Waar zijn Moon en P3?

Hey Hallo daar!
Fijne vakantie gehad lees ik!   Wij zijn net het weekend naar Terschelling geweest, was wel niet zo warm (als in Griekenland) maar het was wel goed weer en er stond harde wind, dus we hebben in ieder geval goed uit kunnen waaien, haha! Nee, het was echt lekker om gewoon een paar daagjes weg te zijn, lekker ontspannen.

Tja, verder is de afgelopen week wat raar verlopen. Ik ben vanaf dag 12 begonnen met de ovulatietests, en heb geen tweede streepje gehad. Ik heb vorige week wel een keer getempt, omdat ik vermoedde dat ik een blaasontsteking had, en toen had ik (op dag 13 of 14 geloof ik)   iets verhoging (36,7 ipv normaal 36,5) maar zoals ik al schreef denk ik dat dat kwam door die ontsteking. Daarvoor ben ik cranberrysap gaan drinken(beetje alternatieve geneeswijze, maar had gehoord dat dat zou kunnen helpen), heb verder geen urine laten controleren bij de dokter ofzo. Na een dag was het ook al weer een stuk beter, vraag me dus af wat het nu geweest is?!?!
De ovulatietesten bleven dus maar 1 streepje aangeven, dus ik ging er al vanuit dat ik geen eisprong zou krijgen, of dat het pas veel later zou gebeuren. Nu dacht ik vanmorgen, laat ik voor de zekerheid eens tempen, en ja hoor...verhoging!!! 36,9  
En we hebben de afgelopen 5 dagen niet geklust (kwam er niet van) aaahhhhrrrgggg!!!
Ik vraag me af waarom die ovulatietests niks hebben aangegeven, en ook vraag ik me af wanneer de eisprong uiteindelijk geweest is.(was het dan toch al toen ik 36,7 had???)   Ach, het maakt ook niet veel meer uit, de kans is nu toch verkeken.
Volgende week maandag de 18de hebben we nog een afspraak bij de gyn. en de vrijdag/zaterdag  daarna moet ik dan ongeveer ongi worden. De volgende poging is dan begin september via IUI.

Goh, jij staat nu voor weer wat nieuws. Natuurlijk ga ik ook voor jou heeeeeeeel hard mee duimen dat het nu eens gewoon gaat lukken!!!!! Afgesproken!!!!!

Nu nog een weekje genieten van de vakantie, en het prachtige weer in  Nederland!
En jij SUCCES van de week....
groet, MOON  

Hoi Moon, volgens mij heb je toch nog een beetje geluk met het weer in je vakantie. wat volgens de berichten zit er een lekker weekend aan te komen.
dat zou nog wel even lekker zijn.

hier weinig nieuws. heb inmiddels 8 dagen nu spuiten gehad om de cyclus stil te leggen.
volgens de normale cyclus had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. maar nu nog niets te bekennen.
heb gisteren voor de zekerheid even naar de gyn gebeld om te vragen of het normaal was met die spuiten of je dan overtijd zou zijn, en idd, het kon wel tot een week later komen.
dus nu nog even afwachten. als ik een week overtijd ben gooi ik denk ik toch maar even een testje tegenaan. maar ik ga nergens vanuit hoor. ik heb de hoop dat het de laatste keer voor de ICSI zou lukken al een hele poos geleden laten varen.
nu we echt besloten hebben om voor de ICSi te gaan, heb ik er wel vrede mee, als dat de enige manier is om onze wens te vervullen, dan moet het maar.
we zijn er aan begonnen en nu maken we het ook af.

het enige echt enge vind ik toch die punctie. daar zie ik zooooooooo tegenop.
maar daar ga ik nu nog maar even niet aan denken.

zo, en nu aan het werk, moet een geboortekaartje gaan maken ( voor een vriendin) grrrrrrrrrrrrr. maar goed, is ook wel weer leuk om te doen.

