Voor mamabinck

hoi mariel,

Ik vind het zo gezellig om lekker heen en weer te praten over onze zwangerschap en peutertjes. Super gewoon!!!! Hier gaat het lekker. Baby doet het goed en we genieten iedere dag volop van onze kleine uk. Momenteel is ze ook druk bezig in mama's buik, geweldig gewoon.

Hoe gaat het bij jullie? Als het goed is ben jij nu 34 weken in verwachting, he? Begint nu wel spannend te worden, vind je niet? Hoe zal straks de bevalling gaan en hoe ziet de baby eruit. Ik weet dat het beter is als de kleine nog even blijft zittten, maar soms ben ik er al echt aan toe dat het allemaal begint. Hoezo ongeduldig?!

Ik heb voor Binck's verjaardag houten figuurtjes gekocht in de vorm van een eendje, een olifant, een leeuwtje enz enz. Deze heb ik samen met een ontbijtkoekje verpakt in doorzichtig folie met een strikje  + kaartje "Hoera Binck 3 jaar" er op. Niet teveel snoep dus en ook nog iets leuks voor de kinderen om mee te spelen. 10 september wordt zijn verjaardag gevierd op de PSZ en erwin en ik mogen daarbij zijn. Lijkt me echt geweldig om mee te maken. Ik neem de videocamera mee en wil echt veel filmen van onze schat.

Ik weet dat er speciale geboortezegels zijn. Voor Binck's envelopjes hebben we destijds een foto van zijn pretecho omgezet naar een postzegel en deze op de geboorte-envelopjes geplakt. Echt super gewoon. Nu hebben we een klein vierkant kaartje van geschept papier, met karteltjes en voorop komt een afdruk van baby in de kleur sepia. Heel lief om te zien en Binck vond het ook geweldig. Er komt dan nog een roze striklintje aan en dan is het kaartje klaar. Nu kopen we "gewone " geboortezegels voor het versturen.

Zaterdag kunnen we het matrasje ophalen voor ons wiegje en dan kleed ik het geheel gelijk aan. Heb er nu al zin in om ook dat voor elkaar te hebben. Hoezo nesteldrang? Heb jij er ook al z'on last van? Ons hele huis, op de keuken na, is helemaal spik en span.  Als Binck morgen naar de PSZ is, krijgt de keuken al deels een grote beurt en dan is het alleen nog allemaal bijhouden. 31 augustus gaan we nog een weekje op vakantie naar Noord-Holland en dan is het aftellen geblazen.

8 september vieren we de verjaardag van Binck en 28 september mijn verjaardag. ( ik word alweer 31 jaar). Crisis, wat gaat dat snel. Erwin is nu al 35 en loopt al naar de 40. Toen we elkaar leerden kennen was ik 18 en hij 22. Wat gaat dat allemaal snel, he. Hahahaha.

Ik duik zo lekker mijn bed in, begin nu toch wel moe te worden.

Slaap lekker en tot de volgende mail.

Dikke knuffel van Mamabinck.

hoi meissie,

Ben erg benieuwd hoe het inmiddels met je gaat? Ben je alweer iets bijgekomen van het plotselinge vertrek van Dave? En hoe gaat het met Bowen?

Weet je al meer wanneer Dave terugkomt of niet? Ik las op internet dat ze de  branden in Griekenland nu onder controle hebben dus ik hoop voor jullie dat het niet te lang meer zal duren voordat hij weer lekker thuis is.

Denk aan je en een dikke knuffel van mamabinck.

Hoi hoi!!

Als eerste wil ik je een hele fijne vakantie toewensen samen met je heerlijke gezin!!!
Ga er vol van genieten meid!!!
Ik duim voor lekker droog weer!!!!

Vandaag heb ik een telefoontje gekregen van een collega van dave. Hij vond het zo erg dat Dave nu daar zit en wij thuis hoogzwanger.. Hij gaat van het weekend dave aflossen dus dat wil zeggen dat dave zondag of maandag weer lekker thuis is..!!!

