Waar zijn Moon en P3?

Hoi Moon, wat is het alweer lang geleden dat je hier geweest bent zeg!
ik hoop dat alles goed met je is.

het was weer een spannende dag vandaag.
We waren allebei zoooooooooooo zenuwachtig vanmorgen.
Vandaag was de dag van de punctie. en gelukkig heb ik het overleefd.
pffffffffffiiiiiiiiiiiii eeeeeeeeee uuuuuuuuuuuu wwwwwwwwww
Mijn mannetje was er gelukkig bij, en mijn gyn was heel erg voorzichtig met me.
Heeft me volgepompt met valium.
dus was flink "aangeschoten" !
het is niet meegevallen, maar ook niet tegen gevallen.
Het is was te doen. maar het deed ook wel erg pijn.
Maar ja wie a zegt moet ook b zeggen toch.

Er is wel een hele mooie score uitgekomen.
De gyn heeft 23 eitjes eruit gehaald en hij was hier erg blij mee.
en wij natuurlijk ook.
nu zijn ze als het goed is bevrucht. en zondag morgen mogen we bellen voor de terugplaatsing. zoooooo spannend allemaal.

en dan maar hopen duimen en bidden voor een goede afloop, dat deze ellende afgesloten wordt met een mooi lief en gezond wondertje!

ik ga weer lekker op de bank liggen, alles is nog een beetje beurs.
Ga me lekker laten verwennen door mijn schatje.

tot snel
xx Saarj

Hey Saar,
sorry sorry sorry, dat ik al zolang niet meer hier ben geweest...
'k zal even uitleggen waarom... Helaas geen goed nieuws,
werd maar niet ongi, drie keer een test gedaan, waarvan één op de nod, één 5 dagen daarna, en toen heb ik ook contact met het z'huis opgenomen, want die test was ook negatief.  
Zij raadde me aan om nog een week te wachten, en dan nog eens te testen als ik nog niet ongi was geworden, en bij een negatieve test weer te bellen zodat ze me een kuurtje provera voor kon schrijven om zeker te zijn dat ik binnen 10 dg. ongi wordt.   Dat was afgelopen woensdag, en dus weer een negatieve test.
Ik wist al wel voor mezelf dat het niet raak was... heb tussendoor nog een paar keer getemperatuurd en m 'n temp bleef nu laag dus ...   Ben dus woensdag begonnen met Provera om de menstruatie op te wekken. Daar zit ik nu dus nog op te wachten.
Had even voor mezelf geen reden om op deze site te gaan, maar, nogmaals, sorry voor even die weinig belangstelling!!!

Wauw zeg!!! 23 eitjes, super. En vandaag heb je mogen bellen voor wanneer de  terugplaatsing  gaat zijn....EN!!!!???!??!!
Ben blij voor je dat je nu weer wat positiever erin staat, was wel een verschrikkelijke rotperiode die je het afgelopen ruim half jaar door hebt gemaakt.
Hopelijk verandert dat nu.
Ze gaan twee bevruchtte eicellen terugplaatsen, of niet?? En wat gebeurt er dan met die andere 21 eitjes? Gaan die bevrucht, of onbevrucht de vriezer in?? (niet niewusgierig ofzohaha) Ik ga echt voor je duimen van de week, en hou je vanaf nu weer wat eerder op de hoogte van mijn toestand...
Als ik nu ongi wordt, dan moet ik gewoon op dag 3 starten met clomid, dag 10 naar 't z'huis voor de folikelmeting en wanneer rond dag 14/15 het eitje groot genoeg is, dan pregnyl spuiten en  onderga ik m 'n eerste IUI-behandeling...
ik laat je je wel weten....
Hou je me op de hoogte van de week (ik beloof te checken of er weer een berichtje van je is..)
Groet, MOON

Hoi Moon!

ik was er al bang voor dat er iets aan de hand was. dus ik dacht ik blijf gewoon tegen je kletsen, je komt vanzelf wel weer een keer kijken.
Maar wat klote zeg.
En wat gemeeeeeeeeeeeeeeen!
echt niet leuk. dat je lichaam soms zo raar kan doen he. echt balen.
nu maar hopen dat je snel ongi wordt, en dat je dan verder kunt!

ik ben een paar dagen weggeweest, voor mijn werk. daarom heb ik nog geen berichtje achtergelaten!

Maar goed hier komt het!

Zondagmorgen mochten we idd bellen voor de uitslag. en om te horen of er iets geplaatst zou worden.
Van de 23 eitjes waren er maar liefst 16 bevrucht! dit was een hele mooie score volgens de gyn! we waren zo zenuwachtig!
We mochten om om 11.10 komen voor de terugplaatsing.

