk, wat gaat het snel zeg....Alweer 25 weken zwanger.....

Nou, meid, ik hoop je snel te lezen en dat alles goed met julie gaat!

Dikke kus, Marielle

hey mariel,

Wat fijn om te lezen dat je een heerlijke week hebt gehad met de mannen. En nog van harte gefeliciteerd met Dave. Voor Bowen is het natuurlijk ook geweldig geweest, samen een aantal dagen er tussenuit met mama en papa. Hoe gaat het met jullie peutertje?

Binck is inderdaad vorige week geopereerd. Alles ging goed totdat hij op de operatiekamer kwam, toen was het mis. Met 4 man hebben ze Binck vast moeten houden om hem het kapje op te zetten. Verschrikkelijk gewoon!!!! Erwin kwam overstuur weer naar boven toe omdat hij Binck daar achter moest laten. Gespannen hebben we een klein uurtje moeten wachten. Een en al spanning waren we. Toen Binck op de uitslaapkamer lag, mocht Erwin weer naar hem toe en Binck raakte helemaal overstuur toen hij wakker werd. Hij trok het infuusje uit zijn hand en alle snoertjes trok hij van zijn lichaampje. Pas toen hij weer samen met ons was, werd hij rustig. Wij zijn hier heel erg van geschrokken. Gelukkig is de operatie goed gegaan en Binck is inmiddels alweer 2 keer teruggeweest voor controle. De stand van zijn oogje staat heel goed en de orthoptist is zeer tevreden. Wij moeten nu t/m vrijdag zijn oogje druppelen en dan is dat ook voorbij. Over 4 weken weer terugkomen voor controle en dan hopelijk weer iedere 3 maanden. Binck is afgelopen week heel angstig geweest; wilde niet slapen, plaste weer in zijn broek en durfde alleen maar bij ons te zijn. Heel zielig. Gelukkig zien we ons ventje iedere dag weer een beetje opknappen en zichzelf weer worden. Het heeft tijd nodig.
Hoe ging dat toen met Bowen?!

Oooooh wat heerlijk, meisjeskleding kopen. Ze hebben zo ontzettend veel voor een meisje. Dan blijf je gewoon aan de gang. Geniet er maar lekker van.

Ik beval in het ziekenhuis. Ik weet niet eens of er bij ons in de buurt een kraamhotel is. Ik zal eens rond gaan surfen op het net. Ben erg benieuwd. Lijkt me wel heel erg ontspannen. Ik ga snel je stukje lezen.

Wij hebben trouwens nog wel een afspraak gemaakt voor een pretecho. 28 juli ( dan ben ik 29 weken in verwachting ) kunnen we bij BabyView in Arnhem terecht. Precies een dag na erwin's verjaardag. Mooi cadeau toch. Binck gaat ook mee, dus heerlijk met ons eigen gezinnetje.

Afgelopen weekend geslaagd voor een badpak. Gekocht bij La Bella Vita in Arnhem. Allemaal kleurtjes, van geel, oranje, rood. Ontzettend vrolijk gebeuren. Verder nog een korte broek met shirtje en hesje en bijpassende buikband gekocht. Allemaal in het groen, supergaaf!!!! Ik maak snel een keer een foto en zet ém op deze site. Als het lukt allemaal.

Heb trouwens ontzettende snaaitrek? Komt je dit bekend voor. Ik eet alles wat los en vast zit.

Tot snel, liefs mamabinck.

Hee Mamabinck,

Wat zielig zeg voor jullie Binck... Die vervelende narcose ook...
Onze Bowen was ook helemaal overstuur toen ze dat kapje op hem moesten zetten...
De verpleegkundigen hadden ons al gewaarschuwd dat ie wrs net zo uit de narcose komt als dat ie erin ging...

Ook helemaal overstuur... Ons waren ze vergeten te roepen dus Bowen heeft helemaal alleen zonder papa op de uitslaapkamer gelegen en we horden aan zijn gehuil dat ie de gang al opgereden werd... ik ben meteen bij hem in bed gesprongen om hem te troosten. ik heb dat naderhand wel tegen die KNO arts gezegd dat ik dat echt schandalig vond...

Onze Bowen heeft ook best een tijd lang nacht merries gehad... Troost julie Binck maar goed als ie eng gedroomd heeft, zo krijgt ie mischien zijn vertrouwen weer snel terug..
Ze zijn nog zo klein om dat allemaal al mee te moeten maken he?!

Had je mijn tpic over het kraamhotel nog gelezen?? Ben benieuwd wat je ervan vindt?? En had je al ginformeerd bij jullie in de buurt?? Anders kom je ook gewoon naar de Meiboom in Tilburg, Gaan we samen puffen!!!! Hahahaha!!!

Heerlijk toch om kleding te kopen... Ik heb vorig weekend ook nog een lekkere linnen broek gekocht met een hempje en een blousse erop...

Ik ken dat ja... Dat snaaien... Nu heb ik 1 geluk (of nadeel) ik ben zo goed als helemaal suikervrij... Dus ik heb wel wat in huis van suikervrij snoep, maar ik pak nu toch sneller appels en sinasappels... Heerlijk...!!!

Maar, aankomen doe ik toch hoor. Er zitten  alweer 12 kilo's aan hoor!!!!    Ik maak me daar dus echt niet druk om!!!

Hopenlijk wordt het snel lekker 25 graden en kan je je badpak showen!!!!