De afgelopen dagen zijn zo onzeker en stresvol geweest dat mijn energie gedaald is naar het nulpunt!!

Ik heb net verlof gekregen en het lijkt wel alsof alles er nu uit komt. ik ga dalijk lekker met Bowen is bad en daarna neem ik hem lekker mee naar mijn bed en gaan we lekker tv kijken of een boekje lezen!!! UITRUSTEN!!!!

Heb je toevallig gisteren het rtl 4 nieuws om 19.30 gezien of Nova om 22.15?
Daar was dave op te zien!!! Haha, ook heeft hij al de voorpagina van de telegraaf van dinsdag  gehaald!!!
Leuk om te bewaren vor later voor Bowen!!!

Meid, ik ben zooo moe, zou nog wel uren willen kletsen, maar ik ga in bad!!

Hele fijne vakantie nogmaals!!!!

Spreek je daarna!

Dikke kus, Mar

Hoi mariel,

Wat fijn om te lezen dat Dave intussen weer heerlijk bij jullie thuis is. Hoe gaat het nu met je. Ben je weer een beetje bijgekomen en heb je weer wat meer energie?
Hoe is het met Bowen en natuurlijk; hoe is het met je zwangerschap? Wat gaat het nu snel, he.

Hier gaat alles goed. We hebben heerlijk vakantie gevierd in Noord-Holland en gisteren hebben we de 3e verjaardag van Binck gevierd. Ons kleine knulletje is nu volledig uitgeblust en ligt momenteel op de bank te slapen. Even bijtanken dus.

We zijn regelmatig naar het strand geweest en lagen iedere dag in het zwembad. Binck wilde niets liever dan zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen.
We hebben echt genoten en vonden het heerlijk om even samen te zijn. Heb weer flink wat energie kunnen opdoen voor de laatste weekjes.

Het begint nu wel spannend te worden, vind je niet? Ik ben nu 35 weken en mag in principe over 2 weken al bevallen. Het kan net zo goed nog 7 weken duren (zoals bij Binck) dus daar stel ik me ook een beetje op in. Ach, zolang het allemaal nog goed gaat, vind ik het prima. De gyn. heeft mij er wel op gewezen dat als de baby weer zo zwaar wordt als Binck, ik ingeleid word. Maar momenteel loopt ze nog precies in de groeicurve mee, dus hier is nog geen sprake van.

Hoe gaat het allemaal bij jou? Heb je weer het idee dat baby met 38 weken geboren gaat worden, net zoals bij Bowen of denk je dat ze toch nog wat langer in de buik blijft zitten? Ik merk dat ik er steeds meer naar toe begin te leven betreffende de bevalling. Ik ben er zo langzamerhand echt klaar voor. Het kamertje is klaar, de wieg is bekleed, de box staat in de woonkamer en de baby is ingedaald. Maar om me er nu al op in te stellen, is nog wel een beetje te vroeg. We wachten rustig af.

Ga snel naar Binck toe, hij wordt nu langzamerhand wakker.

Dikke knuffel en tot snel.

Liefs mamabinck.

Hee Mamabinck,

Als eerste van nharte gefeliciteerd nog met de verjaardag van je kleine mannetje!!!
Sorry dat het veel te laat is, maar ik ben geloof nik de laatste weken erg veel met mijn hoofd bij de bevaqling en de baby enzo.. Teveel met mezelf bezig...

Heb je de  verjaardag van Binck goed gevierd? Wat heeft hij van jullie gekregen als kado? Ik kan me voorstellen dat het erg emotioneel was hoor op de peuter speelzaal.. Ik zou dat ook hebben, vooral nu tijdens de laatste loodjes van je zwangerschap.

Hoop dat het verder erg goed met je gaat, ondanks dat je te horen hebt gekregen dat je meid een flinke dame gaat worden. Wel prettig dat ze het goed in de gaten gaan houden en eventueel op gaan wekken...