tot snel.
x saar

hoi Saar,
We zijn vanmorgen bij de gyn geweest. Binnen 10 minuten stonden we weer buiten...was allemaal wel duidelijk hoe we nu verder gaan. Het was nog wel even spannend of ik de komende cyclus al de eerste IUI poging zou kunnen gaan doen, want de afdeling is per 1 september pas weer open, maar 1 spetember is als het goed is voor mij dag 10 en het kan dus allemaal net, dus heb ik weer clomid meegekregen en een afspraak gemaakt voor maandag 1 september voor een cyclus echo. Ook wij hebben er nu wel vrede mee dat we met IUI gaan beginnen, heb er goeie hoop op dat het daarmee dit jaar nog gaat lukken (wat natuurlijk wel een beetje gevaarlijk is)
Nu moet ik van de week (denk vrijdag of zaterdag) eerst nog ongi worden, ik had al geschreven dat ik denk dat we deze ronde geen kans maken omdat de ovulatietesten geen tweede streepje hebben aangegeven, maar ik ws. wel een eisprong heb gehad, maar we er dus niet optijd bij zijn geweest met klussen. Soms dwaal ik wel even af naar het feit dat ik op dag 13 ineens verhoging had waarvan ik dacht dat het misschien door een blaasontsteking kwam, maar dat het misschien toch iets met de eisprong temaken heeft gehad. Volgens mij hebben we dag 11 of 12 nog wel geklust, dus dan is er toch en kleine kans, denk ik dan dus!! wordt helemaal gek van mezelf, en weet dat ik dat allemaal niet moet denken, maar soms kan ik er gewoon niks aan doen. Afwachten maar weer...

Morgen beginnen we allebei weer met werken, heb wel weer zin om te gaan.. het weer is toch niet o best op dit moment, dan kun je maar beter gaan werken.

En..ben je al ongi geworden?? Tja, je hebt natuurlijk altijd wel een beetje hoop dat het toch gelukt is, dat is ook niet erg toch? maar met die spuiten die je van de week al gezet hebt om je hormonenhuishouding stil te leggen, zou je daarmee niet een eventuele bevruchting kunnen aantasten??  

Hou je op de hoogte..
Groet, Simone  

Hoi Moon,
oh fijn dat je meteen kunt beginnen zeg, het is heel frustrerend om lang te moeten wachten. we hebben nu wel lang genoeg gewacht toch?
ik hoop je meteen een succesverhaal hebt over een paar weken.
ach en hoop houden moet, iedere ronde weer. we moeten gewoon een beetje positief blijven hoe moeilijk dat ook is.

Hier nog steeds geen RD. het zit er wel aan te komen denk ik. beetje raar gevoel in mijn buik. heb ook gevoelige/ pijnlijke borsten en opvliegers. grrrrrrrrrrr. staat in de bijsluiter van de decapaptyl als bijwerking. dus tja. het kan nog alle kanten op.

heb het na gevraagd of het kwaad kon als het eventueel gelukt zou kunnen zijn, en ze verzekerde me dat het geen kwaad kon.
dus daar ga ik maar van uit.

x saar

Nou Moon, woensdag zijn de RD gekomen, een week te laat, maar eindelijk waren ze er dan toch. heb woensdag meteen een afspraak bij de gyn. en daar kon ik gisteren al terecht voor een uitgangsecho. dat moet de eerste tweede of derde dag van de menstruatie. niet prettig, maar gelukkig is het al weer bijna voor bij, en hopelijk de laatste keer voor de komende 9 maanden.
maar goed nog niet te veel hopen. ik moet nog doorgaan met de decapeptyl, en heb nu ook Gonal F erbij gekregen. dit moet ik tegelijk spuiten met de deca... en nu woensdag weer terug. de gyn heeft gezegd dat het in de week van 1 t/m 5 september gaat gebeuren. maar wanneer is nog een verrassing.
hij heeft gisteren meteen gekeken, hoeveel hele kleine eitjes er nog zaten links en rechts, hij telde er tot nu toe 18 dus dat moet goed komen toch????

we hebben 38% kans dat het gaat lukken, met cryo's is de kans kleiner. maar hopen dat er een toppertje bij komt en dat het in 1 x gaat lukken!

dus woensdag meer.....

Hoe staat het er bij jou voor????

x saar

zozo, jij gaat een spannend weekje tegemoet!! Wat een toestand zeg, met al die verschillende dingen om te spuiten.   Nou, met 18 potentiële eitjes moet het toch een keer gaan lukken, ik hoop het voor je.