Liefs en ik lees je weer!

Marielle

hoi mariel,

Jaaaaaaaaa ik heb je topic gelezen over het kraamhotel. Heerlijk lijkt me dat!!!!
Wanneer ga je daar dan naartoe? En hoelang blijf je in het hotel. Ga snel eens rondsurfen of ik ook meer info hierover kan vinden.

Zelf beval ik in het ziekenhuis. Als rond de 40 weken blijkt dat ik weer in verwachting ben van een grote baby word ik zowieso ingeleid in het ziekenhuis dus voor mij is het nog afwachten.

Ik ben zelf een ontzettende huismus dus hoop snel weer thuis te zijn met baby.

Ben wel erg benieuwd hoe Binck op de kleine zal reageren. Hij geeft mijn buik veel kusjes en knuffels en praat ook veel tegen baby. Verder gaat hij mee naar de controles van de gyn en mag hij een mooie tekening maken voor de baby welke wij dan inlijsten en op de babykamer hangen.

Ja, wat kan je nog meer doen om onze peuterpubers erbij te betrekken?!

Deze week weer op controle geweest bij de gyn en alles is goed. Kreeg weer een uitgebreide echo. Heerlijk om iedere keer weer je kleintje te zien. Hij bevestigde nogmaals dat we een dochter krijgen en wil iedere keer kijken of het toch echt een meissie is. Super he!!!!

28 juli laten wij een pretecho maken, gaan jullie dit ook nog doen? Wij krijgen dan een dvd mee met 4 kleurenfoto's en 3 zwart-wit foto's. Heb er ontzettend veel zin in.

Nu we weten dat we een kleine meid kunnen verwachten, gaan we de babykamer heel lichtroze sausen. Voor de rest hebben we witte meubeltjes en mijn moeder  kleed de wieg aan. Deze heeft mijn opa nog gemaakt en is 60 jaar oud.
Hebben jullie nog ideeen voor jullie babykamer of is de kamer al helemaal klaar?

Vorig weekend naar Babypark Kesteren geweest en de laatste spulletjes voor de baby gekocht. Nu alleen nog een geboortepakje kopen en heel veel meisjeskleding. Heerlijk shoppen.

Een dikke knuffel en liefs van mamabinck.

Heee!!!

Oooh, ik begrijp jouw geluks gevoel  zo goed... Ik voel me precies zoals jou. Ik kan jou geluk tussen de regels doorlezen!!

Na een jongen is het zooo geweldig leuk om een meid te krijgen...!! Vooral die heerlijke knullen van ons!!!

Onze Bowen roept heel de dag door dat ie "ablief een meisje" wil!!! Intussen is iedereen op de hoogte dat wij zelf weten wat het gaat worden, maar we houden het verder geheim.

De baby kamer is  donker paars met lichte wanden.  Bowen heeft ook een roze schilderij mogen schilderen (van jou afgepikt!!!) en die hangen we straks op de baby kamer. ook heb ik een roze  hoeslakentje en een roze waskussen hoes gekocht.
Dat  ligt nu allemaal  op  onze slaapkamer (de zolder) achter de schotten!!! Ook de naam hebben we in letters gekocht voor op de kamer deur. Alles ligt bij elkaar en als ik weeen ga krijgen,  ga ik op mijn gemakje alles op het kamertje hangen en leggen.

Zo ook de kleertjes. Heb al veel roze kleertjes gekocht. ook heb ik haar eerste kleertjes  al gekocht. Bij prenatal. een wit rompertje met lange mouwen, daaroverheen een fuchsia kleur truitje met korte mouwtjes, daaronder  een wit broekje. in die fuchsia kleur een mutsje en de sokjes...

Geweldig gewoon!!!!

Over het kraamhotel... Ik wil daar bevallen, 1 nachtje blijven bijkomen (Dave mag ook blijven slapen)  en dan de rest lekker thuis kramen!!! Bowen gaat lekker naar opa en oma.  Mocht de bevalling nu wat langer duren en Bowen moet de eerste nacht al naar opa en oma, gaat Dave de tweede nacht gewoon thuis slapen en kijk ik nog wel wat ik doe!

Hoe gaat het verder met je?? de kilo's komen er ook al weer lekker bij las ik... Bij mij hetzelfde verhaal. Het blijft eraan vliegen... Maar niet te druk om maken... Dit moeten we toch wel overhebben voor ons konings gezinnetje straks!!!!

Ik zelf krijg meer en meer last van mijn rug. Gisteren voor het eerst zelfs twee keer twee paracetamol genomen anders was het niet te houden. ( Ik moest werken in mijn salon en dat is zo funest, heel de dag in dezelfde houding)

Vandaag weer rustig aan doen.. Alk valt dat niet zo mee, want bij mij is de nesteldrang toegeslagen.
Heb inmiddels al Bowen zijn speelgoed schoongemaakt. Alles zit/zat onder het stof van de verbouwing...
Maar goed, hebben we nog een aantal weken de tijd voor, dus rustig aan!!!

Meid, blijf zo genieten van je roze wolk!!!!! Doe ik ook!!!!

xxx Mar.

Hee mamabinck!!

Waar ben je??
Is alles toch wel goed met je en met je gezinnetje??

Begin me toch een klein beetje zorgen te maken hoor!

Hoop snel wat van je te horen in onze gezellige topic!!!

Liefs, Marielle

Terug
Bovenaan