Waar zijn Moon en P3?

Ooohh wat fijn voor jullie!! kan het gelukkig allemaal doorgaan!!
Ja, spannend hè als je er weer zo dicht bij zit!
Ik voel me nu al zo zenuwachtig soms, wat al weer een paar maanden geleden was omdat de vorige cycli niet goed verliepen. Nu weet ik weer helemaal hoe het voelt!
Ik weet het niet hoor, ik voel soms m 'n hele lijf tintelen,   m'n buik voelt vandaag ook aan als bij de menstruatie. beetje krampjes, veel plassen(of het gevoel dat ik moet), ook een beetje richting duizelig af en toe. En ik meen ook soms m 'n borsten te voelen.
Ooooohhh als  m 'n lichaam me maar niet weer voor de gek houdt!!!!!!
In principe is volgende week zondag, de 19de m 'n nod, maar de fertiliteitsmedewerkster raadde aan om dan nog een paar dagen te wachten. Ik dacht eerst, dan testen we wel de zaterdag daarna, de 25ste, maar volgens mij hou ik het echt niet zolang vol, haha!!
Ach, woensdags zal toch ook al wel lang genoeg zijn?? doen we gewoon...mits ik natuurlijk niet al ongi ben geworden, pffffffffff

Nou, ik ga voor je duimen van de week!!!
Groet, MOON

hoi,
Nog even een update.. ooohhh ik ben er veel te veel mee bezig, kan er niks aan doen!!!
Maar hoe kan ik die steken in m 'n buik en die spanning in m 'n borsten nou negeren???
Het is er echt... die pijn in m 'n borsten, wordt ook wat erger sinds vandaag. Ook dat zware soms wat weeige  gevoel in m 'n buik, met gevoel van ongi gaan worden en veel plassen.   In m 'n achterhoofd zegt een stemmetje wel steeds dat ik rustig af moet wachten en er niet teveel van moet denken, maar ooohhhhwww ik kan er niks aan doen dat ik nu toch ook wel hoop begin te krijgen.
Nog een ruime week wachten tot ik ga testen...maar als ik zondag niet ongi wordt, dan hou ik het denk ik niet meer, haha!!

groet, moon

HE Moon,

wat duurt de tijd lang he! wat spannend zeg bij je, probeer er toch maar een beetje rustig onder te blijven. ik weet dat het niet gaat om er niet mee bezig te zijn! ik hoop zo dat wat je voelt echt is!
ik zou denk ik zondag meteen testen ha ha.
Zou het echt niet volhouden om dan nog een paar dagen te wachten.
moet wel zeggen. dat de laatste keren ik niet heb durven testen. gewoon omdat ik het gevoel had niet ongi , dan is er nog hoop.
ik duim nog steeds heel hard voor je!!!

hier loopt de spanning ook al hoog op, vandaag worden er 2 eskimo's uit de vriezer gehaald. owwwwwwwww als ze maar goed ontdooien. ben nu al zenuwachtig voor morgen.
we moeten om 9.15 bellen om te horen hoe ze ontdooid zijn en hoelaat we in het ziekenhuis moeten zijn. wat een gedoe zeg!   heeeeeeel ergggggggg spannend!

tot snel

x saar

He Saar,
En.. hoe is het gegaan vandaag?? Zijn de eskimootjes goed opgewarmd? Ik hoop het voor je...wanneer is dan de terugplaatsing?? ...geweest??)

Hier nogsteeds last van een zware buik, steekjes e.d en ook op sommige momenten erg pijnlijke borsten.   Hoewel natuurlijk zondag m 'n nod is, is vandaag dag 28 (IUI op dag 18)   Dit vind ik toch wel een soort van mijlpaal... geeft goede moed dat ik vandaag niet ongi ben geworden (nog niet tenminste)
Ik heb zaterdag op zondag een slaapdienst (werk in de zorg in een 24 uurs woning voor verstandelijk gehandicapten) en kom dan zondagochtend rond 8.30u thuis... mijn man motorcrosst als hobby en gaat zondag ook een rit rijden, is dan bijna de hele dag weg, pfff zit ik in m 'n eentje te wachten of ik wel of niet ongi wordt!! Maarja. ik wil ook niet dat 'ie al z 'n hobbies en dingetjes steeds maar gaat afzeggen voor de eventuele zwangerschap..daar duurt het allemaal al ietsje te lang voor..stel je voor dat we de afgelopen twee jaar niks meer hadden ondernomen...ik zou gek worden!!