Ik ben nogsteeds niet ongi geworden, maar m 'n temp is wel laag...hoewel: ik had verhoging tot 36,9 vlak nadat ik m 'n eisprong gehad zou moeten hebben, maar vorige week toen ik een paar keer getempt heb was m 'n temp 36,4 en een keer 36,6. Vanmorgen nogeens getempt, was m 'n temp 36,7. Hier snap ik natuurlijk niks van, zal wel niet met een eventuele zwangerschap te maken hebben (geloof er niks van)   maar ergens ver in m 'n achterhoofd speelt toch wel de gedachte van...misschien is 't batterijtje van m 'n thermometer wel bijna leeg.
Heb  zondag een test gedaan, negatief natuurlijk.
Nee, ik denk eigenlijk dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, en dat daardoor m 'n temp wat schommelt en ik daarom ook nog niet ongi ben geworden. Met vlagen rommelt het  wel wat in m 'n buik, al sinds  afgelopen donderdag, maar is ook weer geheel verdwenen en sinds vanmorgen weer wat aanwezig...zou het dan toch vandaag??
ik hou je op de hoogte,
en jij succes van de week..
Groet, moon

Hoi Moon, hoe staat het ermee, hoop dat je nog steeds niet ongi bent, en dat je inmiddels een positieve test in handen hebt! laat je me even iets weten?
ben zo benieuwd!

Gisteren zijn we weer bij de gyn geweest.
Er zaten rechts 10 eitjes van 12 mm en links 6. het gaat dus de goede kant op. voel me soms wel een beetje opgeblazen en heb regelmatig steekjes in mijn buik. maar het gaat nu ook wel erg snel. de gyn vond het er goed uit zien allemaal.
We hebben nu maandag middag weer een afspraak. en dan zal er wel een datum geprikt worden wanneer de punctie plaats gaat vinden. spannend!
nog even volhouden met de hormonen dus.
Mijn buik is helemaal lek geprikt! bont en blauw. ik kan daar op de een of andere manier niet zo goed tegen. ik let nu wel op dat ik de ene dag links prik en de andere dag rechts.
maar het komt goed! even geduld nog!

ik hou je op de hoogte.

x Saar

hoi Moon,
Ik ga je even op de hoogte brengen hoor.
Gisteren weer bij de gyn geweest.
En wat een score zeg!
er zitten nu 12 eitjes van 22 mm rechts en 10 eitjes van 20 mm links.
En ja ik voel me inmiddels net een ballon. er zit noral wat vocht in mijn buik, en alles staat flink op spanning.
mijn borsten zijn helemaal dramatisch. heel gevoelig en pijnlijk. maar goed.
22 eitjes hadden we niet verwacht. en de gyn was hier heel blij mee.
heb gisteren de laatste 2 spuiten gezet.
vanavond om precies 23.00 2 ambullen pregnyl, en dan donderdag om half 10 is de punctie. dan gaat het dus echt gebeuren. waarschijnlijk is dan zondag de terug plaatsing. ik hoop echt zo ontzettend dat alles goed gaat.
heb ontzettend medicijnen gekregen om je baarmoeder te laten denken dat ie zwanger is. zo raar dat dit allemaal kan.
echt onvoorstelbaar. het enige nadeel is dat die vaginaal  ingebracht moeten worden. maar liefst 6 per dag . arghhhhhhhhhhh
maar ook dat hebben we er voor over.

De gyn vertelde wel dat we met deze score wat meer pijnstillers krijgen, pfieuuuuuuuuuuwwwwwwwwww
de assistent vertelde mijn man, dat ie moest verwachte dat ie met een dronken vrouw naar huis moet. ha ha
het gevoel zou zijn dat ik 3 roseetjes in 10 minuten zou drinken.
Nou doe mij maar hoor!!!! dat is lang geleden!

maar goed. je hoort het wel, ben al weer een beetje positiever gestemd.
het moet toch een keer goed komen?!?!?!?

Hoe staat het bij jullie? nog nieuwe ontwikkelingen???

ik spreek je donderdag weer!
x Saarj

Terug
Bovenaan