hey saar,
Hier helaas ook slecht nieuws . Ik heb maandagochtend voordat ik uit bed stapte maar eens getempt. Weet vanuit het verleden wat m'n normale temp is nl 36,5, en hoe hoog 'ie is als ik een eisprong heb gehad nl 37,1. Nou was 'ie dus 36,5, dus weet ik bijna zeker dat ik toch geen eisprong heb gehad . Heb nog met het
z 'huis gebeld, en uitgelegd hoe de vork in de steel zat. Na even wat wikken en wegen besloot ze toch om me een kuurtje provera voor te schrijven (ze wilde me eerst nog een week ofzo laten wachten) Vorige week schreef ik dat als ze dit zou doen, ik dan eerst een bloedtest zou willen, maar nadat ik getempt had vond ik dit eigenlijk overbodig, dus maar niet meer aangekaart. Ben dus gisteren met de provera begonnen en wordt hopelijk zo snel mogelijk, maar ws. over twee weken ongi.
Doordat ik de afgelopen week mezelf al een beetje in bescherming heb genomen door me voor te houden dat het w.s toch niet gelukt was, is de klap bij mij niet zo hard aangekomen. Het is zo, en nu maar weer verder. Heel vreemd, maar als ik ongi wordt op de nod-dag, dan komt het toch een stuk harder aan.
Kom op meid, we moeten gewoon verder samen!!! Hopelijk klim je snel weer uit het dal, en ga je net als ik vol goeie moed verder met de volgende ronde!
Groet, MOON