Tja, 1 november zijn we dus al twee jaar bezig. Een hele tijd! je moet er gewoon niet te ver over nadenken wat er in die twee jaar allemaal al had kunnen gebeuren!! ik had al wel zwanger kunnen zijn van een tweede!! (nou ja, bij wijze van spreke dan, hihi)

Nou, nog een paar daagjes wachten,
Hopelijk gaat het goed met je..
Groet, Simone

He Moon, wat spannend dat er allerlei verschijnselen zijn. ik hoop voor je dat het een goed teken is! ben heel benieuwd of je het volhoudt om pas volgende week te testen.

hier ook even een update:
Ik heb gisteren om 9.15 naar het ziekenhuis gebeld.
Ze vertelde me toen dat er van de 6 eskimo's 2 ontdooid waren, en ze waren allebei goed voor terugplaatsing. we moesten ons gisteren om 11.20 melden. en toen zijn allebei onze eskimo's geplaatst. heel spannend weer,
Vandaag nog een pregnyl zetten, en dan wachten tot de 28ste, dan mag ik testen.
weer gedlud hebben dus. oww bij jou zit het wachten er al bijna op!
pffffffffffffffffffffffff dat is echt 1 van de ergste dingen. dat wachten.

ik hoop snel goed nieuws van je te lezen.
Tot snel met hopelijk van deze kant ook allerlei verschijnselen!

liefs Saar

Hey hoi,
Aaahh!! fijn zo! geeft weer nieuwe hoop nu er weer iets positiefs is gebeurt, niet dan?

Bij mezelf weet ik het zo net nog niet... sinds gisteren neemt het gevoel dat ik eerder beschreef een beetje af... nog wel wat gerommel in m 'n buik, maar lang niet zo veel als van de week. Heb wel wat last van m 'n maag en darmen, maar dat kan ook van de spanning komen.   Ik wil zooooo graaaaaag niet ongi worden. Morgen is m 'n NOD. Oooh ik hou het bijna niet meer.
Misschien wat meer uit zelfbescherming ben ik er niet meer zo zeker van dat het gelukt is... ik bereid me er alvast op voor dat ik morgen ongi ga worden, komt de klap misschien niet zo hard aan  zucht!!

Succes meid, en ik hou je op de hoogte,
Groet, Moon

owwwwww moon wat spannend vandaag! ik hoop ook dat de RD zich niet melden.
je moet de hoop nog niet opgeven he!   blijven duimen dat het goed komt. hoop snel een goed berichtje van je te lezen!

hier gaat het zijn gangetje. ik heb wat kwaaltjes maar weet niet of het echt is of dat ik het me inbeeld. tja zo raar dat omdat je iets zo graag wil je lichaam gaat denken dat het waar is.... of zou het toch?!?!?!
moet nog iets meer dan een week wachten. heel spannend!!!!!!!!
we moeten toch een keer geluk hebben?

laat je snel iets weten?

Liefs Saar

Aaaahhhhh ik ben gewoon al een hele dag overtijd!!!! Ben dus op dit moment nog niet ongi...
Natuurlijk hou ik het niet meer van de spanning. Gelukkig vandaag de hele dag gewerkt, en erg druk geweest zodat ik er niet constant mee bezig kon zijn.
Dit wordt wel bemoeilijkt doordat ik sinds gistermorgen behoorlijk last heb van m 'n buik, en gisteren ook van m 'n rug. M 'n rug voel ik vandaag nog nauwelijks, en ook het ongi-gevoel in'm 'n buik is wat verminderd. Ga nog wel wachten met testen, ben veel te bang voor teleurstelling, en bereid me erop voor dat ik alsnog ongi ga worden, dat het er nu nog niet is omdat ik zo in spanning zit.
Sinds donderdag was alle gevoel die ik steeds had sinds vorige week zondag weg, maar volgesn mij voel ik vandaag wel weer m 'n borsten. Weet eigenlijk niet hoe dat moet voelen, als je last krijgt van je borsten, is dat oppervlakkig, zeg maar als je er al naar kijkt, of kan dit ook wat dieper van binnen zitten, dit is bij mij nl. het geval.
Nou ja, ik moet gewoon nog even geduld hebben...

maar, ik ben gewoon overtijd!!! dit geeft natuurlijk wel hoop...
hou je op de hoogte. waarschijnlijk woensdag testen, als ik het zolang uithou

Groet, Moon

Terug
Bovenaan