De laatste dagen ben ik niet zo lekker. Erg verkouden (Bowen ook) en sinds gisteravond krampen in mijn buik. Gisteren van 17.00 tot 01.15. Toen waren ze weg. Vanmorgen ging het wel en daarna kwam het weer terug... Wrs de zogenaamde voorweeen.
Ik geloof niet dat het nog heel lang gaat duren voor onze meid zich gaat aandienen! Maar het kan ook nog 4 weken duren hoor!!!
Vanaf zaterdag mag ik in het kraamhotel bevallen, dus ik vind het niet erg als het vanaf die dag gaat komen!!!

Meid, hou je taai deze laatste weekjes!!!

Liefs, Marielle

Hoi mariel,

Logisch hoor, dat je zo met jezelf bezig bent. Hoe verder je in de zwangerschap komt hoe meer je je op jezelf gaat richten. Ik merk dat ik zelf ook steeds meer met mezelf bezig ben en met de baby en het bevallen. Overdag steek ik al mijn energie in Binck en 'savonds in mezelf.

Binck heeft van ons zowieso de nieuwe slaapkamer met bed en toebehoren gekregen. Verder hebben we Lego Duplo gekocht en Bambino Loco. Hij vindt het helemaal geweldig en is de hele dag bezig met zijn nieuwe speelgoed. Super om te zien.

Hoe gaat het met je verkoudheid? Is het inmiddels al iets minder geworden? En hoe gaat het met Bowen? Begint zijn gedrag ook zo te veranderen tov jouw? Binck is bv. heel aanhankelijk en is ontzettend veel aan het kangoeroen. Heel veel knuffelen dus en alleen bij mij willen zijn. Komt jouw dit ook bekend voor?

Ik vind het echt wel superspannend wanneer het nou echt gaat gebeuren, hoor. Kan er wel de hele dag over praten. Erg he.

Ga zo lekker douchen en dan kruip ik heerlijk mijn bed in.

Dikke knuffel van mamabinck en tot snel.

Goedemorgen!!!

Heb je een beetje lekker geslapen? Of kun je dat ook niet meer zo goed?
Ik moet vaak plassen en daarna duurt het echt een tijd voordat  ik weer inslaap, eer dat ik weer lekker lig enzo....Maar dat zul je vast herkennen..

Met Bowen is het iedere dag afwachten..De ene dag wil hij helemaal niks van mij weten en de andere dag wil hij alleen maar bij zitten en kroelen..
Ook hij is al een paar dagen niet zo in zijn humpie.. Verkouden net als zijn mammie, maar ik denk dat hij ook echt aan voelt dat er iets staat te gebeuren..Hij huilt veel en dat zijn we niet zo gewend... Ik vind het best moeilijk hoor om daar mee om te gaan .. Het enige wat ik voor mijnj gevoel kan doen is hem zoveel mogelijk troosten als hij dat zelf toelaat.

Verder gaat t hier allemaal zijn gangetje.. Gisteren een familiedag gehad op Dave zijn werk en daar moet ik dan vandaag echt van bijkomen..Mischien dat we even naar de efteling gaan vanmiddag maar dan hooguit 1,5 uur..

Morgen weer naar de VK, ben altijd wel weer benieuwd hoe het is met de kilo's.. Vorige week was ik al 22 kilo aangekomen in totaal...
Wanneer moet jij weer naar de GYN?? Dan krijg je ook weer een echo toch voor de groei van je kleine meisje? Spannend allemaal he?!

Ik ga nu lekker douchen en dan eens even beneden kijken wat mijn mannen aan het doen zijn!!

Geniet van deze zondag en geef Binck een dikke kus!!

Liefs, Mar

Eeven nog een vraagje..

Welke vitamines moeten we ook alweer in huis halen vooe pas geborenen..
Was dit nu vitamine K en D of niet??

Ik weet het echt niet meer..

xxx

Terug
Bovenaan