A
Anoniem
Guest
ooh nee toch, ik had het idee dat je zo 'n goeie kans maakte dit keer!! Wat een verschrikkelijke teleurstelling weer, zeker omdat het je laatste IUI poging was. Ik had het zo voor jullie gehoopt!! Dat ICSI is weer een nieuwe stap, daar moet je weer even aan wennenvoordat je er echt klaar voor bent, dan is die maand nu misschien wel even prettig, of misschien ook niet...wordt je geduld nog weer meer op de proef gesteld.
ICSI gaat eigenlijk best wel ver, maar ja, als daar voor jullie goeie mogelijkheden zitten! Lijkt me een heel apart idee dat ze die dag dan een al bevruchte eicel bij je geplaatst hebben, ik denk dat ik me de hele week niet meer zou durven bewegen
Ik heb zondagnacht m 'n eisprong gehad. Kan dus op zondag 29 juni misschien testen...
Hou je op de hoogte..
Sterkte
Groet, MOON
ICSI gaat eigenlijk best wel ver, maar ja, als daar voor jullie goeie mogelijkheden zitten! Lijkt me een heel apart idee dat ze die dag dan een al bevruchte eicel bij je geplaatst hebben, ik denk dat ik me de hele week niet meer zou durven bewegen
Ik heb zondagnacht m 'n eisprong gehad. Kan dus op zondag 29 juni misschien testen...
Hou je op de hoogte..
Sterkte
Groet, MOON