We hebben het er de vorige keer heel lang met de gyn over gehad over 1 of 2 terug te plaatsen.
We hebben toen besloten voor de 2 tenzij regeling.
dat houdt in dat ze er 2 plaatsen tenzij te er 1 hebben van top kwaliteit!
de risico's voor mij en voor de 2 embryos werd dan volgens hem tegroot.
en wij zijn al heeeeeeeel blij met 1 gezond kindje.

En aangezien er 1 topper bijzat en 4 heeeeleeeeeeeee goede hebben we er 1 laten plaatsen.
dat ging wel oke.
even slikken, was zooooo zenuwachtig!

ben sinds de punctie bezig met de vaginale medicijnen, en ik begin er al aan te wennen. dit moet ik doen tot de 19de en ik mag testen op 23 september.

en het wachten duurt nu weer zo lang.

Ben dankzij de medicijnen 2,5 kilo aangekomen in een paar dagen tijd. grrrrrrrrrrr
maar ook dat neem ik er maar bij.

gisteren hebben we een brief binnen gerkegen dat van de 15 overgebleven embryo's er 6 geschikt waren om in te vriezen.
ze moesten weer aan andere eisen voldoen, vandaar dat er maar zo weinig over gebleven zijn.

maar ik hoop dat deze lekker blijft zitten en dat we de 23 ste een positieve test hebben!!!!

ik hou je op de hoogte!

Liefs Saarj

hoi hoi,

wauw wat spannend!!!!  'k leef helemaal met je mee!
Inderdaad hopen dat het nu eens een keer lukt en je lekker kunt gaan genieten
Ik duim voor je, Groet, Moon

oh...ben nog niet ongi, pffff

hoi Saar,
Bijna een week na je inseminatie! hoe is het nu met je?

Ik ben nog niet ongi geworden, baal er van, en nog vervelender begin ik nu weer af en toe te denken... is het misschien toch raak. Wordt gek van mezelf want het kan natuulijk gewoon niet (denk ik) Ik heb provera gebruikt, dus...
Maar het zal een dezer dagen wel komen, na   het kuurtje kon het nog drie tot zeven dagen duren, donderdag is dag zeven.
Als ik zaterdag het nog niet ben dan maar weer eens testen, maar dat zal wel niet nodig zijn. pffff laat het me nou maar gewoon worden, dan ben ik van die onzekerheid en onzinnige gedachten af,
hou je op de hoogte,
Moon

hoi,
Hè hè!!! eindelijk ben ik vanmorgen dan ongi geworden.
Door het hieronder staande dacht ik dat als ik het zou worden, ik misschien toch wat verdrietig/teleurgesteld  zou zijn, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar opgelucht dat ik het ben geworden, en de provera dus toch gewoon goed heeft gewerkt. Ik begon te twijfelen of de prevera wel goed zou werken,  of dat  ik misschien nog weken zou moeten wachten en misschien nog een kuurtje zou moeten krijgen
Tja, als je zo in onzekerheid zit en aan het wachten bent, dan schieten allerlei gedachten door je hoofd

Hoe is het nu met jou??
Groet, Moon

Hoi Moon,
hier gaat het helaas niet zo goed.
Ben zaterdag ongi geworden.
We hadden zo'n goede hoop.
Maar het is weer op een dikke vette teleurstelling uitgelopen!
en het zit even heel hoog allemaal. we hadden een topper, en alles zag er goed uit en toch is het ons niet gegund. echt klote! we balen er zo van!
g #$%#^ e

volgende week dinsdag weer afspraak, voor een evaluatie gesprek. dus deze maand gebeurd er waarschijnlijk weinig, maar eerst even tot rust komen nu.

wanneer moet jij weer naar de gyn?

tot snel
x saar

Hoi Saar,
Jeetje wat rot voor jullie! en dat al zaterdag!!
Hopelijk kun je je er snel weer overheen zetten en doorgaan. Bij veel van de icsi-behandelingen gaat het de eerste keer niet goed, toch?  
Maar...kom inderdaad eerst maar eens tot rust, al die hormonen die je hebt moeten nemen en alle spanningen eerst even kwijtraken. Sterkte!

Ik moet komende maandag weer voor een eerste echo voor folikelmeting. Denk dat de eisprong en dus de IXI volgende week vrijdag of zaterdag gaat zijn.
Groet, Moon

Terug
Bovenaan