Waar zijn Moon en P3?

oh ja, ik moet ook vreselijk vaak plassen!!! zeker wel twee keer per uur!!!

Wat maak je het spannend zeg! ik kijk echt iedere dag of je een berichtje geplaatst hebt! ha ha zo spannnend vind ik het worden.
ach, ik leef gewoon heel erg met je mee.
Heb je vandaag nog een test gedaan?
Kun je anders niet naar je gyn bellen om te vragen of ze een test doen door bloed af te nemen? wat een geduld moet je toch hebben!

hier gaat het spannend worden.
morgen is mijn NOD, de kwaaltjes zijn er dat ze misschien wel niet komen, de RD bedoel ik. ik voel vanalles, maar ik weet niet of het echt is, of dat ik weer flink voor de gek gehouden wordt.
De vorige keer had ik al vrij snel naar de plaatsing van omze emmy steeds een heel klein beetje bloedverlies, en ik was ook al ongi voor mijn NOD. en nu is er niets te bekennen. geen bloed, geen migraine helemaal niets.
wel nog de prikjes , vlagen misselijk, moe etc, je weet het wel, het gewone werk.
ha ha , echt te erg gewoon.

wat zou het leuk zijn als we samen naar het volgende forum zouden kunnen. echt heel spannend!!!!!!!
was super leuk om met mijn vriendin te gaan rakken.
heb dat af en toe echt even nodig, lekker de hele dag van die meiden praat.
's avonds lekker naar de tapasbar geweest, weer heeeeeeeeeeerlijk gegeten.
ach moeten wel blijven geniet, toch?!?!

ik kijk straks nog even of je een berichtje achtergelaten hebt!
laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, liefs Saar

Hey meiden,

Sorry dat ik inbreek, maar ik vind het zo spannend voor jullie!

Moon, heb je al nieuws? Je zou toch vandaag gaan testen als je nog niet ongi bent geworden?! Ik duim zo hard dat je met goed nieuws komt...

Saar, voor jou is het ook spannend he? Het zou toch geweldig zijn als jullie alle2 zwanger zouden zijn!!!

Ik hou jullie in de gaten!

Liefs Joepie
(9e ronde, 1e kindje!)

hoi Saar, (en joepie als je nog eens inbreekt)
Hier helaas nog geen goed nieuws. Heb vanmorgen getest...negatief dus  
Wordt er zo langzamerhand knatergek van!!   Heb de afgelopen dagen toch wel vanalles gevoeld, moest vaak plassen, voel me moe, steekjes, krampjes, noem maar op, maar geen positieve testuitslag en ook geen rode duivels, aarrgghhh!
Ik wilde inderdaad morgen eens met het z' huis bellen om te overleggen... ik denk echter dat ze zeggen dat ik nog maar een week moet afwachten en dan misschien wel weer een kuurtje provera voorgeschreven zal krijgen. Maar als ze dat voorstellen, dan zeg ik wel dat ik voordat ik daar mee begin eerst zekerheid wil hebben van een bloedtest dat ik niet toch zwanger ben.
Voor jou ook spannend zeg, tja hopelijk houden die kwaaltjes ons niet ontzettend voor de gek.   Ik hoop voor je dat je niet zo lang op een (positieve?) uitslag hoeft te wachten als ik!!  
Sommige momenten denk ik nu al dat ik gewoon maar ongi moet worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, en kan ik door met een nieuwe ronde, maar misschien duurt het gewoon wel eventjes voordat m 'n hcg-spiegel hoog genoeg is...de tijd zal het uitwijzen.
Ik duim voor je!! (en voor mezelf, hihi)
Groet, MOON

ps. laat je het gauw even weten als je zelf nieuws hebt?!?!

