Waar zijn Moon en P3?

oh moon, wat maak je het spannend zeg.
ik hoop dat je nog steeds niet ongi bent!

ik heb door de dag heen steeds wat prikjes/steekjes in mijn buik, heel laag in mijn buik, en 's middags en 's avonds vlagen van misselijkheid. 's morgens eigenlijk nergens last van.
maar hopen dat het goed komt.

wacht je nog steeds tot morgen met testen?

laat je me iets weten?

succes liefs Saar

Hoi hoi,
Ik heb niet zoveel tijd, maaaaaarrrrr ben nogsteeds niet ongesteld geworden!!!
Vind het zo spannend!! Morgenochtend wil ik testen, ben de rest van de woensdag vrij, wat wel fijn is, bij welke uitslag dan ook.   Ben wel bang dat het allemaal op niks uitdraaid hoor, ik begin nu wel steeds meer te geloven dat het gelukt is, dus als het toch niet zo blijkt te zijn, dan zal de klap erg hard aankomen, denk ik.
Ik blijf wel wat voelen in m 'n buik, beetje gevoel alsof ik ongi ga worden, verder niet veel.
Ja, gisteravond voelde ik me wat misselijk/duizelig, maar dat kan ook van de spanning komen.   Wat me verder opvalt is dat ik moeiteloos kan poepen (sorry) iedere dag, terwijl ik normaal gesproken gemiddeld 5x per week met een beetje moeite moet. Het borrelt ook wat in m 'n darmen en m 'n maag voelt ook wat zeurderig aan, maar dat is denk ik echt wel van de spanning,. Je leest wel dat zwangeren laat in de zwangerschap last krijgen van hun maag, en oprispingen, maar om dat nu als teken te zien...daarvoor is het nu natuurlijk wel erg vroeg, lijkt me!
Hou je op de hoogte, maar moet straks gaan werken tot 21.00u, dus vandaag lukt denk ik niet meer,
Groet, MOON

oh ja, dat wat jij schrijft over prikjes en steekjes heel laag in je buik, dat herken ik wel, maar volgens mij begon dat bij mij zo'n week na de IUI. Weet niet of het bij het terugplaatsen van cryo's allemaal wat sneller verloopt??!!? Omdat jij als ik het goed begrijp ook al vrij snel je uitslag verwacht. (minder dan 14 dagen) Of niet??
succes in ieder geval,
Lijkt me leuk als we beide tegelijk nu eindelijk eens naar het zwangerforum kunnen
groet..

en en en ?????
ik ben net zo ongeduldig als jij!
Ik hoop dat je inmiddels de uitslag hebt, en dat je goed nieuws voor me hebt!!!

met ICSI gaat het idd wat anders , ik mag dinsdag testen.
maar zondag is mijn NOD.
ze beginnen te tellen vanaf de dag van de eisprong, en dan op dag 4 is de terugplaatsing. dus een paar dagen daarna kunnen de verschijnselen er al zijn.

Ik ben zo benieuwd of het echt is allemaal?!?!

oh moon, ik hoop snel iets van je te horen.

liefs Saar

hey hoi,
vanmorgen getest...negatief   zucht. Ik begin nu soms  toch wel te twijfelen of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad, ondanks de pregnyl. Stom misschien, komt ook wel door al dat wachten, piekeren en de ongeduld. Op andere momenten denk ik nee, wat was dan dat gevoel dat ik vanaf een week na de IUi kreeg, en afgelopen zondag op m 'n nod voelde ik me ook knap beroerd met dat weeige gevoel in m'n buik, maar nog ben ik niet ongesteld...waarom?!?!   Tot nu toe is dat ongi gevoel nogsteeds wel aanwezig, soms wat meer soms wat minder. Ik heb natuurlijk maandag en dinsdag gewerkt, druk geweest, dus toen heb ik er een tijd niet bij stil kunnen staan. Vandaag en morgen ben ik vrij, dus dan heb ik veel meer tijd om er over na te denken, wat erg frustreerd kan ik je vertellen.
Nou, ik denk dat ik zaterdag pas weer ga testen, als ik dan niet toch al ongi ben geworden,
Laat snel weer weten hoe het gaat...
Groet, Moon

Oh meisje! wat een gedoe zo zeg!
je moet toch nog echt even geduld te hebben. en probeer nog niet te veel te piekeren. het is moeilijk, ik weet het. Maar maak je niet gek. en wacht gewoon af. het kan nu nog alle kanten op.
Het klonk allemaal zo positief. dus probeer nog hoop te houden.

hier alles zijn gangetje, wordt langzamerhand wel stapelgek van mezelf, maar ja, je weet het he, ook daar kunnen we niks aan doen ;) !!!

Morgen lekker op pad met een vriendin, es even wat leuks doen, en lekker samen eten. es een keer zonder mannen! girls day out!
ik duim nog steeds voor je, en kijk uit naar een nieuw berichtje!

Liefs Saar

hoi Saar

Hier nog steeds niks!! Tenminste, als je de zenuwen, krampjes in m 'n buik, moeheid, vol gevoel en mindere eetlust, vanmorgen wat slecht inorde / richting misselijk, niet meeteld.
Ooohh ook ik wordt helemaal gek van mezelf!!   Ben ook soms wat emotioneel, van alle spanning, ik kan het op dit moment ook niet meer loslaten, want ik voel natuurlijk constant vanalles, kan er niet omheen. Een flinke huilbui lucht dan wel op, haha!!

Heb je een leuke dag gehad gisteren met je vriendin? Is wel eens lekker toch...zonder de mannen. Heerlijk zo 'n dagje lekker weg!
Tweede weekend van nov. gaan wij met z 'n zessen een weekendje naar maastricht, heb ik ook helemaal zin in, al gaan we dan dus wel met de mannen, ook wel leuk hoor!
                                            Hoe voel jij je nu verder??

Vannacht slaap ik weer eens op m 'n werk, en ben dus morgenochtend niet thuis,
Testen wordt denk ik of morgenavond, of zondagochtend,
Hou je op de hoogte,
Groet, MOON

oh ja, ik moet ook vreselijk vaak plassen!!! zeker wel twee keer per uur!!!

Terug
Bovenaan