Hai moon en Joepie,

van deze kant helaas slecht nieuws.
Ben gisteren totaal onverwacht ongi geworden.
ben weer flink voor de gek gehouden. ik heb het nu echt even helemaal gehad. heb gisteren de hele dag gehuild, en weet het nu even niet meer.
moet vandaag natuurlijk weer bellen voor de volegnde cryo TP maar kan daar eigenlijk nog even niet aan denken. wat een teleurstelling weer zeg. had gehoopt na meer dan 3 jaar dat het ons ook es gegund zou zijn. maar niet dus............

ik hoop dat het goed bij je afloopt moon, en dat je toch positief kan blijven na dit teleurstellende nieuws.

tot later, Saar

hey saar,

Hier helaas ook slecht nieuws . Ik heb maandagochtend voordat ik uit bed stapte maar eens getempt. Weet vanuit het verleden wat m'n normale temp is  nl 36,5, en hoe hoog 'ie is als ik een eisprong heb gehad nl 37,1. Nou was 'ie dus 36,5, dus weet ik bijna zeker dat ik toch geen  eisprong heb gehad . Heb nog met het
z 'huis gebeld, en uitgelegd  hoe de vork in de steel zat. Na even wat wikken en wegen besloot ze toch om me een  kuurtje provera voor te schrijven (ze wilde me eerst nog een week ofzo laten  wachten)   Vorige week schreef ik dat als ze dit zou doen, ik dan eerst een bloedtest zou willen, maar nadat ik getempt had vond ik dit eigenlijk overbodig, dus maar niet meer aangekaart. Ben dus gisteren met de provera begonnen en wordt hopelijk zo snel mogelijk, maar ws. over twee weken ongi.  
Doordat ik de afgelopen week mezelf al een beetje in bescherming heb genomen door me voor te houden dat het w.s toch niet gelukt was, is de klap bij mij niet zo hard aangekomen. Het is zo, en nu maar weer verder.   Heel vreemd, maar als ik ongi wordt op de nod-dag, dan komt het toch een stuk harder aan.

Kom op meid, we moeten gewoon verder samen!!! Hopelijk klim je snel weer uit het dal, en ga je net als ik vol goeie moed verder met de volgende ronde!
Groet, MOON

He moon,

wat een pech weer, en wat raar dat je cyclus zo gek loopt.
Je hoopt dan extra hard als je over tijd bent.
Maar dit is echt balen.

ben je inmiddels al ongi geworden???

ik heb dinsdag as weer de eerste FM. ben benieuwd hoe het weer gaat lopen. of deze keer mijn ei wel op tijd komt.

ik heb trouwens wel een afspraak gemaakt bij een ostheopaat.
ik heb daar es over gelezen. dat zo iemand kan helpen als er keen medische oorzaak bij de vrouw is gevonden waarom een embryo niet blijft zitten.

Kan pas de 17de terecht.

ik hoop dat het de moeite waard is om te proberen. eerst intake gesprek, en misschien dat ie dan al meteen iets gaat doen.

hoor graag van je!

Liefs Saar

Hoi Saar,

Nee, ben helaas nog niet ongi geworden!! Pfff baal er wel van hoor, dat het allemaal weer zo lang moet duren. Kan dus nog niet verder met een nieuwe ronde

Fijn voor je dat jullie al wel weer verder kunnen, moed houden hoor!!
Ik ben nog bezig met de provera, maar had stiekem een paar keer 2 tabletten op 1 dag genomen (s 'morgens vroeg een en 's avonds laat een) zodat ik misschien wat sneller ongi ga worden, maar was van de week een paar keer wat misselijk en slaap heel slecht de laatste week, gisteravond maar eens de bijsluiter gelezen... een bijwerking is misselijkheid en slapeloosheid...tja eigen schuld dus door teveel teleglijk innemen. Heb gisteravond het tweede tabletje van die dag maar niet ingenomen. Moet er dus vandaag en morgen nog een, dan zijn ze op. Volgens mij wordt ik dan (hopelijk) 4 dagen daarna ongi, dus vrijdag.

Heel veel succes van de week!!!! Hopelijk komt je ei dit keer inderdaad optijd!
Groet, MOON

Terug
Bovenaan